Nelu

Membru din: 18-02-2013   |   Nivel: ★★★   |   Ultima autentificare: 14-03-2020, 06:55:53 AM

    60 posturi

     1 - 30 din 60 de posturi
    Scris la data: 14 Mar 2020, 06:42
    Furtunul de scurgere trebuie sa aiba iesirea aproape de nivelul de sus al masinii de spalat.Va recomand sa nu spalati perne,sau impermeabile care retin apa ca faceti praf masina.Tamburul se va descentra.
    Scris la data: 11 Jan 2017, 17:37
    Posibil uzata cureaua.
    Scris la data: 23 Jul 2015, 00:37
    Rog moderatorul sa faca modificarile necesare.Ioan Vasile Grosu este aceeasi persoana cu Nelu.Raman pe Nelu.Multumesc.
    Scris la data: 14 Mar 2013, 22:06
    Deobicei dupa ce curge odata se face un canal in garnitura.Trebuie schimbata cu una noua la aceeasi presiune.
    Scris la data: 12 Mar 2013, 18:14
    Verificati filtrul care este in fata electrovalvei,posibil infundat cu rugina sau impuritati.
    Scris la data: 26 Feb 2013, 22:03
    Eu ca sa reusesc sa pun mana pe o pisica aparuta de aiurea dar care statea ore intregi in gradina linga o groapa si prindea soareci sau cirtite mi-a trebuit aproape o jumatate de an,timp in care ii dadeam de mincare.Mai am o pisica tot asa de aiurea care era imblinzita dar e cam batrana si lenesa.Cea batrana o bagam intr-o hala unde am soareci si dormea non stop.La inceput pisicul tinar mi-a permis sa-i ating coada dar imtr-o zi l-am prins.Bineinteles ca s-a zbatut si m-a zgariat dar l-am bagat in hala unde am utilaje si alte lucruri depozitate.Timp de o saptamana n-am reusit sa-l vad in hala auzeam doar zgomote cind prindea soareci.Cu greu l-am scos din hala dar acum inteleg de ce.Nu a prins toti soarecii.Deci domnii au dreptate.E greu sa prinzi un pisic.In curte vin vreo 5 pisici,doar unul imblinzit pe ceilalti nu pot sa-i ating pentru ca fug inclusiv cel care l-am bagat odata in hala.
    Scris la data: 26 Feb 2013, 21:28
    La apometre si ce este inainte de ele sa nu umblati nici macar sa le curatati filtrul de intrare.Trebuie anuntata firma de distributie a apei care vor face modificarile,altfel va puteti pomeni cu o amenda astronomica.
    Scris la data: 25 Feb 2013, 13:33
    Pe partea stinga este si tubulatura prin care curge amestcul apa detergent,posibil etansare proasta.
    Scris la data: 25 Feb 2013, 13:30
    Pretul este intre19 lei si 50 lei functie de model si una sau doua iesiri.Se poate monta de catre oricine.
    Scris la data: 25 Feb 2013, 01:20
    Dupa cum am mai scris pe site.Nu repar masini de spalat deci nu va pot da indicatii exacte functie de tipul masinii.Eu ce va pot ajuta este valabil pentru orice tip de masina automata.In cazul dvs.s-ar putea ca totusi electroventilul sa nu inchida bine .O alta posibilitate ar fi racordurile de la pompa de evacuare defecte.Trebuie desfacut capacul din spate al masinii si vazut exact pe unde curge apa.Vedeti ca unele masini au invelisul din 2 table in forma de L.Trebuie desfacut cel care contine partea din spate.Nu desfaceti ce nu trebuie.
    Scris la data: 25 Feb 2013, 00:56
    Prima data verificati daca mai aveti curent la priza la care este cuplata masina.
    Scris la data: 25 Feb 2013, 00:51
    Pe traselul furtunului care introduce apa in masina se afla un filtru si dupa el un electroventil acesta contine acel spiral.Daca spiralul a ajuns in masina inseamna ca membrana acestuia s-a deteriorat complet.Solutia este sa inlocuiti electrovalva.Cautati la depozit fier vechi,daca nu gasiti in alta parte.
    Scris la data: 23 Feb 2013, 23:59
    Daca din ceea ce va recomand sa faceti daca este vreun specialist care vrea sa ma contrazica sunt disponibil la discutii.Astfel fiecare poate face alegerea cuvenita
    Scris la data: 23 Feb 2013, 23:44
    Uitati de Reparati singuri electrocasnicele,la care erau toate tipurie de aparate.Imi pare rau dar se pare ca facerea de bine nu este bine inteleasa.
    Scris la data: 23 Feb 2013, 23:20
    De fapt ma gindesc s-a ma retrag ca romanul cere sfaturi dar dupa ce le rezolva uita de unde le-a primit.
    Scris la data: 23 Feb 2013, 23:15
    Fratilor ,daca va ajuta cu ceva ce facem,spuneti,daca nu,este pierdere de timp,.Simplu ,Da,ne-a ajutat,sau multunesc ne-a ajutat sfatul.Nimeni nu vrea sa piarda timpul degeaba.Daca nici un raspuns rezulta ca nu merita sa-mi pierd timpul atunci descurcati-va fara sfaturi.Nu primesc nici un ban ca va dau sfaturi.Un multumesc,Ce ziceti?Daca coninuati sa va rezolvati problema fara a multumi eu ma retrag,timpul costa bani,pot sa stau decit sa dau sfaturi nerasplatite cu un multumesc.Intrati pe site dar nu uitati multumiri pentru ajutor .Face siteul mai credibil si mai solid si sa va dea voua lucruri gratis.
    Scris la data: 23 Feb 2013, 22:42
    Da.Daca este defect total condensatorul masina nu se roteste.
    Scris la data: 23 Feb 2013, 22:40
    Electroventil defect.Este descris pe site.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 23:24
    Metoda de taiere a sticlei cu foarfeca,totul sub apa inclusiv mina am testat-o si merge.Am corectat taieri de geamuri astfel.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 22:56
    Esti o draguta,dar cu flexul nu tai ci slefuiesti.Te asigur ca nu este nici un pericol ,doar sa nu apesi exagerat.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 22:47
    Deobicei se foloseste lemnul de brad,este bine sa fie uscat altfel se curbeaza.Dar nu stiu unde vreti sa le puneti.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 22:42
    Ce va pot sfatui este sa nu faceti lucruri provizorii pentru ca la final va costa mai mult decit daca le-ati face bine de la inceput.Toata caldura se ridica la tavan ,daca nu este izolat bine din start adio caldura.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 22:06
    Verificati condesatorul 14-16 microfarazi.daca are capacitate redusa motorul pierde putere.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 21:22
    Electroventilul contine un arc spiral parca conic din sirma foarte subtire.E vorba de asa ceva?
    Scris la data: 21 Feb 2013, 21:05
    Va dau pe etape.Daca nu va descurcati va spun mai departe.Prima data verificati rezistenta.1.Daca nu este intrereupta.2.Daca nu este fisurata teava de protectie a rezistentetei(izolare fata de exterior adica apa),Daca tubul de protectie este compromis termostatul se v-a intrerupe din nou. Faza 2.se face masurind rezistenta intre cuva si capetele rezistentei .Daca este buna rezistenta trebuie sa fie infinita(aparatul nu va indica nimic)Verificarea se face cu apa in masina si papucii scosi de la rezistenta.Cind ii puneti la loc nu conteaza ordinea stinga,dreapta.Se poate face cu un aparat ieftin chinezesc de aprox.15 lei care oricum e bine sa-l aveti in casa.Puneti aparatul pe rezistenta maxima.Daca rezistenta este compromisa ca izolatie va poate defecta programatorul.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 20:22
    Multl succes!
    Scris la data: 21 Feb 2013, 20:15
    Revin.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 13:41
    Mai este metoda data mai sus cu nichelina.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 05:08
    Fiind ora 5 ma gindesc ca de vina este siteul.Voi reveni.
    Scris la data: 21 Feb 2013, 04:58
    Am dat un raspuns.L-am trimis dar vad ca nu apare.Era destul de explificativ.Imi pare rau voi reveni inca o data dar daca ce trimit este respins eu ma retrag.TASTEZ NU GROZAV , imi ia mult timp si tastatura mai face figuri.
     1 - 30 din 60 de posturi
    Lucru în România