GHITA

Membru din: 06-10-2013   |   Nivel: ★★★★★

    1243 posturi

     121 - 150 din 1243 de posturi
    Scris la data: 11 Jan 2017, 21:58
    Am spus PROGRAMATOR ELECTRONIC nu afisaj, iar acel condensator se gaseste in programator.Cu placere, succes.
    Scris la data: 11 Jan 2017, 21:10
    Acest tip de masina are programatorul electronic si pe el are un condensator de 1 micro/250v, acel condensator trebuie schimbat si masina va merge normal, pentru asta aveti nevoie de un electronist care sa faca reparatia.
    Scris la data: 11 Jan 2017, 20:59
    Nu puteti aplica asa ceva deoarece motorul porneste la o turatie mica si urca treptat pana ajunge la turatia reglata, daca alimentati motorul separat acesta va porni la turatie maxima si masina va sari pur si simplu in sus si va rupe tot in ea. Daca si celelalte componente ale masinii sunt identice cu ce este in poza atunci masina e foarte veche si are un modul electronic separat de programator care ar putea sa fie cu probleme. Daca nu face stoarcerea nici intre clatiri nici la sfarsit de program atunci sigur e ceva cu acel modul deci nu e vorba de condensator, totusi verificati camera si presostatul si daca nici asa atunci aveti nevoie de un depanator.
    Scris la data: 11 Jan 2017, 00:30
    Banuiesc ca e vorba de scame aparute in timpul uscarii. Aveti foarte mare grija la cantitatea de haine pe care le uscati, daca sunt prea multe ventilarea lor este greoaie si scamele raman in haine, conform instructiunilor cantitatea de haine puse la uscare trebuie sa fie la jumatate din cantitatea de spalare. In mod normal scamele uscate ar trebui sa fie ventilate si sa fie evacuate de pompa masinii sau sa se adune in filtrul pompei, dar daca nu au suficient spatiu ca sa treaca prin gaurile tamburului raman in haine.
    Scris la data: 11 Jan 2017, 00:20
    Camera de aer a masinii este pe partea opusa motorului si de la ea pleaca un furtun subtire pana la presostat, aceasta trebuie verificata sa nu fie plina de mizerie si eventual demontata si curatata. Daca ati demontat programatorul de pe masina veti vedea pe el un condensator (gri sau albastru) dreptunghiular pe care scrie valoarea de 1 microfarad / 250v daca acesta nu mai are valoarea asta trebuie schimbat,este adevarat ca din cauza lui masina ar putea avea simptomele descrise de dvs. Referitor la presostat daca acesta nu da programatorului semnalul ca masina este goala, deci apa e evacuata, programatorul sare programul de stoarcere. Rezolvati prima data problema cu condensatorul, verificati camera de aer si daca nu merge nici asa atunci schimbati presostatul.
    Scris la data: 09 Jan 2017, 20:38
    E greu de spus, sunt mai multe verificari de facut, dar e posibil sa aveti camera de aer infundata sau defect presostatul, ar mai putea sa fie apasat butonul al trei-lea de pe partea stanga adica oprire la clatire (cel cu cuva plina).
    Scris la data: 30 Dec 2016, 23:48
    Da asta e modelul bun de motor,deci verificati contactele de la mufa si firele pana sus la programator sa nu fie careva intrerupt pe circuitul tahometrului,si daca nu merge verificati si mufa de pe programator, verificat direct pe mufa de la programator valoarea tahometrului sa fie aproximativ aceeasi si daca nici asa nu merge trebuie verificat programatorul sanu fie o lipitura rece sau un circuit intrerupt pe el.
    Scris la data: 29 Dec 2016, 22:05
    Problemele vin din zona tahometrului, valoarea bobinei este buna dar ar putea fi un contact imperfect la mufa la firele de la tahometru, nu stiu ce tip de motor este pe masina dvs. dar ar trebui verificat daca nu cumva magnetul se invarteste pe axul motorului.Unele modele de whirlpool au fost dotate cu un tip de motor cu care toate au avut asemenea probleme,mai precis aceste motoare au magnetul in forma de bucsa pe ax si se invarteste usor pe ax.daca puteti puneti o poza cu partea din spate a motorului.
    Scris la data: 28 Dec 2016, 21:35
    Resetati masina. Intoarceti butonul programatorului pe pozitia bumbac 90 de grade , tineti butonul start apasat ,porniti masina din butonul de pornire,dupa 5 secunde eliberati butonul start. Daca nici asa nu merge atunci aveti o problema in masina, posibil carbunii la motor, sau pe placa electronica.
    Scris la data: 28 Dec 2016, 21:16
    Masina nu poate evacua apa, aveti filtrul de scame infundat sau pompa de evacuare defecta,verificati si curatati filtrul de scame si daca nici asa nu merge atunci cel mai probabil trebuie schimbata pompa.
    Scris la data: 18 Dec 2016, 12:30
    Poate e tardiv raspunsul meu,dar aveti infundata iesirea din cutie spre cuva sau furtunul de sub cutia de detergent.
    Scris la data: 10 Dec 2016, 21:49
    Mai intai verificati furtunul de alimentare sa nu cumva sa curga pe acolo si daca totusi curge de sub masina si nu e de la furtun atunci trebuie sa luati legatura cu magazinul de unde ati cumparat-o sau daca nu e noua cu persoana de la care ati cumparat-o sau cu un depanator.
    Scris la data: 10 Dec 2016, 21:29
    f15...masina nu incalzeste apa, probabil e arsa rezistenta.
    Scris la data: 09 Dec 2016, 22:02
    La masina dumneavoastra sunt distrusi rulmentii la cuva. Avand in vedere ca ati folosit masina cateva luni asa este posibil sa nu mai poata fi reparata dar asta va poate spune doar depanatorul care se va ocupa de reparatie.
    Scris la data: 04 Dec 2016, 11:24
    Ori camera de aer nu este etansa ori este infundat orificiul de iesire aer spre furtunasul care urca la presostat, suflati pe furtun spre cuva si daca nu e infundat atunci va trebui sa redeschideti cuva.
    Scris la data: 27 Nov 2016, 15:15
    E greu de spus, sunt mai multe posibile defecte, posibil sa fie defect comtactul de la usa sau carbunii la motor, trebuie facute mai multe verificari pentru a afla defectul.
    Scris la data: 25 Nov 2016, 23:07
    Macar masina mai porneste? Stoarcerea o face? Este posibil sa fi pus gresit o mufa sau condensatorul schimbat sa nu fie de valoare corespunzatoare. Este foarte greu de spus ce e acolo daca nu pot vedea eu ce se intampla, cauzele ar putea fi mai multe si sunt necesare mai multe verificari la fata locului. De unde sunteti?.Ma puteti contacta la nr de tel 0723552783.
    Scris la data: 17 Nov 2016, 19:09
    Atunci ar putea sa fie defect presostatul , nu trimite semnal ca masina e goala si atunci programatorul asteapta golirea masinii.
    Scris la data: 16 Nov 2016, 22:48
    Din cele spuse de dumneavoastra masina nu evacueaza apa si nu trece in faza de stoarcere, avand in vedere ca are aceasta vechime trebuie schimbata pompa de evacuare si verificate furtunele sa nu fie careva infundat.
    Scris la data: 16 Nov 2016, 22:44
    Din detaliile acestea eu inteleg ca masina nu incalzeste apa ( uneori sau deloc ) . Incercati sa faceti cateva programe cu masina setata pe apa rece si daca nu apare avaria la niciun program cu apa rece atunci asta e problema. Daca se adevereste ce am spus trebuie verificata incalzirea in urmatoarea ordine, rezistenta, senzorul de temperatura, pe placa electronica trebuie verificat circuitul de incalzire si eventual schimbat releul care alimenteaza rezistenta.
    Scris la data: 15 Nov 2016, 21:48
    E greu de spus, candy sunt masini complicate,sunt multe verificari de facut acolo. Chiar toate ledurile clipesc in avarie? Care ar fi zona de program in care se opreste( spalare, clatire, balsam ) ? Are apa in ea sau nu cand intra in avarie? Are presiune de apa pe retea suficienta?
    Scris la data: 12 Nov 2016, 17:32
    Buna. Rezistenta este una de tip nou nu are termostat acela este senzorul de temperatura pe care trebuie sa il scoateti si sa il puneti la rezistenta noua. incercati aici, https://www.pieseuzcasnic.ro/rezistenta-masina-spalat/7962-rezistenta-bosch-6434630.html
    Scris la data: 11 Nov 2016, 20:20
    Cu placere. Succes.
    Scris la data: 11 Nov 2016, 19:59
    Trebuie sa o asezati in pozitia ei normala altfel masina nu va merge.
    Scris la data: 11 Nov 2016, 19:25
    Avand in vedere ca masina este foarte veche sunt mai multe cauze posibile, cea mai probabila cauza ar fi mizerie adunata in camera de aer si cand masina evacueaza apa nu primeste de la presostat semnal de gol,astfel nu poate trece la faza de stoarcere. Camera de aer este piesa transparenta atasata pe cuva in partea din fata de la care pleaca un furtun subtire pana la presostat.
    Scris la data: 07 Nov 2016, 21:23
    Da, il puteti monta fara nici o problema,diferenta nu e mare.
    Scris la data: 07 Nov 2016, 21:20
    Cred ca aveti probleme cu presostatul de nivel sau e infundata camera de aer de la presostat si acesta nu confirma semnalul de cuva goala, din aceasta cauza masina ramane in evacuare si dupa timpul prestabilit la evacuare intra in avarie. Deci trebuie verificata camera de aer si daca nu e mizerie si nu e infundata atunci trebuie verificat sau schimbat presostatul.
    Scris la data: 07 Nov 2016, 20:34
    Nu exista o asemenea procedura la acest tip de masina,resetarea masinii se produce automat la terminarea programului de spalare. Care ar fi problemele pe care le face masina?
    Scris la data: 07 Nov 2016, 20:13
    Cel mai probabil masina nu incalzeste apa,verificati cu mana pe geam daca apa e calda dupa aproximativ 15 minute de la pornire in program,daca nu e cald geamul atunci resetati programul si incercati un program cu apa rece,daca pe un program cu apa rece masina merge pana la capat inseamna ca problema e la incalzire.
    Scris la data: 05 Nov 2016, 22:36
    Ati avut un soc de curent, s a ars sursa de alimentare a programatorului, trebuie reparat programatorul.
     121 - 150 din 1243 de posturi
    Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
    Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

    Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

    Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

    Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.