7767

Solutie lichida pentru motoare Diesel AdBlue - destinata reducerii nivelului de emisii toxice NEW DESIGN COMPOSITE

Contactează furnizorul
NEW DESIGN COMPOSITE

Solutie lichida reducatoare de noxe pentru motoare Diesel - AdBlue

AdBlue® este o solutie lichida compatibila cu motoare Diesel Euro IV, V, VI, care contine uree si apa deionizata sau apa demineralizata si este necesara pentru majoritatea camioanelor, autobuzelor si autocarelor care se deplaseaza in Europa.


AdBlue® este un produs cheie pentru toate vehiculele care folosesc tehnologia SCR (Selective Catalytic Reduction), o tehnologie cu ajutorul carei se reduce nivelul emisiilor toxice si in special al oxizilor de azot NOx.


New Design Composite este producator sublicentiat VDA.

Producem AdBlue® de cea mai buna calitate si va putem oferi din stoc sau la comanda in urmatoarele tipuri de ambalaje:

- Canistra: 5 / 10 / 20 / 30 litri

- Butoi 220 litri

- IBC 1000 litri

- Vrac - transportul este realizat cu cisterna proprie dotata cu debitmetru


Prin functionarea eficienta a motorului se asigura o reducere a consumului de carburant de 3-4% la EURO4, de 5-6% la EURO5 și de 8-10% la EURO6.

Variante de imbuteliere
4715

Canistra 5 litri

4716

Canistra cu furtun, 5 litri

4720

Canistra cu palnie, 5 litri

4718

Canistra cu furtun, 10 litri

4723

Canistra 20 litri

4724

Canistra cu furtun, 20 litri

4719

Canistra 30 litri

4717

Butoi 220 litri

4721

Container IBC 1000 litri

AdBlue este un lichid pe baza de apa si continut de uree (CO(NH2)2) cuprins intre 31.8 % si 33.2 % conform Standardului International ISO 22241-1. Aceasta solutie este stabila din punct de vedere chimic, punctul de inghet fiind la -11 °C. Ureea CO(NH2)2 se obtine prin procedee industriale, prin combinarea bioxidului de carbon (CO2) și a amoniacului (NH3) la temperaturi si presiuni inalte (150°C, 50 bari). Substanta rezultata este solida, sub forma de cristale incolore, solubile in apa (H2O). Sistemul de injectie cu uree este relativ complex si contine un rezervor de uree, sistem de alimentare cu pompa electrica, un modul electronic de control (calculator), injector si catalizator. Aditional sistemul mai poate fi prevazut si cu un senzor de oxizi de azot dupa catalizator, care masoara rata de conversie a catalizatorului.


Rezervorul de uree este prevazut cu un senzor de nivel pentru a alerta conducatorul auto din timp atunci cand este necesara alimentarea cu cu uree. De asemenea, datorita temperaturii de inghet a solutiei AdBlue® (aproximativ -11°C) rezervorul mai este prevazut si cu o rezistenta de incalzire.


Ce se intampla daca se foloseste o solutie apoasa de uree in detrimentul AdBlue®?


Utilizarea inlocuitorilor de calitate scazuta deterioreaza sistemul SCR si duce la cuplu redus, viteza redusa si eventuala oprire a motorului.


Costurile de service inutile si scumpe pot fi usor evitate doar prin utilizarea solutiei AdBlue®  de calitate produsa sub licenta sau sublicenta VDA. Verband Der Automobilindustrie - Asociatia Germana a Industriei Auto este foarte stricta in respectarea parametrilor de calitate asa cum sunt definiti de Standardul International ISO 22241-1. Licentele sunt acordate dupa evaluarea minutioasa a tuturor procedurilor de fabricatie, de testare, depozitare si de manevrare.

Gamă de produse de la
NEW DESIGN COMPOSITE