Masina de spalat SEG - se opreste si sare siguranta

Am si eu o problema cu masina de spalat SEG, cand pornesc masina de spalat isi ia apa, se invarte umpic motorul iar dupa aceea se opreste si imi da siguranta de la contuar afara. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Multumesc anticipat!
Da ,siguranta este prea slaba sau aveti defecta rezistenta de incalzire.
Mltumesc.O sa incerc atunci sa o decuplez sa vad ce face
Dupa decuplarea rezistentei caere avea aproximativ 50 ohmi,am pornto ,nu a mmai sarit siguranta,a itrat in program,dar are vibratii cuva foarte mari saga-dreapta.Sa fie din telescoape,sau s-a desprins altceva?
Telescoapele le poti vedea daca sunt desprinse,dar ar putea sa fie doar uzate tare si atunci se misca cuva foarte usor.Rezistenta ar trebui sa aiba valoarea mai mica, aproximativ 25 ohmi, ce putere are?Verifica si la masa ca daca e fisurata atunci da la masa si sare siguranta.
telecoapele sunt prinse,au mers foarte bine pana acum cateva zile,multumesc mult,mai verific maine ,masor si rezisrenta si ne mai consultam.
Am verificat din nou telescoapele,am verificat rezistenta si nu da la masa,valorea ei pe aparatul meu e de aprox. 50 ohmi,am repus-o in functiune.Cand ar trebui sa incazeasca apa,motorul nu poate sa roteasca cuva,apa ramane rece,iar cand trebuie sa inceapa spalarea porneste cu viteza care se apropie de cea de la evacuare,dandui turatie mare de la inceput,rufele nu se asaza, apar vibratiile si ajunge sa-i sara si cureaua
Inainte de incalzire invarteste bine,cu turatie normala?In momentul incalzirii motorul incearca sa invarta si nu poate? Nu cred ca rezistenta e buna,nu cred ca are doar 800-900 w mi se pare prea mica , citeste pe spatele masinii puterea totala sau puterea rezistentei. Cred ca ai si rulmentii sparti si probabil tamburul sa lasat in jos ,asa se explica faptul ca sare cureaua,probabil tamburul a taiat rezistenta acolo unde a frecat pe ea si atunci se explica valoarea ei marita.
Modelul este SEG1247 D,are 1200rot. pe min.,wmax .2200 w.Rulmentii i-am schimbat de curand,fulia de la cuva nu are joc,iar dupa scimbarea rulmentilor a mers foarte bine 5-6 spalari.Dupa ce se termina procesul de incalzire,apa ramane tot rece,si se roteste pentru spalare decat spre stanga si cu viteza prea mare anca de la inceput,in asa fel de scartae cureaua pana isi ia turatie, dupa care sare de pe fulie.Turatia de spalare se apropie de cea de limpezire si se face brusc.
Da,e clar ca rezistenta nu e buna,la 1800w ar trebui sa aiba 25 de ohmi,scoate rezistenta si schimb-o.Despre partea cu rotirea e alta problema, ori triacul de alimentare al motorului e in scurtcircuit ori tahometrul de pe spatele motorului e defect sau a sarit de la locul lui .Tahometrul e o bobina fixata pe capatul din spate al axului de la motor cu doua fire care merg pana in mufa de la motor,poti sa il masori direct din mufa,scoti mufa de alimentare de la motor si vezi care sunt cele doua fire de la el pui aparatul pe ele si masori rezistenta,poate fi in functie de motor de la 15 ohmi pana la cateva sute de ohmi,pe urma daca are o rezistenta cat de cat ok pui aparatul pe tensiune alternativa si invartesti de motor cat poti de tare,ar trebui sa produca curent intre 1 si 4-5 v dupa cat de tare il invarti.Daca are rezistenta si produce curent atunci ori e un defect de contacte la mufe ori e defect triacul de pe placa electronica,daca crezi ca te descurci cu toate astea si mai ai nevoie de lamuriri poti sa ma suni 0722225144.
Lucru în România