Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Symmetrica mizeaza anul acesta pe segmentul rezidential cu doua noi game de produse

Symmetrica mizeaza anul acesta pe segmentul rezidential cu doua noi game de produse

- Durabilitate si creativitate, cuvinte cheie in noua imagine a companiei

- Ponderea sectorului rezidential in business-ul companiei creste la 20%

 

Bucuresti, 13 iulie 2015 - Tinand cont de avansul proiectelor rezidentiale, Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton, anunta extinderea portofoliului cu doua game de produse noi speciale pentru amenajarea curtilor si a gradinilor.

 

Astfel, cele doua noi colectii, Symmetrica Select si Symmetrica pentru Gradina, devin principalele solutii de amenajare pentru clientii rezidentiali care isi doresc produse cu un design exclusivist si o durata de viata indelungata. Noile pavaje, alaturi de kit-urile destinate ingrijirii gradinii, incurajeaza amenajarea unor ambiente unice prin culoare, forme si texturi, oferind beneficiarilor peste 30 de produse diferite.

 

„Avand in vedere succesul dobandit in cei 20 de ani de activitate, suntem increzatori in deciziile pe care le-am luat de-a lungul timpului, in special in ceea ce priveste portofoliul de produse. Nivelul superior de calitate, cat si aspectul deosebit de placut al noilor produse vor avea, cu siguranta, un impact puternic in randul clientilor si, implicit, in rezultatele financiare anuale”, a mai spus reprezentantul companiei.    

 

In plus, odata cu noile produse, Symmetrica pune la dispozitia clientilor si un pachet de servicii complete, pornind de la consultanta in amenajare, proiectare si pana la montaj.

 

Durabilitate si creativitate, cuvinte cheie in noua imagine a companiei

 

Odata cu extinderea ofertei de produse, Symmetrica anunta si finalizarea procesului de rebranding a companiei si implementarea unei noi strategii de business. Noua identitate a brandului pune accent pe durabilitate si creativitate, doua dintre atributele care au definit istoricul Symmetrica.

 

Lansarea noii imagini a implicat restructurarea portofoliului, precum si reinventarea site-ului de prezentare www.symmetrica.ro. In plus, pentru cei ce se afla in cautare de inspiratie pentru decorarea spatiului exterior al locuintei, Symmetrica pune la dispozitie si www.inspiratiepavaje.ro, o ampla colectie de proiecte de amenajare pentru gradini, alei si curti interioare.

 

„Pentru o companie cu peste doua decenii de activitate, schimbarea este o etapa fireasca si necesara pentru a putea raspunde cerintelor de pe piata si tendintelor internationale. Noua identitate ne reprezinta echipa de oameni devotati, gata oricand sa creeze lucruri care sa dainuie”, a incheiat Sebastian Bobu.

 

 

 

Despre Symmetrica

Symmetrica este o companie 100% romaneasca, producatoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, intr-o gama variata de forme si culori. Aceasta a fost infiintata in 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din actiuni) si Florin-Cristinel Stanciu (40% din actiuni).

Prima fabrica Symmetrica a fost inaugurata in 1999 la Veresti, judetul Suceava, urmata apoi de unitatile de productie de la Podu Iloaiei, judetul Iasi (2010), si Bolintin Vale, in apropiere de Bucuresti (2011), Prejmer – Brasov (2012) si Cociu – Bistrita-Nasaud (2012).

Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele si borduri se numara Arena Nationala, parcul balnear din statiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcari cu pavele ecologice in Bucuresti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de strazi, trotuare si parcuri ecologice din intreaga tara.

 

 


Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Lucru în România