O nouă ediție CFO Conference, la Timișoara. 17 lideri din domeniu discută strategiile financiare pentru 2026, adaptabilitate și rolul CFO-ului în inovație
Liderii financiari din Timișoara sunt așteptați, pe 11 noiembrie 2025, la Iulius Congress Hall, pentru a participa la ediția locală a „CFO Conference”. Evenimentul organizat de BusinessMark va reuni 17 experți din domeniu, ce vor privi spre rolul esențial al directorilor financiari în a conduce organizațiile prin perioade de incertitudine economică, cu provocări macroeconomice și rate ale inflației și dobânzi ridicate.

În cadrul sesiunilor de prezentări și panelului, invitații vor analiza strategiile prin care companiile pot menține stabilitatea și își pot asigura obiectivele de creștere pentru 2026, în contextul consolidării bugetare și al actualizărilor fiscale (2025-2026). Accentul principal va fi pus pe modul în care directorii financiari susțin inovația și adaptabilitatea organizațiilor și cum pot valorifica potențialul Inteligenței Artificiale (AI) și al analizei datelor. În plus, ei vor aduce în discuție teme privind rolul CFO-ului în atragerea și dezvoltarea resurselor umane prin up- și re-skilling.
Evenimentul va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, și îi va avea ca invitați pe:
- SPECIAL GUEST: Karel Cermak, Group CFO, Hecht Motors
- Simona Enache, Managing Director și CFO, Aumovio Autonomous Mobility România, Head of Business and Strategy Controlling, BA Autonomous Mobility
- Daniel Șologon, CEO, CEMACON
- Mădălina Racovițan, Partener KPMG România
- Andreea Ivan, CFO, Senneville
- Alina Ionașcu, Finance Manager, NOVENTA ROMANIA
- Alexandru Grecu, Tax Director, Biroul de Asistență fiscală Timișoara, EY România
- Sorin Mociofan, Tax Director, NNDKP Timișoara
- Vladimir Marinescu, Director Servicii Fiscale, Deloitte România
- Daniel Ștefan Gordos, Financial Director, Visma Software
- Grigore Constantinescu, Internal Audit Partner, NOA
- Darius Ienci, Head of Accounting & Tax, DB Cargo Romania
- Ioana Boje, Site Controller, Plexus Romania
- Bogdan Clipici, Country Manager, Bolt Business Romania
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
- Simona Sarivan, Internal Audit Director, NOA
Proiectul „CFO Conference” vizează: Directori financiari, Financial Business Partners, Directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, Directori economici, Directori contabili, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro.
Evenimentele din cadrul „CFO Conference” vor aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. Proiectul a avut, pe parcursul anului, ediții la București, Cluj-Napoca, Iași și Oradea.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: EY România, DP World, NOA, NNDKP, Creasoft IT, CMC Risk Advisor Grup
Partener de mobilitate: Bolt Business
Parteneri de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Ziua de Vest, Timiș Online, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean, Spotmedia.ro, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, Curierul Fiscal, 1asig.ro, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Transilvania Business, PRwave, Club Economic, România Durabilă, Economistul, AngajatorulMeu.ro, Business Voice, SpațiulConstruit.ro, Business Press
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.








