Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Prima ediție a proiectului „CFO Conference” la Oradea: Lideri din domeniu analizează transformările fiscale și viitorul departamentelor financiare

BusinessMark are plăcerea de a anunța premiera locală a proiectului „CFO Conference”, un eveniment dedicat liderilor financiari și profesioniștilor din domeniu. Prima ediție din Oradea va avea loc pe 22 octombrie 2025 la Hotel Ramada și va reuni experți de top pentru a dezbate strategiile necesare în actualul peisaj macroeconomic și fiscal.

Prima ediție a proiectului „CFO Conference” la Oradea Lideri din domeniu analizează transformările fiscale și viitorul

Mediul de afaceri traversează o perioadă marcată de provocări multiple: dinamica economică încetinită, inflație ridicată, costuri de finanțare crescute și impactul măsurilor fiscale guvernamentale anticipate pentru 2025-2026. În acest context de incertitudine și volatilitate, rolul Directorului Financiar este esențial în menținerea stabilității și adaptarea rapidă a strategiei organizaționale.

Ediția „CFO Conference” de la Oradea va fi structurată în sesiuni de prezentări și un panel, iar invitații vor discuta despre modul în care liderii financiari pot naviga în acest mediu complex, menținându-și viziunea orientată spre viitor și integrând elemente decisive pentru evoluția business-ului: tehnologii noi & AI, decizii data-driven, conformarea la normele ESG și dezvoltarea setului de skill-uri necesare în departamentele financiare.

Au confirmat prezența la eveniment:

  • Daciana Popescu, Finance Director, Plexus
  • Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding; Trusted Advisor to the Board, Star Stone, Independent Board Member, Safetech Innovations, Perla Harghitei & Apemin Tușnad
  • Iulia Mitaru, Financial reporting Director, Celestica
  • Călin Stan, Partener, Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL
  • Daniel Hadăr, Tax Director, NNDKP Cluj-Napoca
  • Alina Silaghi, Expert Accountat, Financial Auditor, Business Consultant, Administrator ProfiDOC
  • Ovidiu Robotin, Chief Financial Officer, Qubiz Group
  • Laszlo Galik, Director Financiar Executiv – membru al Board-ului, Cesal - Atlas Group
  • Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
  • Grigore Constantinescu, Internal Audit Partner, NOA
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
  • Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
  • Corina Mureșan, Senior Managing Associate, Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

„CFO Conference” vizează: Directori financiari, Financial Business Partners, Directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, Directori economici, Directori contabili, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro.

Evenimentele din cadrul „CFO Conference” vor aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. Proiectul a avut, în această primăvară, ediții la București, Cluj-Napoca și Iași și va continua, pe 11 noiembrie 2025, la Timișoara.

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri: EY România, NOA, Cabot Transfer Pricing, NNDKP, Creasoft.ro, CMC GRUP RISK ADVISOR

Parteneri de tehnologie: 4pay.ro

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, Curierul Fiscal, 1asig.ro, debuzz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Transilvania Business, PRwave, Club Economic, România Durabilă, Economistul, AngajatorulMeu.ro, BusinessVoice, Spatiulconstruit.ro, Business Press, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net, Business Voice

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.