Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Hidroplasto: Campaniile de informare catre proiectanti si constructori vor continua si in 2016

Hidroplasto: Campaniile de informare catre proiectanti si constructori vor continua si in 2016

Compania Hidroplasto readuce in atentia constructorilor importanta utilizarii sistemelor superior calitative in efectuarea lucrarilor de reabilitare si construire a cladirilor industriale si civile.

 

Romanii nu sunt oameni practici in activitatile lor chiar daca aparent, in mod nativ, detin aceste abilitati. Exista multe situatii in tara noastra in care companii mari, care teoretic au atat resursele cat si potentialul de a aborda cu profesionalism anumite proiecte, vor sa castige cu orice pret licitatii pentru proiecte pe care nu le pot finaliza in mod corect din punct de vedere al calitatii. Acest lucru pentru faptul ca pentru aceste proiecte nu se aloca resursele cele mai pretioase disponibile si pentru ca prefera sa foloseasca resursele cele mai ieftine, pentru a castiga cat mai repede. 

 

De asemenea, romanii nu respecta reguli. Chiar daca majoritatea companiilor au certificari ISO, au proceduri si instructiuni de lucru bine puse la punct, acestea sunt facute doar in scopul certificarii si mentinerii acestoraConform studiilor efectuate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii,  mai mult de 60% din cladirile industriale si peste 40% din cele civile sunt afectate sau au fost din start compromise si necesita reabilitari pe partea de rosturi de dilatatie.


Datorita alegerii sistemelor care nu intocmesc standardele de calitate se ajunge la costuri suplimentare, care ar fi putut fi evitate prin simpla alegere a sistemului corespunzator.

 

Calitatea si seriozitatea cu care ne-am dus la implinire toate proiectele au facut din Hidroplasto o companie puternica si un partener de incredere pe piata din Romania.

 

Hidroplasto si-a bugetat si pentru anul 2016 campanii de informare pe canale media si prin seminare tinute de inginerii nostri, pentru implementarea celor mai moderne solutii pe piata Constructiilor din Romania.

 

 


Lucru în România