Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Cum se pot bucura de marketing digital companiile din industriile reglementate

Mark W. Schaefer, profesor in cadrul uneia dintre universitatile din New Jersey, ne povesteste ca la cursurile sale de content marketing participa si reprezentanti ai companiilor din industriile reglementate. Adesea, aceste persoane aduc in discutie urmatorul contra argument cu privire la marketingul de continut: "Nu intelegeti. Suntem reglementati".
Cum se pot bucura de marketing digital companiile din industriile reglementate

Poate ca a venit timpul ca industriile reglementate sa depaseasca aceasta scuza. Chit ca suna dur, argumentul este ca cei care se reorganizeaza si se adapteaza la realitatile marketingului de astazi vor castiga. Este necesar ca acest lucru sa se intample si, uneori, deja se intampla.

 

De exemplu, Jeremy Floyd, presedintele BPV Capital Management, o companie nationala de servicii financiare din Tennessee - o industrie puternic reglementata unde exista nenumarate restrictii legate de ceea ce se publica, de publicitate si chiar legate de interviurile luate sau date - explica cum fiecare parte a continutului trebuie sa fie revazuta de un avocat si adesea de o agentie externa pentru respectarea reglementarilor.

 

Desi mediul de marketing online este intr-o continua schimbare BPV Capital Management este un exemplu. Daca va intrebati cum poate fi posibil, raspunsul este simplu: Floyd si echipa de conducere a BPV au realizat ca pentru a comercializa in mediul digital de astazi trebuie sa se depaseasca mediul classic de marketing si sa se renunte la frica de universul digital.


Au trebuit sa isi revizuiasca strategia, organizarea si modul de gandire pentru a intra in joc cu asii in maneca:

- Au creat o structura a managementului care sustine dezvoltarea rapida a continutului, iar asta include si serviciile unui avocat care poate admite ceva in aprox. o ora.

- Au construit un flux de lucru puternic astfel incat interactiunea intre departamente sa fie mai eficienta

- Echipa redactiei a inceput sa se orienteze catre date si rezultate specifice, pentru a produce continutul in functie de acestea.

- Au investit in facilitati de studio pentru a obtine atat continut video, cat si audio de calitate si au angajat oameni tineri din afara industriei care stiau sa creeze continut digital si sa analizeze performanta.

- Au angajat o companie externa pentru a verifica planul de continut, nivelul de implicare al clientilor si influencerii din industrie.

 

Astazi, BPV Capital Management se bucura de un plan de marketing consistent intr-o industrie reglementata care a reusit sa sparga bula reglementarilor. Iata cateva lectii pe care le putem invata:

 

Convinge echipa executiva

Daca firma se afla abia la inceput in era digitala, primul pas este convingem echipa executiva de beneficiile mediului online si cum pot actiona acestea in favoarea companiei.

 

Resursele si procesele potrivite

Adica oamenii potriviti la locul potrivit. Este bine ca echipa de continut sa aiba libertatea de a reorganiza (mai mult sau mai putin) planul de marketing si sa dispuna de resursele necesare pentru a ca rezultatele sa ramana conforme si sa primeasca aprobarile legale in cel mai scurt timp posibil - maxim 3 zile. 

 

Colaborare cu departamentul legal

Departamentul legal ar trebui sa ajunga o resursa in loc sa fie considerat un obstacol. Se pot folosi idei creative pentru colaborare, cum ar fi o foaie de calcul interactiva intre departamentul de marketing si cel legal. De exemplu, cei de la BPV au ales sa nu accepte “nu” ca raspuns, ci sa gaseasca pe cat posibil alternative si solutii de compromis. Cu timpul, relatia de colaborare a evoluat deoarece fiecare departament a avut de castigat.

 

E nevoie si de rabdare

Marketingul de continut reprezinta o investitie pe termen mediu si lung, dar si o ocazie buna de fi mai bun decat competitorii. Avand in vedere lipsa de continut din majoritatea industriilor reglementate, orice inceput va duce la castigarea respectului de brand sau de companie bine pregatita in domeniu.

 

Strategii si pentru distribuirea continutului, nu doar pentru crearea lui

Ok, se produce content, dar trebuie monitorizat si felul in care acesta ajunge sa fie distribuit, de catre cine, de ce si mai ales catre cine. Scopul trebuie sa fie acela de a obtine vizibilitate din partea celor interesati si intr-un numar cat mai mare, iar daca se intampla asta ii vom depasi pe cei care inca dezbat daca este sau nu nevoie de content marketing sau ce directie trebuie parcursa.

 

Asadar, daca va aflati intr-o industrie reglementata este cazul sa va intrebati: exista restrictii in a avea o prezenta puternica de continut in mediul online sau este doar o scuza pentru a evita schimbarea? Companiile ce iau in considerare a avea o prezenta utila in viata clientilor si potentialilor clienti vor avea un avantaj major in a descoperi reteta succesului in marketingul digital, in ciuda reglementarilor.

 


Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva