Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Cortina WTB a fost preluată integral de Wetterbest

Wetterbest, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri și parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producător român de materiale de construcții, a ajuns la un acord pentru preluarea integrală a Cortina WTB, producător și distribuitor de țiglă metalică din zona Olteniei.
Cortina WTB a fost preluată integral de Wetterbest

În urma tranzacției, Wetterbest și-a majorat participația de la 51% la 100% din capitalul companiei. Tranzacția urmează să se finalizeze după obținerea avizului de la Consiliul Concurenței.

"Achiziția Cortina WTB face parte din procesul de dezvoltare a Grupului TeraPlast. Wetterbest este una dintre companiile care contribuie semnificativ la cifra de afaceri a Grupului, iar prin această preluare susținem planurile de consolidare și expansiune a rețelei de distribuție și a portofoliului de clienți, atât pe plan local, cât și regional", a declarat Dorel Goia, Președintele Consiliului de Administrație TeraPlast.

Cortina WTB, cu sediul în Podari, județul Dolj, este unul dintre cei mai importanți producători și distribuitori de țiglă metalică din zona de sud-vest. Fabrica produce profilul Clasic de țiglă metalică din portofoliul Wetterbest, tablă cutată W8 și tablă plană. Capacitatea de producție a fabricii este de peste 1,5 milioane metri pătrați anual.

Wetterbest este al doilea cel mai mare producător de pe piața de țiglă metalică din România, atât cantitativ, cât și valoric. În prezent, producția se realizează pe 40 de linii automate de producție și ambalare în trei locații - Băicoi (Prahova), Podari (Dolj) și Sărățel (Bistrița Năsăud).

Această investiție se alătură celei de 8,4 milioane de euro pentru extinderea capacității de producție și relocarea fabricii din Băicoi.

În primul semestru, Wetterbest a înregistrat o creștere de 28% a afacerilor, până la 105 milioane de lei, față de peste 82 milioane de lei în primele șase luni din 2018. Profitabilitatea companiei a crescut cu 22% față de aceeași perioadă a anului trecut, EBITDA depășind 5 milioane de lei.


Produsele Wetterbest sunt prezente în majoritatea magazinelor de bricolaj, dar și în cele trei showroom-uri din Cluj, Timișoara și Brașov.

Dorel Goia
Dorel Goia

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
TeraPlast
Lucru în România