Reporterul a cam facut frigul pe la suprafata..altfel ar fi aflat ca investitia nu este a Primariei ci a firmei spaniole Interparking .Nivelul de...

Reporterul a cam facut frigul pe la suprafata..altfel ar fi aflat ca investitia nu este a Primariei ci a firmei spaniole Interparking .Nivelul de calitate al finisajelor respecta normele Interparking din toata Europa, pardoseala este acoperita integral epoxidic, pentru prima oara avem si noi balize de pozitie, un scenariu PSI real avand scop stingerea incendiului folosind bazinul propriu dar si evacuarea fumului folosind tunuri de ventilatie fortata pozitionate dupa scenariu computerizat, un adapost ALA functional..Lucrarile sunt facute top-down , nivelul panzei freatice este intre nivelul 2 si 3.Primaria a gresit iar dar cu lucrarile de arheologie...Sa lasam politica ca suntem site de constructii nu cronicari politici.Cand aveti timp pt critica faceti o vizita la Unirea Parking pt comparatie :))
Salut Alex, Nu contesta nimeni pardoseala epoxi. sau balizele de pozitie, sau instalatia de evacuare a fumului performanta.Dar nu te astepta sa pice Bucurestiul in c*** pentru treaba asta.Primaria a luat o decizie si a repartizat niste sarcini, corect? Sarcini care au depasit termenul de realizare? Drept urmare toata treaba asta nu e decat o alta lucrare nefinalizata a statului.Si nu-mi servi te rog, cu ca lucrarea a fost executa de x sau y.Nu are nici o importanta! O zi faina, Ma intorc in cana mea de cafea!
Salut Alex! Intr-adevar, este prima parcare din Romania (pe care am vizitat-o eu) cu dotarile acestea. Din pacate toata treaba este perfect romaneasca! Si iata cateva din problemele sesizate de mine: 1. trebuie sa te bagi cu masina in tunel pana la capat ca sa descoperi cate locuri libere mai sunt si unde (acolo este pozitionat panoul)... ce te faci daca nu mai exista? dai cu spatele la deal sau intri oricum si te plimbi oleaca poate pleaca cineva? 2. finisaje ioc la intrari si iesiri 3. lifturi nu exista sau nu functioneaza... 4. sunt curios daca acea cutie de sticla de la accesul pietonal are aer conditonat deoarece vara o sa fie o mare sauna 5. pozitionarea automatului pentru cartela de la iesire este pe colt si deci practic imposibil de accesat din masina 6. numar de locuri de parcare insuficiente pentru zona in care s-a construit... care este necesarul de locuri de parcare din zona? pariez ca vorbim de cateva mii! cu o floricica nu se face primavara. 7. distrugerea totala a spatiului verde de deasupra... abia astept vara la Universitate... Tot o atitudine romaneasca este sa procedam precum gaina babei: cotcodacim si ne batem cu pumnii in piept pentru orice margica amarata. Platim enorm pentru niste lucrari prost facute. Macar atat putem accepta?
Pentru mine este evident, inca din titlu, ca subiectul articolului nu este parcarea subterana in sine, ci ce s-a facut la suprafata, ce a ramas din Piata Universitatii dupa construirea acestei parcari. Asadar, comentariile lui Alex imi par putin off topic. Daca tot vorbiti de politica, de ce sa nu amintim ca primaria capitalei a organizat, cu mare tam tam, un concurs international pentru amenajarea Pietei Universitatii, declarand ca doreste gasirea celei mai bune solutii de transformare a acesteia intr-un SPATIU PUBLIC DEMN DE O CAPITALA EUROPEANA! Ce s-a intamplat apoi cu proiectul castigator? Asa arata varianta propusa de arhitecti? Este actuala piata un spatiu public care sa serveasca comunitatii, asa cum si-au dorit arhitectii si cum isi doresc oamenii? Despre asta vorbim!
Lucru în România