scris de
malina la data 04 Nov 2014, 09:01 soluţie
Va multumesc pentru raspuns. Cand am cumparat masina si eu aveam aceeasi impresie despre Gorenje, insa m-am inselat. Mentionez ca este strict parerea mea personala despre acest produs. Din pacate, desi i-am chemat pe cei de la service de mai mult de 3 ori in primul an de garantie, au venit doar de 2 ori, o data chemati de noi si a doua oara trimisi de protectia consumatorului. Dupa ce au venit prima data, noi i-am mai chemat sa vina ca masina face la fel, dar au zis ca ne vor taxa daca vin degeaba (din acest motiv am apelat la ANPC, ANPC care ne-a sugerat sa ne adresam Corpului Expertilor Tehnici de pe langa Tribunalul Bucuresti, deoarece ei nu sunt specialisti si nu au cum sa constate defectiunea).Cel de la service desi noua in fata ne spunea ca nu e normal sa faca asa, pe fisa de constatare trecea ca masina are o mica vibratie si ca e normal sa fie asa. Am trecut comentariile noastre pe fisa de constatare, dar fara absolut niciun rezultat. Am luat legatura cu cei de la Gorenje, au trimis din nou acelasi personaj de la service care a luat masina de la locul ei si a pus-o pe gresie in bucatarie ca sa ne demonstreze el noua ca trebuie sa schimbam parchetul. Masina avea aceleasi vibratii si miscari, dar v-am zis, el pe fisa trecea ca sunt normale. Eu cred ca este vorba de un defect de fabricatie, dar ei nu vor sa recunoasca in veci acest lucru. Sunt extrem de aroganti si la telefon si noi nu ne-am putut intelege cu ei de niciun fel. I-am sunat sa vina din nou, desi ma indoiesc ca de data aceasta se va rezolva ceva. Oricum, am luat nr dvs. de pe forum, dupa ce vin cei de la service, poate stabilim o data sa veniti sa vedeti masina.
scris de
malina la data 04 Nov 2014, 09:17 soluţie
Asadar, am sunat la service si mi s-a spus ca cei de la service nu au cum sa modifice structura aparatului si ca sa astept ca ma vor suna ei daca problema este de service. Este absolut hilar ce se intampla, dar nu ma mai uimeste nimic. Revin cu informatii dupa si daca le primesc.
scris de
GHITA la data 05 Nov 2014, 19:09 soluţie
Da,va inteleg,suntem (CETATENI EUROPENI),imi pare rau cand vad ca se intampla asa ceva dar nu va pot eu ajuta,puteti sa ma sunati daca vreti dar eu sunt din Timis ,ar fi complicat sa vad eu masina desi nu cred ca nu se poate face nimic.
Dupa cum vedeti doar eu dau raspunsuri si solutii aici nu o face nici un Bucurestean desi ar avea de castigat multi clienti de aici dar asta e.
scris de
malina la data 05 Nov 2014, 19:27 soluţie
Intr-adevar suntem cetateni europeni DAR FARA DREPTURI! Maine vine un "specialist" de la service sa vada ce se poate face. Sunt tare curioasa la ce concluzie mai ajung de data asta! Le-a mai ramas sa-mi spuna ca blocul e construit stramb!:)) Oricum ar fi, singurul lucru pe care il pot face este sa insist pana iese masina din garantie si sa informez pe toata lumea despre problemele intampinate ca sa nu mai pateasca si altii la fel ca mine! In rest, Dumnezeu cu mila! Revin cu informatii in cursul zilei de maine.