scris de
R.Assistant la data 14 Jan 2013, 14:34 soluţie
Pot fi depuneri de calcar, cel mai probabil; daca e vorba de 7 ani vechime, este binecunoscut faptul ca in Romania apa are o duritate mare.
Mai este probabila si o deformare a centrifugei, din pricina greutatii sau a unor obiecte mai grele (tenisi de ex.) spalat,e sau chiar schimbarea pozitiei orizontale a masinii de spalat in timp lucru care a dus la pierderea axului central si centrifuga atinge pe undeva... Daca tot o puteti demonta, verificati direct. Daca e calcar, va fi un strat destul de important, asa ca insistati cu detartarntul. Restul sunt probeleme mecanice pe care le rezolvati in functie de caz.

scris de
ghita la data 21 Jan 2013, 09:14 soluţie
la 7 ani vechime se cam duc rulmentii..............

scris de
Shaq la data 23 Jan 2013, 11:31 soluţie
corect, rulmentii erau pe duca, au fost inlocuiti la service. Pret 180 de lei ducand cuva la ei. Montaj+demontaj+transport =eu. Mult noroc.

scris de
Mihai la data 29 Jan 2013, 09:46 soluţie
...Rulmentul tamburului de rufe ...
-In 2010 am avut o problema asemanatoare cu BEKO -ul meu - tot batran , dar , atentie mare la reasamblare.Nu cunosc Ariston , dar la mine , a trebuit desfacuta toata masina , iar la reasamblare am 'pierdut' o interfata intre carligul unui arc de suspensie si tabla -suport de care se agata tamburul.
-La aprox. 6 luni arcul s-a rupt si tamburul -in timpul centrifugarii - a forfecat garnitura de etansare intre tambur si partea frontala. M-a costat cam mult , lipsa acelei mici interfete/garnituri speciale din plastic.Culmea , partea electrica (regulator de turatie s.a.) nu a patit nimic.
-NU luati piese de mana a doua. In final , poate fi mai scump.
-Daca tot o desfaceti , pregatiti si un aspirator de praf , perie de sarma , hartie abraziva de 100 ....150 , degresant , si un spray cu vopsea alchidica (cca 12 lei).
Multumesc SPATIULUI CONSTRUIT pentru momentele placute si utile , pentru pata asta de normalitate in viata ...curenta.