In primul rand tin sa va multumesc mult de raspuns ! Apoi ,va asigur ca furtunul de evacuare este de la inceput ridicat la nivelul superior al...

In primul rand tin sa va multumesc mult de raspuns ! Apoi ,va asigur ca furtunul de evacuare este de la inceput ridicat la nivelul superior al masinii,totusi scurgerile usoare de apa de care vorbeam se produc numai cand "o ia razna " iar in cazul ca isi face ciclul normal e ok. Referitor la bolturile de fixare a telescoapelor cuvei,acele gauri uzate de care aminteati,sunt fixate in suruburi [care pot fi slabite], sau nituri ,bolturi etc ? A..si inca ceva,ca sa ajung la suporti,va trebuii sa intorc masina:are un capac de vizitare ? Multumesc anticipat !
La cuva sunt bolturi din plastic si daca au joc in gaurile cuvei trebuie inlocuite cu suruburi de 14mm cred care sa aiba piulite autoblocante. Trebuie desfacute capacele laterale ale masinii,de o parte si de alta. Cand masina "o ia razna" trebuie sa vedeti ce beculete clipesc pe ea,acele beculete semnalizeaza un cod de defect.
Lucru în România