Felicitări pentru analiza și sinteza din articol!

Legat de CTR, urmăream niște zvonuri cum că google nu va mai lua așa mult in considerare clickurile pentru ROI dar nu e clar ce ar putea sa ia in considerare dacă nu clickurile chiar și cu fermele de botzi de dat click și acele clickuri costa, nu sunt gratis și pot fi demontate de noii algoritmi. Un ROI clar poate fi prin intermediul unor portaluri ca spatiulconstruit.ro pentru notorietatea unor produse pentru ROI direct dar și pentru poziționarea premium a unor mărci și a produselor lor tot premium. Cei mari își permit să plătească pentru poziționare. Cei in creștere, până la poziționare, vor clienți și volum, ma refer la cei pe comerț și mai puțin la cei pe servicii complexe. Online-ul va crește sigur doar că mai greu decât se așteaptă unii sau sub așteptări raportate la planurile proprii de dezvoltare în online. Pe .ro problema e lipsa capitalului pe firme mici și mijlocii care influențează multe aspecte din online. Avem pe o parte afaceri și lucrări mari legate de bugetul de stat și, pe de altă parte, bugetul marilor corporații care au capital suficient. Între aceste două mari conglomerate de capital se află micul și mediul întreprinzător care există pentru supraviețuire și mică creștere, creștere mică tradusă tot intr-o stagnare dacă o corelez cu inflația, cu efortul de menținerea pe plus a unor mijloace active și o devalorizare sigură a unor mijloace pasive.
Buna dimineata, Foarte adevarat tot ce ati spus. Ne bucuram daca informatia isi indeplineste obiectivul si va este de ajutor. Multumim pentru apreciere. !
Lucru în România