Am dat jos motorul si am observat ca in mufa principala erau innegriti vreo 2 sau 3 pini, acesti pini m-au dus la tahogenerator sau tahometru, nu stiu...

am dat jos motorul si am observat ca in mufa principala erau innegriti vreo 2 sau 3 pini, acesti pini m-au dus la tahogenerator sau tahometru, nu stiu sigur denumirea, si inlaturand capacul de protectie am gasit bucati mici de magnet pe acolo, acum marea intrebare : CE TREBUIE SCHIMBAT?
Daca masina spala la turatie mica normal si problema se manifesta doar la stoarcere atunci tahometrul nu are nimic si problema este la motor,in momentul in care trebuie sa stoarca consuma mai mult decat trebuie si placa electronica se autoprotejeaza,intra in avarie,cel mai probabil motorul e ars partial sau carbunii motorului sunt terminati.
multumesc pentru raspuns! super tare acest forum, va doresc succes!
gata, am rezolvat problema, de vina era magnetul care se rupsese in doua parti. l-am lipit si masina merge acum ca si inainte de a se strica. multam pentru sfaturi si succes in continuare!
Lucru în România