Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Tax & Finance Forum 2025. Peste 30 de experți din domeniu analizează principalele provocări fiscale

În contextul măsurilor de consolidare fiscală planificate de Guvern pentru 2025 și 2026, care anunță o perioadă de transformări accelerate, „Tax & Finance Forum” revine pe 17-18 noiembrie 2025 la Radisson Blu Hotel din București. Evenimentul, organizat de BusinessMark, se adresează directorilor financiari, managerilor de taxe și antreprenorilor, oferind soluții practice de adaptare la noile obligații fiscale și strategii de optimizare fiscală în cadrul legislativ actual.

Tax & Finance Forum 2025. Peste 30 de experți din domeniu analizează principalele provocări fiscale

Prima zi a evenimentului va fi dedicată unei conferințe, iar în cea de-a doua vor avea loc seminare a câte două ore, susținute de specialiști ai unor companii precum: EY România, BDO, Crowe, NNDKP, NOA și BDO România.

Alături de experți din cele mai importante companii de consultanță prezente pe piața românească, vom prezenta și analiza: tendințele legislative și fiscale la nivel internațional, aspectele privind noutățile fiscale 2025-2026, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili, noutăți privind prețurile de transfer, modificări privind impozitul pe profit, TVA – tendințe, provocări legislative, deducere, ajustări, rambursare, abordarea ECJ, exemple practice, aspecte privind impozitarea persoanelor fizice, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale în 2025-2026, aspecte privind facilitățile fiscale în România etc.

Măsurile de consolidare fiscală vor fi analizate din perspectiva implicațiilor operaționale asupra mediului de afaceri, cu accent pe interpretarea noilor obligații fiscale și identificarea posibilităților de optimizare fiscală în cadrul legislativ actual. Invitații vor împărtăși experiența practică în implementarea acestor măsuri și vor prezenta cele mai eficiente strategii de adaptare.

Speakeri ce au confirmat prezența la conferință:
Miruna Enache, Partener, Liderul Diviziei de Asistență Fiscală în Tranzacții, EY Romania
Inga Țîgai, Tax Partner, CEE Head of Tax & Legal Technology, KPMG
Adina Vizoli, Partener, Servicii de Consultanță Fiscală, PwC România
Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
Dan Bărăscu, Head of Tax, Partener, BDO România
Adina Vizoli, Partener, Servicii de Consultanță Fiscală, PwC România
Nadia Oanea, Owner, Tax and Training
Radu Chiran, Partner, Suciu Partners
Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
Raluca Buciuc, Director | Partner | Romania | Valuation360 & Advisory Services, Colliers România
Theodor Artenie, Counsel, Head of Tax, Kinstellar
Alexandru Aparaschivei, Partener, NNDKP Consultanță Fiscală
Alexandra Brehui, Software Implementation Manager, Pluriva
Grigore Constantinescu, Internal Audit Partner, NOA
Corina Mîndoiu, Partener, Departamentul Impozit pe Venit și Contribuții Sociale, EY România
Cristina Săulescu, Director Accounting & Tax, Baker Tilly România
Narcisa Chirilă, Tax Partner, PKF Finconta
Veronica Duțu, Tax Consultant & Owner, Unioncont Expert
Loredana Ilea, Director Impozitare Indirectă, Deloitte România
Inga Țîgai, Tax Partner, CEE Head of Tax & Legal Technology, KPMG

Moderatori ai celor trei sesiuni din cadrul conferinței vor fi: Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA; Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing și Inga Țîgai, Tax Partner, CEE Head of Tax & Legal Technology, KPMG.

Evenimentul va include seminare de câte două ore, ce vor avea loc pe 18 noiembrie, și care vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri.

Seminar EY România: „Pregătiți pentru 2026: Tendințe fiscale, digitalizare și conformare”, susținut de: Călin Stan (Partener, Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL), Amelia Toader (Director, Departamentul de Impozite Internaționale, EY România), Gabriela Băncescu (Director, Departamentul de Prețuri de Transfer, EY România), Georgiana Constantin (Director, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România), Daniela Neagoe (Senior Manager, Departamentul de Impozite Indirecte, EY România), Geanina Ciorâță (Senior Manager, Departamentul de Impozit pe Venit și Contribuții Sociale, EY România).

Seminar Crowe România: „Austeritatea fiscală, prezent şi viitor. Cum se simte la nivelul contribuabililor și cât de pregătiți suntem pentru modificările fiscale”, susținut de: Cristiana Oprea (Senior Tax Manager, Crowe România), Mihai Erculescu (Senior Tax Manager, Crowe România) și Mitel Spătaru (Tax Partner, Crowe România).

Seminar NNDKP: „Tranzacțiile financiare intra-grup: aspecte de reglementare internațională și națională privind preșurile de transfer, constrângeri corporative, TVA & vamă. Abordări recente ale ANAF în cadrul controalelor”, susținut de: Alexandru Aparaschivei (Partener, NNDKP Consultanță Fiscală) și Lucian Barbu (Partener, NNDKP Consultanță Fiscală).

Seminar NOA: „Prețurile de transfer: Conformare și reziliență în fața noilor cerințe ale ANAF”, susținut de Adrian Simionescu (Transfer Pricing Director, NOA) și Andra Bejan (Senior Tax Consultant, NOA).

Seminar BDO România: „Închiderea anului fiscal 2025 și estimarea posibilelor modificări fiscale ale anului 2026”, susținut de: Dan Bărăscu (Head of Tax, Partener, BDO România) și Claudiu Ioniță (Tax Director, BDO România).

Evenimentul vizează: Directori financiari, Manageri taxe, Consultanți fiscali, Directori economici, Directori contabili, Controlleri financiari, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Directori generali, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro.

Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri: EY România, BDO România, PwC România, Crowe România, Cabot Transfer Pricing, Kinstellar, Colliers România, NNDKP, PKF Finconta, Suciu Partners, Baker Tilly, Tax & Training, Dobrinescu Dobrev SCA, Unioncont Expert, Pluriva

Eveniment susținut de: Camera Consultanților Fiscali

Parteneri de tehnologie: StarTech Team, Enjoee, SCS - Schinkel Conferinte Solutii, 4pay.ro

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: Spotmedia.ro, Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Digital-Business.ro, PRwave, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, România Durabilă, AngajatorulMeu.ro, MATEK, BusinessVoice, Business Press.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.