Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Pe 5 iunie IMM ReStart le da intalnire la Constanta antreprenorilor si managerilor

Pe 5 iunie IMM ReStart le da intalnire la Constanta antreprenorilor si managerilor

 

Evenimentul „IMM ReStart - Resurse si consultanta pentru dezvoltare”, organizat de Doingbusiness.ro, ajunge joi, 5 iunie 2014 la Constanta (Hotel Golden Tulip Mamaia), cu solutii practice, informatii actualizate si servicii de consultanta pentru antreprenorii si managerii din regiune.

 

Evenimentul reuneste experti, traineri si manageri specializati in identificarea celor mai eficiente solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor si propune participantilor un program complex ce ofera o perspectiva 360 de grade a problemelor de actualitate, si mai ales a solutiilor posibile.

 

Romania are o retea extinsa de tratate de evitare a dublei impuneri si a intrat pe harta jurisdictiilor fiscale atractive, iar planurile guvernului de scutire de la impozitare a profitului reinvestit pot fi un element de atractie suplimentar. Pentru antreprenorii interesati, in plus, de beneficiile potentiale ale holdingului, Gabriel Sincu, Tax Executive Director, EY Romania va raspunde in cadrul prezentarii sale la intrebarea “Ce beneficii fiscale primesc investitorii incepand cu 2014?”.

 

Finantarea activitatii curente, dar si a dezvoltarii si investitiilor, este una dintre cele mai dificile probleme cu care se confrunta intreprinderile mici si mijlocii in contextul prezent. In actuala situatie a pietei, cand accesul la creditele bancare este cel mai adesea dificil, Bursa de Valori poate fi una dintre putinele surse de obtinere de capital. Un IPO poate avea, pentru o companie in cautare de resurse financiare, avantaje evidente - acces la capital care nu trebuie returnat, la investitori care pot sustine business-ul atunci cand este nevoie, prestigiu prin cresterea vizibilitatii, stimularea angajatilor prin programe de cumparare de actiuni etc - dar si cu numeroase provocari. Ce trebuie facut inainte de IPO? Ce pasi sunt de parcurs? Care sunt reglementarile de respectat? Reprezentanti din top managementul Bursei de Valori Bucuresti vor aborda in cadrul evenimentului de la Constanta tematica privind „Finantarea IMM-urilor prin bursa de valori”, oferind participantilor raspunsuri la toate aceste intrebari si solutii practice. 

 

Dincolo de acestea, programul evenimentului de la Constanta include in plenul conferintei numeroase alte prezentari de impact, sustinute de reprezentanti din top managementul unora dintre cele mai importante companii din Romania: Allianz-Tiriac Asigurari – „Asigurarea afacerii si managementul riscului”, Coface Romania - „Alegerea partenerilor de afaceri potriviti. Evitarea riscurilor”, SAS Romania – „Analiza avansata a datelor, predictie si suport pentru decizii rapide pentru management”, Kompass Romania – „Resurse si instrumente suport in mediul online pentru cresterea vanzarilor. Strategii de promovare si prospectare eficiente”. In cadrul sesiunii de workshop, reprezentantii AchieveGlobal vor prezenta participantilor „Solutii pentru motivarea echipelor de vanzari si business development”, iar Elena Badea, Marketing Director EY Romania va sublinia importanta Branding-ului Personal in succesul propriu dar si al unei afaceri.

 

Un element de noutate, foarte bine primit de publicul evenimentelor IMM ReStart organizate deja in alte orase din tara, ofera participantilor posibilitatea de a sta de vorba intr-un cadru privat cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti si EY Romania, ocazie cu care pot beneficia de servicii personalizate de consultanta gratuita, adaptate specificului activitatii sau companiei lor.

 

„Ajungem cu evenimentul IMM Restart si la Constanta, dupa o serie de conferinte de succes sustinute in Oradea, Bucuresti si Brasov de la inceputul acestui an. Antreprenoriatul din Constanta a fost, la fel ca intreaga masa de companii mici si mijlocii din tara, puternic afectat de dificultatile ridicate de criza economica, iar daca ne uitam la anul 2013, numarul de IMM nou infiintate in zona este cu peste 20% mai mic decat in 2012, in timp ce radierile de companii au crescut cu peste 23%. Imbunatatirea contextului economic, confirmata de rezultatele la inceputul anului curent, aduce insa un suflu nou si perspective mai optimiste, in care IMM-urile pot prelua rolul de catalizator pentru dezvoltarea economiei. Ne dorim sa ii sustinem in acest efort, cu un pachet complet de informatii si servicii care sa serveasca acestui scop”, a declarat Dumitru Ion, General Manager Doingbusiness.ro.   

 

Evenimentul de la Constanta va fi moderat de Radu Soviani si este organizat in parteneriat cu Allianz – Tiriac Asigurari, Bursa de Valori Bucuresti, EY Romania, SAS Romania, Coface Romania, AchieveGlobal, Edenred, Kompass Romania, si cu suportul Patronatului Intreprinderilor Mici si Mijlocii Constanta. Partenerii media ai evenimentului sunt: Agerpres, Cuget Liber, Telegraf, Radio Neptun, Jurnalul de Afaceri, Calendar Evenimente, Magazinul Progresiv, SpatiulConstruit.ro, Grupul Editorial Amaltea, Transilvania Business, ManagerExpress si Indaco.

 

Participarea la IMM ReStart este gratuita si se face pe baza de inscriere prealabila.

 

Proiectul va continua anul acesta cu noi conferinte in Cluj (septembrie), Iasi (octombrie) si Sibiu (octombrie). Pentru mai multe informatii despre agenda, vorbitori si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/25

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri dezvoltat de International Business Promotion (IBP), care ofera utilizatorilor informatii despre oportunitatile din economia romaneasca precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele IBP includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online incluse in portalul de afaceri www.doingbusiness.ro, servicii de agentie de evenimente, IBP Events (atat evenimente proprii, cat si pentru clienti), servicii de comunicare si direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata etc).

 

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: Economia Azi - Optiuni si oportunitati pentru IMM-uri (2013), Realitatea in Afaceri – Drumul catre performanta (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit (2010).

 

Contact:

Diana Babei

Project Coordinator

E-mail: diana.babei@ibp.ro

www.doingbusiness.ro

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.