Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

O nouă ediție a conferinței „MAGNETICO" la Pitești

„How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge din nou la Pitești. Liderii de HR descoperă strategiile din spatele unui brand de angajator de succes.

O nouă ediție a conferinței „MAGNETICO" la Pitești

Pe 22 mai 2025, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge din nou la Pitești. Lideri din domeniul resurselor umane sunt așteptați la Hotel Ramada, pentru a analiza și dezbate cele mai eficiente strategii pentru a atrage talentele în organizație și pentru a motiva angajații actuali să rămână implicați și care sunt acele elemente ce determină „magnetismul” unui brand într-un context de muncă dinamic și cu o forță de muncă ce cuprinde angajați din 5 generații diferite.

Evenimentul va avea loc în intervalul 08:30 – 14:45, fiind structurat în: sesiuni de prezentări, un panel și discuții 1-to-1, ce vor avea focus pe trei elemente cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.

  • Maria Tătaru, East Europe Cluster HR Director, Beko Europe
  • Florina Nicolescu, Deputy Plant Manager & HR Manager, Forvia Faurecia Argeș
  • Elena Bița, HR/HSE Director, Gestamp Beycelik Romania
  • Carmen Mihai, People Manager, Bimbo România (Trei Brutari)
  • Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
  • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
  • Elena Georgiana Tita, Senior Talent Acquisition Specialist East Europe, Prysmian
  • Mihai Zânt, Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator, CareerShift.ro și HUMANISTIC
  • Andreea Oancea, Brand Manager, OLX Locuri de Muncă
  • Liliana Iordan, HR Manager, Pet Product
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
  • Raluca-Florentina Binder, Director Vânzări Corporate, Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate Regina Maria
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Mihaela Stoica, Head of BTL, Pastel
  • Andreea Liliana Lepădatu, Senior Account Manager, Pastel

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul deschide seria de evenimente „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce vor avea loc pe parcursul anului în 10 orașe și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Un eveniment BusinessMark

Parteneri: colorful.hr, an SD Worx Company, OLX Locuri de Muncă, UCMS by AROBS, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Smartree

Eveniment organizat cu susținerea: Asociației Oamenilor de Afaceri din Argeș

Partener de tehnologie: 4pay.ro

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: TVR Craiova, spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Ziarul Argeș, ArgeșulOnline.ro, Bitpress, Portal HR, Revista de HR, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Business Press.

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.