Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Cum rămân companiile „magnetice" pentru talente? Conferința MAGNETICO dezbate viitorul HR-ului, pe 13 iunie, la București

După edițiile locale din Craiova, Iași, Pitești și Cluj-Napoca, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge pe 13 iunie 2025 la București. Organizată de BusinessMark la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, conferința va reuni 19 lideri din companii naționale și internaționale, ce vor discuta despre cum pot organizațiile să se mențină atractive, „magnetice” în ochii candidaților.

Cum rămân companiile „magnetice" pentru talente? Conferința MAGNETICO dezbate viitorul HR-ului, pe 13 iunie, la București

În contextul unei piețe a muncii în continuă transformare, unde așteptările angajaților evoluează rapid - de la integrarea tehnologiei în procesele HR și construirea unei culturi organizaționale bazate pe încredere, până la redefinirea echilibrului muncă-viață și implementarea unor practici autentice de wellbeing - companiile trebuie să adopte o abordare holistică pentru a deveni cu adevărat „magnetice".

Ediția din 2025 se va centra în jurul a trei elemente cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience și va include sesiuni de prezentări și un panel care vor explora soluții concrete pentru dezvoltarea unui brand de angajator autentic, îmbunătățirea experienței digitale a angajaților și crearea unei culturi organizaționale care să genereze loialitate pe termen lung, prin învățare continuă și incluziune reală.

Vor urca pe scena conferinței:
SPECIAL GUEST: Eva Baluchova, Global Employer Branding Lead, Danfoss (Olanda)
Marina Gainova, People and Culture Director, Coca-Cola HBC
Iulia Kolesnicov, Employer Brand Manager, Radiometer (Danemarca)
Ramona Puia, People & Culture Manager, IKEA Romania
Alina Andrei, Head of Internal Communication & Employer Branding, Auchan România
Gabriela Spătaru, Employer Branding Manager, Systematic
Loredana Gîlmeanu, HR Country Lead Romania & HRBP Romania, Bulgaria, Adriatics, Nestlé România
Marian Văduva, Delivery Manager | Global Director of Delivery BFSI, Nagarro
Cosmina Ciulei, Senior HR Professional, Adient Automotive Ploiești
Diana Novac, HR Director, Sezamo
Andrei Breahnă, Managing Partner, Galeria de artă contemporană Gaep
Nicoleta Mihaiu, CEO, Smartree
Lavinia Rașcă, Antreprenor, Manager, Profesor, Co-fondator, ASEBUSS, EXEC-EDU, PWN Romania
Ana-Maria Diceanu, Founder & CEO, Brain 4 Strategy
Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
Mihaela Colenic, Tax & Legal Manager, colorful.hr, an SD Worx company
Alexandru Răduță, Key Account Manager, Edenred România
Sonia Bălănescu, Avocat specializat in dreptul muncii, Managing Associate, D&B David și Baias
Marius Barbu, Avocat specializat în dreptul muncii, Senior Associate, D&B David și Baias

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Această conferință face parte din seria de evenimente „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ce se desfășoară pe parcursul anului în 10 orașe și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders. Proiectul va continua pe parcursul anului în Brașov (16 octombrie), Galați (octombrie), Oradea (23 octombrie), Timișoara (12 noiembrie) și Sibiu (26 noiembrie).

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Parteneri: colorful.hr – an SD Worx Company, Auchan, Blue Colibri, Macromex, Smartree, EXEC-EDU, Edenred, Well Massage, ALMA Health & SPA Retreat, World Class România

Partener de tehnologie: SCS, 4pay.ro

Traducere oferită de: Biroul de Traduceri Champollion

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Digital-Business.ro, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Business Press

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.