Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

O cladire istorica din Scotia a devenit sursa de inspiratie pentru realizarea unei reconversii si crearea unei locuinte spatioase. Proiectata de arhtiectii de la Rural Design, casa are la baza trei pereti din piatra existenti la care s-au tot adaugat spatii suplimentare care sa satisfaca cerintele functionale si de confort ale unei familii numeroase. Denumita „Moara” casa este un joc de spatii inchise si curti exterioare, punand accentul pe legatura dintre interioare si peisajul impresionant specific reliefului scotian.

 

Desi s-a pastrat foarte putin din constructia istorica a vechii mori de langa Loch Ussie arhitectii au reusit sa insereze elementele masive realizate din bolovani in designul modern, amintind de istoria acelor locuri si de arhitectura vechilor castele.

Doi dintre pereti, care se intersecteaza intr-un colt au fost folositi ca baza pentru sustinerea unui turn nou ce gazduieste la parter zona de luat masa, la etaj o zona de relaxare si la ultimul nivel zona dormitorului matrimonial. Acesta este accesibil prin intermediul unei scari ce pluteste in lungul unuia dintre vechii pereti. Amplasata pe un deal, casa este usor de reperat tocmai prin acest nou element vertical in timp ce membrii familiei pot admira imprejurimile de la inaltime, gradinile si paraul din apropiere. Volumul nou a fost placat pe exterior cu sipci din lemn antichizat astfel incat sa se potriveasca cu elementele din piatra pastrate. Vitrajele au fost protejate cu lamele verticale din lemn pentru a oferi intimitate camerelor si a le umbri.

 

 

Combinatiand arhitectura moderna cu elementele cu valoare istorica, arhitectii au creat o gradina interioara, o sala de fitness si un garaj in spatiul delimitat de peretii din piatra. Fiecare dintre curtile interioare, deschise sau acoperite, este un spatiu amenajat pentru membrii familiei beneficiind de lumina pe tot parcusul zilei. Aceste decupaje in planul constructiei au permis ventilarea si luminarea naturala a interioarelor care sunt late cat sa permita amenajarea unor camere de dimensiuni standard si o circulatie in lungul lor.

 

Elementele existente au fost renovate cu grija, chiar daca in unele locuri a fost nevoie de lucrari importante de interventie cum a fost cazul ferestrei arcuite din zona de luat masa care a trebuit decupata in peretele de piatra. Interioarele sunt finisate in alb devenind panze pe care se proiecteaza jocuri de umbre si lumini pe tot parcusul zilei ceea ce pune in valoare elementele arhitecturale exterioare, precum lamelele din lemn masiv sau rotnjimile bolovanilor din vechii pereti. Efectul rezultat beneficiaza atat de simplitatea si acuratetea arhitecturii moderne cat si de lucratura in piatra, mai neregulata a constructiilor istorice.

 

Mai multe informatii gasiti pe: http://www.archdaily.com

Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa

Interior hotel
Interior hotel
O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Subiectul, continutul e-mailului și semnăturile:

 

Scrierea unui e-mail perfect, a unui subiect și a semnării este ceea ce va determina dacă destinatarul efectuează conversia. Utilizați aceste statistici critice pentru e-mail pentru a găsi formula dvs. perfectă.

 

47% dintre oameni deschid e-mailurile pe baza subiectului și 69% dintre clienți pot raporta e-mailurile ca spam numai pe baza subiectului.

În cadrul unui studiu, e-mailurile fără subiect au fost atât de intrigante, încât au generat o rată de deschidere cu 8% mai mare.

E-mailurile de bun venit genereaza cu 320% mai multe venituri decât alte e-mailuri promoționale.

 

Rata de deschidere în funcție de numărul de cuvinte din linia de subiect:

- 6-10 cuvinte (21%),

- 0-5 cuvinte (16%)

- 11-15 cuvinte (14%)

- 16-20 de cuvinte (12%)

 

E-mailurile cu „fw:” în linia de subiect sunt cu 17% mai puțin probabil să fie deschise.

E-mailurile care conțin personalizare în linia de subiect au șanse cu 22% mai mari de a fi deschise.

Subiectul e-mailului conține cel mai adesea:

- numele clientului (46,21%)

- denumirea/detaliile produsului (44,01%)

- denumirea companiei (42,88%).

 

În același timp, aceste trei variabile din linia subiectului e-mailului arată cea mai mare rată de conversie a marketingului prin e-mail (3,71%, 3,18% și, respectiv, 3,58%).

 

E-mailurile cu coduri de reducere active au o șansă de 8 ori mai mare de a face o vânzare decât cele fără reduceri.

Un e-mail de marketing mediu este format din 434,48 cuvinte și durează 3,3 minute pentru a fi citit.

Majoritatea (19% dintre abonați) răspund la mesajele de 200-250 de cuvinte, 17% la cele sub 50 de cuvinte, 15% - până la 150-200 de cuvinte e-mail.

52% dintre manageri adaugă semnături în e-mailurile lor.

E-mailurile cu semnături cu o fotografie primesc cu 32% mai multe răspunsuri decât e-mailurile fără aceasta.

7 linii este dimensiunea perfectă pentru o semnătură de e-mail (75% dintre expeditori includ informații de contact, 60% adaugă un număr de telefon, mai puțin atașează Twitter (7%), Facebook (3%) sau LinkedIn (2%).

17% dintre adulți folosesc un stil formal pentru comunicarea prin e-mail, 33% preferă stilul informal, 49% spun că depinde.

 

Cele mai populare semnări sunt:

- Mulțumesc (62%),

- Nume sau inițiale (46%)

- Cu stimă (44%)

- Cu respect (22%)

* respondenților li s-a permis să aleagă mai multe răspunsuri.

40% dintre persoanele solicitate ar dori ca e-mailurile pe care le primesc să fie mai informative decât promoționale.

poza 1
poza 1
O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Conținut vizual în campaniile de e-mail:

 

E-mailurile nu trebuie să fie doar text. Condimentează-ți campania utilizând conținut vizual suplimentar.

45% dintre destinatari spun că „le plac mărcile care nu se iau prea în serios”, așa că nu vă fie teamă să ieșiți de vechile standarde.

Consultați aceste statistici de marketing prin e-mail și luați în considerare utilizarea videoclipurilor și imaginilor în următoarea campanie de e-mail.

 

Videoclipuri

Ce se întâmplă când încorporezi un videoclip într-un e-mail? Această colecție de statistici de marketing prin e-mail vă va arăta exact ce și vă va dovedi că videoclipurile pot fi doar o mișcare pentru următoarea campanie de marketing prin e-mail.

 

Un e-mail inițial cu un videoclip primește o creștere a CTR de 96%.

 

81% dintre marketeri folosesc video-ul ca instrument de marketing.

 

78% dintre agenții de marketing care folosesc videoclipuri spun că acesta crește rentabilitatea investiției.

 

Atașarea unui videoclip într-un e-mail poate duce la o creștere cu 200-300% a CTR.

 

Folosirea cuvântului „video” crește ratele de deschidere cu 19%, CTR cu 65% și reduce numărul de dezabonări cu 26%.

 

54% dintre abonații de e-mail preferă e-mailurile cu videoclipuri.

 

Oamenii urmăresc în mare parte videoclipuri pe un desktop (84%), în timp ce doar 14% le vizionează pe dispozitive mobile.

 

90% dintre utilizatori spun că videoclipurile îi ajută să ia o decizie de cumpărare.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Frecvența și sincronizarea e-mailului.

 

Când vine vorba de conversie, trebuie să știți care este cel mai bun moment pentru a trimite e-mail.

 

Conform statisticilor, iata frecvența perfectă de e-mail și momentul ideal pentru trimitere.

 

61% dintre abonați/clienți ar dori să primească e-mailuri promoționale în fiecare săptămână, 38% - mai frecvent.

Marketerii iau contact cu clienții lor (pe lună): de 2-3 ori (32%), de 4-6 ori (19%), o dată (17%), de 6+ ori (16%).

28% dintre abonați declară că ar dori să vadă oferte promoționale de două sau chiar de trei ori pe săptămână.

18% dintre e-mailuri sunt trimise joi, 17% marți, 16% miercuri.

Cele mai slabe rate de deschidere și de clic sunt în weekend.

 

Orele 11:00 reprezinta cel mai bun moment pentru trimiterea de e-mailuri iar orele 12:00 arată cel mai mare CTR.

Apogeul de trafic este toamna și iarna (în special Black Friday, Cyber Monday și 23 decembrie).

50% dintre specialiștii in marketing susțin că nu există un moment perfect pentru a trimite campanii de e-mail, deoarece fiecare persoană și afacere este unică.

Cele mai bune zile pentru e-mailuri sunt marți și joi.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Segmentare și personalizare

 

Nimic nu vă poate îmbunătăți statisticile de e-mail ca personalizarea.

 

Segmentați-vă întotdeauna listele și personalizați e-mailurile - faceți întotdeauna clientul să se simtă special.

Campaniile de e-mail segmentate arată un CTR cu 50% mai mare decât campaniile generale.

 

Principalele 3 motive pentru utilizarea personalizării în email;-marketing sunt rata de deschidere îmbunătățită (82%), CTR mai mare (75%) și satisfacția mai bună a clienților (58%).

 

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

În timpul unui experiment de marketing prin e-mail o campanie de e-mail segmentată a obținut o rată de deschidere de 94% și un CTR de 38%, comparativ cu o rată de deschidere de 42% și un CTR de 4,5% într-o campanie de e-mail nesegmentată.

 

Specialiștii de marketing care trimit campanii segmentate observă o creștere cu 760% a veniturilor.

88% dintre utilizatori sunt de acord că au mai multe șanse să răspundă favorabil la un e-mail dacă pare că a fost creat special pentru ei.

62% dintre e-mailuri sunt deschise datorită unui subiect personalizat.

Adresându-vă destinatarului după numele acestuia, puteți crește ratele de deschidere și CTR-ul cu până la 35%.

10% dintre respondenți sunt enervați de personalizarea prea mică sau deloc.

Potrivit respondenților, cele mai frustrante lucruri despre personalizare sunt: ​​recomandarea de articole care nu se potrivesc cu interesele lor (34%), ofertele expirate (24%), greșeli de ortografie (15%), oferta inadecvată (14%) , promoții deja achiziționate (13%).

Doar 4% dintre marketeri folosesc o segmentare foarte personalizată, 13% folosesc segmentarea pentru diferite audiențe, 31% susțin că folosesc segmentarea de bază (2-5 criterii) și 53% nu vizează deloc.

58% din venituri sunt generate datorită e-mailurilor segmentate și personalizate.

62% dintre marketeri spun că personalizarea este cea mai eficientă tehnică.

Ratele de deschidere ale campaniilor de e-mail segmentate au crescut cu 39%; veniturile, livrabilitatea și vânzările au crescut cu 24%, tranzacțiile – 18%.

 

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

În urmatorul tabel, analizăm dacă adăugarea de conținut video (inclusiv link-uri către platformele dvs. de găzduire video) vă poate ajuta să vă creșteți în primul rând ratele medii de click.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Poze

 

Conținutul e-mailului contează. Dar aspectul e-mailului poate conta uneori și mai mult. Statisticile de marketing prin e-mail de mai jos arată că imaginile sunt la fel de relevante pentru marketingul prin e-mail în 2022 ca și înainte.

 

Două treimi dintre persoanele chestionate susțin că preferă e-mailurile care constau în mare parte din imagini.

 

E-mailurile care includ un fel de grafică au o rată de deschidere mai mare (27%) și CTR (4,5%) decât cea a e-mailurilor bazate pe text (20% și 3%).

 

74% dintre utilizatori șterg mesajul dacă nu se deschide în 5 secunde (ceea ce este cel mai probabil să se întâmple din cauza dimensiunii imaginilor din e-mail).

 

43% dintre destinatari citesc e-mailurile fără a porni imaginile.

 

Cercetările arată că cel mai bine este să păstrați raportul dintre text și imagine în e-mailuri la 4:1.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Optimizare desktop și mobil

 

Mulți agenți de marketing încă subestimează importanța optimizării pentru mobile. Aceste statistici de marketing prin e-mail confirmă faptul că optimizarea pentru mobile este vitală pentru succesul campaniei de marketing prin e-mail.

 

81% își verifică e-mailul pe smartphone-uri, 74% pe desktop/laptop, 21% pe tabletă, 2% pe un smartwatch.

88% dintre utilizatorii de smartphone-uri își verifică Inbox-ul pe telefon.

Aproape 1 din 5 campanii de e-mail nu a fost optimizată pentru dispozitive mobile.

42,3% dintre destinatarii de e-mail șterg mesajele dacă nu sunt optimizațe pentru telefoane mobile, 32,2% citesc e-mailul mai târziu pe desktop.

În 70% din cazuri, dacă mesajul nu se afișează corect, este probabil să fie șters în 3 secunde.

52% dintre e-mailurile și site-urile web ale mărcilor B2C nu sunt ambele compatibile cu dispozitivele mobile.

57% dintre utilizatori spun că nu vor recomanda un site prost conceput.

88% dintre utilizatorii de smartphone-uri verifică în mod regulat e-mailurile de pe dispozitivele lor mobile.

⅓ dintre profesioniști își folosesc dispozitivele mobile pentru a-și verifica e-mailurile.

75% dintre utilizatorii Gmail își folosesc dispozitivele mobile pentru a-și accesa e-mailul.

 

 

 

 


O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Cele mai recente repere de marketing prin e-mail din 2020 - 2021 oferă o medie globala a ratelor de deschidere și de click. Aceasta oferă una dintre cele mai bune surse pentru compararea statisticilor de răspuns la e-mail în funcție de regiune.

O moara veche din Scotia transformata in locuinta

Mai jos puteți vedea cum variază ratele medii de deschidere a e-mailurilor, ratele de click și alte valori cheie de marketing prin e-mail în diferite tari.  

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.