Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Knauf Insulation anunţă noua strategie de sustenabilitate - Pentru o lume mai bună

În România, suntem nerăbdători să punem în practică activitățile care fac parte din această nouă viziune și abia așteptăm să sprijinim obiectivele sustenabile ale clienților noștri.
Knauf Insulation anunţă noua strategie de sustenabilitate - Pentru o lume mai bună

Suntem mândri să anunțăm lansarea noii strategii de sustenabilitate Knauf Insulation - Pentru o lume mai bună.

Noua strategie dezvăluie ambițiile noastre pentru viitor și se concentrează pe patru obiective cheie de sustenabilitate: oamenii pe primul plan, zero carbon, economie circulară și clădiri mai bune.

Adrian Garofeanu declară cu ocazia anunțării noii strategii de sustenabilitate: „În România așteptăm cu nerăbdare să contribuim la succesul acestei strategii. De-a lungul anilor, la nivelul întregii companii, am redus consumul de energie și emisiile de carbon cu până la 23%; avem cu 56% mai puține incidente la locul de muncă și avem cu până la 67.3% mai puține deșeuri rezultate din diverse procese.”

De asemenea, suntem aici pentru a ajuta industria construcțiilor pe măsură ce se schimbă, iar autoritățile de reglementare devin din ce în ce mai exigente în ceea ce privește responsabilitatea față de mediu.

„Sustenabilitatea definește tot ceea ce facem. Produsele noastre ajută la economisirea de energie, la reducerea emisiilor de carbon și ajută la construirea de clădiri potrivite pentru viitor. Avem experiența și expertiza pentru a ne asigura că toți clienții noștri își ating obiectivele ambițioase legate de sustenabilitate. ”

Noua noastră strategie de sustenabilitate Pentru o lume mai bună se bazează pe succesele din ultimul deceniu. Din 2010 până în 2019 am redus consumul de energie și emisiile de carbon cu până la 23%; avem cu 56% mai puține incidente la locul de muncă și am înregistrat cu până la 67.3% mai puține deșeuri rezultate din diverse procese.

Comentând la lansarea noii strategii, CEO-ul grupului nostru, Jean-Claude Carlin, a declarat: „Ne-am luat angajamente pe termen lung pentru a arăta cum vom atinge fiecare obiectiv de sustenabilitate. De asemenea, am stabilit obiective concrete pe termen scurt, pentru 2025, la care toata lumea trebuie să înceapă să lucreze de acum. Este vital pentru conducerea actuală să fie responsabilă pentru progresul către viziunea noastră pe termen lung și să nu lase problema să cadă pe umerii generației următoare.”

Obiectivele stabilite la nivelul întregii companii pentru 2025 includ:

  • reducerea ratei totale de incidente legată de siguranță înregistrată de la 9,2% la 5%
  • reducerea carbonului încorporat al produselor cu 15%
  • investirea a 10% din cheltuielile noastre de capital general în noile proiecte de reducere a emisiilor de carbon sau a deșeurilor din depozitele de deșeuri
  • reducerea amprentei de carbon a birourilor noastre și cea rezultată prin călătoriile de afaceri cu 25%
  • reducerea ambalajelor din plastic pur cu mai mult de 25%
  • folosirea a mai mult de 25% material reciclat extern până în 2025 la procesul de prelucrare a vatei minerale bazaltice și mai mult de 65% material reciclat pentru vata minerală de sticlă
  • zero deșeuri de producție trimise la depozitele de deșeuri


Pentru a vedea detaliile complete ale strategiei noastre de sustenabilitate Pentru o lume mai bună, accesați linkul.

DESPRE KNAUF INSULATION
Produsele Knauf Insulation ajută la economisirea de energie, la reducerea emisiilor de carbon și ajută la construcția de clădiri mai bune pentru mediu. În acest fel, ne asigurăm că locuitorii acestora se mențin sănătoși, sunt în siguranță și se bucură de o stare de bine.

Cu peste 40 de ani de experiență în industria materialelor de izolație, acum angajăm aproximativ 5.500 de oameni în peste 40 de țări, cu 27 de fabrici în 15 țări.

Knauf Insulation face parte din grupul Knauf, care are aproximativ 35.000 de angajați în întreaga lume, cu peste 250 de fabrici în peste 90 de țări și vânzări de 10 miliarde de Euro (în 2019). Grupul Knauf a fost fondat în 1932 și rămâne o companie independent, de familie, condusă de valorile Parteneriatului, Angajamentului, Antreprenoriatului și Menschlichkeit (umanitate).

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
KNAUF INSULATION
Lucru în România