Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Cum integrezi într-un spaţiu noul device Market•r: 3 studii de caz

Indiferent de locul ales pentru a fi poziţionat - la raft, pe mobilierul de tip gondolă sau direct în mijlocul produselor -, dispozitivul Market•r nu poate fi trecut cu vederea. Aduce rezultate imediate în orice campanie de comunicare, este o experienţă pozitivă în procesul de achiziţionare al unui produs şi eficientizează strategiile de marketing.

Cum integrezi într-un spaţiu noul device Market•r: 3 studii de caz

Studiu de caz 1: integrarea în mobilierul comercial de tip gondolă

 

Gondola este un mod uzual de a expune produsele într-un magazin. Are multe rafturi în jurul său, sistemele de prindere permiţând versatilitatea de a schimba poliţele (vertical/ orizontal). Suprafeţele pentru reclama dinamică generată de display-uri touchscreen fac din gondole un tip de expunere ofertant. Bayer a amplificat impactul gondolei prin integrarea dispozitivului Market•r în design.

 

Cum integrezi într-un spaţiu noul device Market•r: 3 studii de caz

Acest proces a decurs uşor deoarece: carcasa a fost special concepută pentru a fi integrabilă; partea frontală poate fi acoperită cu rame customizabile; este nevoie de un singur cablu pentru a alimentare; produsul vine la pachet cu tot ce trebuie (WiFi, conectivitate 4G, boxe puternice şi mulţi senzori). În consecinţă, gondola a devenit mai atrăgătoare prin acest „accesoriu“ digital care permite scanarea produselor şi interacţiune cu o pagină web destinată fiecărui produs în parte, raportarea datelor despre trafic, schimbarea uşoară şi rapidă a campaniilor din CSM-ul remote.

 

Studiu de caz 2: un portal de comunicare în mijlocul produselor

 

Un alt exemplu de implementare al dispozitivului Market•r este cel adoptat de Hartmann. Compania a ales să-l includă direct la raft, înconjurat de produse, deschizând astfel un portal de comunicare. În felul acesta, se dovedeşte a fi un instrument eficient pentru că poate prezenta mai multe campanii concomitent. Printre avantaje, se numără: display-ul luminos care, în faza de repaus, prezintă în buclă mai multe produse; senzorul de mişcare ce declanşează un joc de lumini şi un mesaj audio pentru a atrage clienţii; cititorul de coduri cu rolul de a deschide o pagină web pentru fiecare produs scanat.

Cum integrezi într-un spaţiu noul device Market•r: 3 studii de caz

Hartmann poate controla în timp real spaţiul publicitar unde device-ul este activ (se poate schimba, de asemenea, în orice moment, conţinutul vizual sau mesajul campaniei, primind, în plus: un promoter digital ce este constant activ; un dispozitiv ce pornește și se oprește automat pentru a corespunde cu orarul de funcționare a magazinului; informații despre traficul din spaţiul respectiv). Să afli care este profilul uman cel mai activ nu este doar interesant, ci şi o resursă viabilă pentru organizarea unei strategii de marketing de succes.

 

Studiu de caz 3: informaţii instant prin simpla scanare a unui cod QR

 

Ideea de a integra noul Market•r în campania de comunicare iniţiată de NAOS International şi-a dovedit eficienţa încă de la primele accesări. Este prima platformă digitală care ajută la decodificarea ingredientelor şi formulelor tuturor produselor din portofoliu. Pe scurt, Ask Naos este sinonim cu o comunicare transparentă - datorită acestui promoter digital, shopperii offline (din magazin) sunt conectaţi cu conţinutul online, află informaţiile de care au nevoie şi aleg ce au nevoie prin simpla scanare a unui cod QR. Ce aduce în plus platformei, în afară de cititorul de coduri? Grafică animată (pentru a informa publicul privind scopul campaniei şi modul de accesare), trigger audio (cu rol de a atrage atenţia clienţilor din proximitate), ecran tactil de dimensiuni mai mari decât ale unui dispozitiv personal (pentru o mai bună accesibilitate).

Cum integrezi într-un spaţiu noul device Market•r: 3 studii de caz

Beneficiile sunt: paginile afişate rapid elimină redirecţionările web şi îmbunătăţesc astfel experienţa clientului, posibilitatea de a obţine rapoarte pentru fiecare produs scanat şi despre profilul audienţei (utile în actualizarea şi îmbunătăţirea unei strategii de marketing).

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.