Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Showroomul realizat de echipa Fran Silvestre Arquitectos pentru Grupul Porcelanosa impresioneaza prin simplitatea formelor si calmul pe care acestea il degaja. Spatiul este pus in valoare cu ajutorul materialeor folosite, predominand suprafetele mari din marmura gri deschis care preiau lumina si o transmit mediului ambiant.

 

Stereotomia propusa prezinta un model de dimensiuni mari care accentueaza caracteristicile pietrei naturale. Cu ajutorul luminilor LED silueta copacului stilizat devine vizibila la nivelul pardoselii. Pe una din laturi a fost pozitionat un volum paralelipipedic cu inaltimi variate, folosit ca loc de stat, depozitare sau info-desck.

Pe trei dintre laturi peretii au fost placati cu marmura arhitectul folosind aceasta metoda pentru a expune diferitele texturi si finisaje pe care le poate imbraca piatra.

 

 

Placile de marmura sunt fie lustruite, buciardate sau sablate astfel ca impreuna furnizeaza o gama de zece texturi diferite pentru intreg spatiul care contrasteaza placut cu restul obiectelor si materialelor. Variatile de culoare sunt vizibile atunci cand lumina naturala scalda spatiul interior al showroom-ului. Lumina artificiala a fost introdusa in scafe, la nivelul inferior al placajului astfel incat sa se obtina un fundal omogen pe care sa se proiecteze volumele. Pe timpul noptii aceasta ofera o stralucire calda, aproape aurie suprafetelor de marmura.

 

Mai multe informatii gasiti pe: http://www.e-architect.co.uk

Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa

3. Centrul de recuperare copii Maria Beatrice
3. Centrul de recuperare copii Maria Beatrice

3. Centrul de recuperare copii Maria Beatrice

 

Un proiect care a necesitat identificarea soluției optime, montarea unei Centrale de tratare a aerului Dan Poltherm, precum și a tubulaturii textile Fabric Air.

 

Câteva specificații tehnice:

Centrala de dezumidificare DanPoltherm de 2800 mc/h introducere și 3000 mc/h evacuare, 400 Pa: DP 2/3 X Pool (centrală de tratare aer și dezumidificare):

  • - Schimbător de căldură din aluminiu, de mare capacitate, tratat suplimentar pentru rezistența la coroziune
  • - Pompa de căldură reversibilă, intergrată în unitate (posibilitate de răcire vara)
  • - Ventilatoare EC de înaltă performanță și convertizoare de frecvență
  • - Baterie de încălzire cu agent termic, vană cu 3 cai cu actuator și termostat pentru protecție la îngheț
  • - Automatizare completă, controller și aplicație dedicată

 

În plus:

  • - Tubulatură textilă Fabric Air Combi 65, cu prindere tip 8 (cu șină) all in one, cu coliere care fac să își păstreze forma când nu circulă aer în tubulatură. Diametrul tubulaturii: 400 mm.

 

Indiferent de natura proiectului tău, nu ezita să ne contactezi. Suntem pregătiți pentru orice provocare în tratarea aerului pentru că lucrăm cu cele mai inovatoare și eficiente tehnologii de pe piață.

rezervoare_izolate_cu_spuma_poliuretanica_104737.jpg
rezervoare_izolate_cu_spuma_poliuretanica_104737.jpg
Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Cod: 902435 - Disc raspel prelucrare lemn pentru polizor unghiular, diametru 100 mm

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Cod: 902434 - Disc raspel prelucrare lemn pentru polizor unghiular, diametru 85 mm

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Cod: 902433 - Set 2 discuri raspel prelucrare lemn pentru polizor unghiular, diametre 85 si 100 mm

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania
Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

FinEco Glass Cloud vine cu tehnologia de purificare a aerului patentată de TESY numită AirSafe - o soluție inovatoare pentru purificarea aerului din cameră, bazată pe funcționarea combinată a unui modul UVA încorporat și a elementului de încălzire al convectorului. Aceasta este o soluție extrem de eficientă, sustenabilă și de lungă durată pentru a avea în locuință un aer mai pur.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

AirSafe este inofensiv pentru oameni și animale de companie, deoarece lumina UVA există în mod natural în atmosferă, precum și extermină până la 98% din virușii și bacteriile din aer. Tehnologia oferă casei un mediu mai sigur, cu un confort mai bun și un mediu mai sănătos. Este ideal pentru familiile cu copii, persoanele cu alergii și oricine vrea să se bucure de un aer mai curat. În plus, AirSafe este foarte fiabil datorită duratei lungi de viață a modulului UVA care poate funcționa cel puțin 10 ani fără a fi nevoie de întreținere.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

O altă caracteristică foarte importantă a convectorului FinEco Glass Cloud este că poate fi controlat online prin aplicația MyTESY, cu care utilizatorul este mereu conectat la dispozitiv. Prin intermediul aplicației, este posibilă setarea și monitorizarea funcționării convectorului pentru a economisi energie electrică. Datorită tuturor caracteristicilor sale, convectoarele FinEco oferă cea mai mare eficiență energetică sezonieră: 40% - conform Directivei ErP**. De asemenea, FinEco Glass Cloud are o putere nominală de 1400 W, fiind potrivit pentru a încălzi o suprafață de 14-18 m2.

 

O altă dovadă a determinării companiei de a oferi clienților o experiență impresionantă este noua aplicație TESY AR. Datorită tehnologiei de realitate augmentată, oricine poate verifica cum va arăta un aparat TESY în spațiul dedicat, plasând modelul 3D al produsului cu dimensiunile și designul său din realitate în interior, prin scanarea acestuia cu camera smartphone-ului. Aplicația permite, de asemenea, mărirea și rotirea modelul 3D al aparatului, astfel încât fiecare detaliu al acestuia să poată fi văzut. Aplicația TESY AR este gratuită și poate fi descărcată pentru sistemul de operare iOS și Android.

A devenit o certitudine faptul că oamenii caută soluții fiabile pentru încălzire, răcire și apă caldă menajeră care să fie eficiente și să asigure independența energetică a gospodăriei. TESY răspunde acestei nevoi creând produse și soluții adecvate, de la convectoare electrice până la boilere cu pompe de căldură.

TESY este lider global în crearea de soluții moderne pentru căldură și confort. Portofoliul de produse al companiei este vândut cu succes în peste 60 de țări de pe patru continente, cea mai recentă locație fiind Doha, Qatar. TESY are filiale în România, Spania, Rusia, Polonia și Grecia. Astăzi, echipa sa este formată din 1.050 de oameni de 15 naționalități, dintre care unii fac parte din companie încă de la înființarea acesteia. Din 1993 până în prezent, inginerii TESY au creat peste 69 de modele industriale și brevete.

*Conform brevetului european EP 3 878 480 B1 înregistrat la OSIM cu numărul EP/01743/2023
** Conform Directivei 2009/125/CE pentru ErP.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

După instalare, dispozitivul Biodry detectează semnalul electric natural emis de sol, care este responsabil pentru fluxul constant de molecule de apă, și intră în câmpul de frecvențe.
Biodry inversează semnalul electric captat și reflectă înapoi exact contrariul, astfel încât cele două forțe se anulează reciproc. Acest lucru înlătură cauza infiltrării apei, astfel încât apa din sol nu mai urcă.

Odată ce ascensiunea capilară este oprită, apa încă prezentă în perete coboară datorită gravitației, iar peretele se usucă definitiv.
Biodry nu implică utilizarea agenților chimici, nu necesită spargerea sau demolarea structurii, nu necesită o instalare sau o întreținere complexă. Soluția nu este doar temporară, fiindcă rezolvă cauza principală. Scăpați de neplăceri pe termen lung și costuri suplimentare.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Potrivit specialiștilor în marketing la nivel global, „Marketingul digital este utilizarea canalelor digitale pentru a promova sau comercializa produse și servicii consumatorilor și întreprinderilor țintă”.

Publicitatea programată se intampla deja, oferind modalități dinamice de publicitate pentru a simplifica campaniile publicitare digitale. Experiențele clienților B2B activate de AI vor crește odată cu instrumentele de tehnologie a datelor și vânzărilor, permițând decizii automate, algoritmice. Cumpărătorii caută experiențe transparente cu rezultate instantanee.

Aplicarea marketingului media digital face ca companiile să crească cererea și oferta de produse pentru clienți la o viteză mai mare. Prin urmare, aplicarea tehnicilor inteligente cu ajutorul diverselor instrumente de marketing digital ar aduce beneficii companiilor să profite de cererea în creștere în segmentul de clienți pentru a deveni mai profitabile.

Digitizare: Totul devine digitizat și complet automatizat.

Dacă oamenii folosesc din ce in ce mai mult instrumente care sunt conectate la internet, atunci agențiile de publicitate și companiile ar trebui să vină cu modalități în care există o posibilitate maximă de a inregistra trafic mai mare.

Odată cu digitalizarea tuturor, optimizarea pentru motoarele de căutare și a marketingului online va ajuta companiile să obțină noi oportunități și să atragă clienții să le cumpere produsele și serviciile.

Odată cu apariția din ce în ce mai multor turnuri de rețea și a noilor sateliți care sunt instalați în univers, comunicarea eficientă va fi mai puternică ca niciodată. Acest lucru va face marketingul mai ușor de realizat, mai rapid și mai transparent. Disponibilitatea și accesul la internet vor fi esențiale pentru a face marketingul digital singura modalitate de a ajunge la clienți.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Cerere crescută:

Tendințele arată că oamenii își doresc să cumpere mai multe produse și servicii. Acest lucru va facilita lucrurile în companii, făcându-le mai disponibile online. Acesta va fi un alt aspect important pentru a atrage clienții și astfel lupta va fi despre acest aspect în cazul concurenților.

 

Tendințe transformatoare în marketingul digital:

 

Personalizare:

Marketingul personalizat utilizează date despre clienți pentru a oferi experiențe relevante și individuale. Acest lucru poate include recomandări de produse si servicii, conținut personalizat și experiențe de cumpărături personalizate.

Inteligență artificială (AI):

AI este utilizată în marketingul digital pentru o varietate de sarcini, inclusiv automatizarea marketingului, analiza datelor și crearea de conținut. AI poate ajuta, de asemenea, la personalizarea experiențelor clienților și la optimizarea campaniilor de marketing.

Realitatea virtuală (VR) și realitatea augmentată (AR):

VR și AR sunt utilizate în marketingul digital pentru a crea experiențe imersive pentru clienți.

De exemplu, VR poate fi utilizat pentru a permite clienților să exploreze produse într-un magazin virtual, iar AR poate fi utilizat pentru a suprapune informații digitale asupra lumii reale.

Cautare vocală:

Căutarea vocală este din ce în ce mai populară, deoarece oamenii devin mai confortabili folosind vocea pentru a interacționa cu tehnologia. Marketerii digitali trebuie să optimizeze site-urile web și conținutul pentru căutarea vocală pentru a se asigura că produsele și serviciile lor sunt găsite de clienți.

Comerț social:

Social commerce este practica de vânzare de produse și servicii pe platformele de socializare. Acest lucru permite companiilor să ajungă la un public larg și să capitalizeze pe popularitatea platformelor de social media.

Blanc Showroom, un interior contemporan in Castellon, Spania

Inovații de ultimă generație în marketingul digital

 

Metavers:

Termenul „metaverse" este cel mai recent cuvânt la modă care a captat imaginația industriei de tehnologie - și, deși Meta, compania mamă a Facebook, este cel mai cunoscut participant la acest concept virtual futurist, cu siguranță nu este singurul.

Termenul „metavers” a fost inventat de scriitorul SF Neal Stephenson, în romanul „Snow Cash” din 1992, însă a devenit popular în ultimii doi ani după ce conceptul a fost îmbrățișat de Mark Zuckerberg, inclusiv prin redenumirea companiei sale Facebook.

Metaversul este un spațiu virtual partajat unde oamenii pot interacționa, socializa și desfășura activități economice. Marketerii digitali explorează modalități de a utiliza metaversul pentru a ajunge la noi segmente de public și a crea experiențe de marketing imersive.

NFT-uri:

NFT-urile sunt tokenuri / jetoane pe blockchain, care pot fi utilizate pentru a reprezenta proprietatea asupra articolelor digitale, cum ar fi opere de artă, muzică și bunuri virtuale. Marketerii digitali explorează de ceva timp modalități de a utiliza NFT-uri pentru a crea campanii de marketing inovatoare și pentru a recompensa clienții.

Acestea sunt doar câteva dintre tendințele și inovațiile transformatoare care formează viitorul marketingului digital. Pe măsură ce tehnologia continuă să avanseze, este important ca marketerii digitali să rămână la curent cu cele mai recente tendințe și să fie pregătiți să se adapteze la noile peisaje digitale.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.