Va rog sa-mi dati si mie o solutie tehnica corecta pentru pavarea unei alei auto si pietonale totodata,cu lungimea de 40 m si latime de 3 m. Pe...

Discuţie pornită la articolul:
Va rog sa-mi dati si mie o solutie tehnica corecta pentru pavarea unei alei auto si pietonale totodata,cu lungimea de 40 m si latime de 3 m. Pe mijlocul aleii am caminul de apa si as dori sa fac doua cai de rulare ca doua trotuare late de 1 m ,de o parte si de alta a caminului de apa.Acum,pe mijlocul aleii ramane iarba in latime de 1m.Nu cred ca ar mai fi nevoie de drenuri.Vreau ,insa,ca acele cai de rulare sa fie fiabile si sa nu se miste dalele cind trec cu masina.Mai precizez ca m-am gandit la dale in forma de T,groase de 6 cm,fiecare trotuar din acesta fiind marginit de borduri.Ca a venit vorba,ce fel de borduri ar fi mai potrivite?
Buna ziua, referitor la ceea ce doriti sa faceti dv, d-na Liliana ,va recomand urmatoarea solutie tehnica avand in vedere ca pe acel acces auto rotile masiniilor v-or calca tot pe aceeleasi locuri ,este necesara o structura a fundatiei mai puternica, eu va recomand 10 cm balast simplu ,urmat de 10....15 cm balast stabilizat cu ciment ( cine va executa lucrarea si este de specialitate stie despre ce e vorba ) 3...4 cm nisip sau split urmat de pavaj, binenteles toate aceste straturi inclusiv pamintul trebuie compactate corespunzator. Pavajul trebuie marginit de borduri ,avand in vedere ca este un acces auto ,va recomand borduri cu h= 20 cm, iar grosimea lor de 5...8 cm , lungimea sunt de 50 cm sau 100 cm. Pavajul ales de dv, respectiv dublu T este un pavaj trainic si este recomandat pentru zone cu trafic auto intens. Cu respect. :www.13aaas-pavaje.ro
Ceva asemanator.
Lucru în România