Buna ziua Ma numesc Stefanut Geanina din ARAD si sunt foarte nemultumita de reprezentanta service din Arad str A.M.Guttenbrunn. Mi-a fost recomandata...

Buna ziua Ma numesc Stefanut Geanina din ARAD si sunt foarte nemultumita de reprezentanta service din Arad str A.M.Guttenbrunn. Mi-a fost recomandata firma WHIRLPOOL de mai multe persoane. Am decis, la schimbarea masinii de spalat rufe, sa cumpar marca WHIRLPOOL. Am cumparat pt ca sa o folosesc, nu sa ma tina atelierul sus mentionat 24 de zile si sa aiba un comportament deplorabil. Daca voi fi contactata va voi furniza tote peripetiile prin care am trecut cu masina la reprezentanta dumneavoastra din ARAD. Cu stima Geanina Stefanut TF:0745106387
asa e.... mai bine sa nu ajungi la ei..., eu am sunat cateva zile la rand, la nr. de tel. care este afisat pe cert. de garantie, si nu mi-a raspuns nimeni. dupa ce am inrosit reteaua de tel. am mers la ei, doar sa intreb daca rezolvarea problemei produsului cumparat necesita transportarea lui. pur si simplu mi-au raspuns ¨iute si raspicat¨: tu adu-l si vedem noi. iar din cate am inteles de la vanzatorii produselor whirlpool, ca se vor prezenta cei de la service - atat timp cat produsul se afla in garantie !! asa ca ...nimic nu e de mirare in Romania.
Si noi suntem foarte dezamagiti de service din Brasov...Noi avem aproape toata aparatura din casa de la firma WHIRLPOOL si am fost foarte multumiti de firma, pana cand ni s-a spart plita whirpool, plita de sticla securizata. Plita era pe gaz. Problema este ca am iubit plita, si am intretinut-o impecabil dar, mi s-a spart si nu-mi explic de ce...nici macar nu eram langa ea...pe plita era o oala cu mancare si nu poate fi vorba de soc termic pentru ca oala era cam de o jumatate de ora pe foc. Problema este ca am chemat servisarea din Brasov si ne-au spus forte clar ca sticla nu intra in garantie. Eu am folosit plita din luna mai pana in octomrie cand ni s-a spart. Au venit cei de la firma si i-am rugat sa-mi explice cu s-a putut intampla acest lucru...nu prea comunicau...au zis la prima vedere ca plita trebuia sa aiba regulator de presiune si asta poate fi cauza (nu era obligatoriu de montat acest regulator de presiune atata timp cat in pachet nu exista regulator si nici nu ni s-a comunicat acest lucru)...insa am aflat ulterior ca sansele sunt foarte mici sa se sparga din cauza lipsei regulatorului. Insa cand au plecat m-au pus sa semnz constatarea pe care scria clar cu mana lor "ca sticla nu intra in garantie" Au plecat cei de la servisare spunandu-mi ca o sa trimita actele la Bucuresti la firma WHIRPOOL (nu am certitudinea ca au facut-o) si nici nu m-au sunat asa cum au promis. I-am cautat din nou intrebandu-i daca mi-a venit raspunsul de la Bucuresti spunandu-mi ca da si ca sticla ma costa 1370 (plita fusese 1000 lei, deci mai mult decat plita). I-am intrebat totusi ce raspuns a venit de la Bucuresti si mi-au zis ca sticla nu ete in garantie ...ca n-am avut regularizator de presiune...nu erau prea convins. CERT ESTE CA O FIRMA CARE SE RESPECTA, ASA CUM ESTE FIRMA WHIRPOOL, AR TREBUI SA AIBA ANGAJATI COMPETENTI, PE MASURA CARE SA INFORMEZE SI SA SOLUTIONEZE ORICE PROBLEMA APARUTA IN CAZUL DISFUNCTINALITATII APARATURII. Va rugam sa ne sprijiniti in rezolvarea problemei in caz contrar voi apela si la protectia consumatorului. Cu stima, Claudia adresa de contact: profesor13@yahoo.com
Lucru în România