Am un wirpool awg681 si astazi la prima stoarcere s-a auzit un zgomot ciudat si masina se zgiltiia tare parca a-r fi fost descentrat tamburul. Am...

Am un wirpool awg681 si astazi la prima stoarcere s-a auzit un zgomot ciudat si masina se zgiltiia tare parca a-r fi fost descentrat tamburul. Am stabilizat-o cit de cit pina s-a terminat programul. La deschiderea capacului am constatat ca tamburul si cuva nu mai erau pe pozitia normala ci cazuse de pe punctul de fixare . Cum se poate repara defectul asta ? Multumesc.
De curand am avut aceeasi problema dupa aproape 15 ani de utilizare a acestei masini. Motivul: unul din cele 4 amortizoare care tin cuva (cu tambur, motor si toate celelalte subansamble) "agatata" de cele 4 colturi ale ramei superioare a masinii s-a smuls din suportul de prindere , dupa ce l-a rupt. Am constatat treaba asta dupa ce am desurubat capacul lateral dreapata -si am avut "norocul" ca supurtul rupt sa fie pe partea asta ,in spate. Suportii astia de care se "agata" cele 4 amortizoare sunt din material plastic (un fel de Teflon, as zice) care au fost turnati impreuna cu rama . Dupa ce I-am injurat pentru Solutia aleasa ....m-am cam "rusinat" tinand cont ca masina a functionat impecabil aproape 15 ani de zile Am cautat piesa de schimb -respectiv intreaga rama superiaoara -la toate serviceurile din Bucuresti unde nu exista in stoc si dupa alte cautari am inteles de ce: rama repectiva putea fi adusa in 2-3 saptamani -de la mama ei-, dar nu costa decat 560 de lei.... Am gasit o solutie de rezolvare....nu stiu cat o sa tina: pe scurt: am lipit cu SuperATTAC PoverFlex Gel (LOCTITE) suportul (care arata cam ca un butois ) la locul lui, dupa care - cu grija si rabdare - am stapuns prin gaura din centrul butoiasului peretele ramei pana am ajuns in interiorul sertarului in care se gasesc cabluri si panoul frontal de comanda (pe care il detasasem in prealabil). Am dat trei gauri consecutive cu spirale de 3,5 4 si 5 mm. ca sa pastrz directia (unghiul) gaurii care era data in butoias - din constructive-. Am folosit un surub M5 (ma gandeam ca un M6 ar fi fost mai solid, dar putem sa stric butoiasul) lung de 55 - 60 mm, pe care l-am introsus din interiorul sertarului spre butoias folosind 2 saibe late de vreo 30mm diametru si groase de 1,5 - 2mm -una in interorul sertarului, iar cealata la capatul celalalt al surubului ca sa "imbrace" si butoiasul si urechea amortisorului.... Cam greu de explicat..... De atunci masina am folosit masina de vreo sase ori si Daca te intereseaza detalii revin-o cu o adresa de mail si pot sa-ti trimit poze ...si sa-ti descriu pe larg toata operatia. Camil P. PS daca ai rezolvat problema ta la un service sau ai gasit rama cu pricina - la un pret rezonabil- as fi interest.
Lucru în România