Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Whirlpool lanseaza in Romania o colectie in editie limitata de cuptoare cu microunde MAX

Whirlpool lanseaza in Romania o colectie in editie limitata de cuptoare cu microunde MAX

Whirlpool a creat MAX Limited Edition, o colectie de cuptoare cu microunde, cu forme rotunde si culori sofisticate, inspirata de tendintele in amenajari interioare din 2012. Incepand cu aceasta luna, noile cuptoare dotate cu tehnologia Al 6-lea Simt sunt disponibile in reteaua de magazine Flanco.

 

Pe langa tehnologia inglobata in prima serie de cuptoare MAX, Whirlpool a introdus si functiile  „Al 6-lea Simt gatire cu aburi” si „Al 6-lea Simt rumenire” – specifice cuptoarelor cu microunde pentru gatire care se incadreaza intr-o categorie superioara de pret. Mai mult, noile MAX sunt dotate cu un sistem de iluminat ambiental, ce permite consumatorilor sa identifice rapid si usor programul de gatire. Aceste lumini se schimba in functie de timpul ramas pana la finalizarea programului si in functie de procedeul de gatire ales de utilizator.

 

De exemplu lumina alba indica faptul ca MAX este gata de utilizare, lumina verde arata ca se gateste cu abur, in timp ce lumina rosie indica faptul ca se ruleaza un program de rumenire.

 

 

Succesul de piata inregistrat de seria pilot de cuptoare MAX, primul cuptor cu microunde cu contur semirotund de pe piata, i-a determinat pe designerii Whirlpool sa continue dezvoltarea acestei colectii prin introducerea de noi functii si elemente de design, precum usa din sticla cu reflexie antiamprenta dar si carcasele speciale in nuante de cafeniu, moonlight(alb-auriu) si bronz platinum.

 

„Whirlpool a ales sa prezinte alaturi de Flanco o colectie in serie limitata de cuptoare cu microunde, in ton cu tendintele de amenajari interioare in 2012, ce a atras atentia consumatorior din tarile europene care pun accent pe design. Astfel, noul MAX a fost inclus in videoclipuri ale unor artisti cunoscuti, dar si in editorialele unor publicatii prestigioase de design” a declarat Mioara Bolozan, Director de Marketing Whirlpool Romania. „Romanii, odinioara orientati spre cuptoarele cu microunde mari si albe, se indreapta acum si catre produse indraznete, care sa aduca un plus de farmec spatiului locuit, mai cu seama daca aceste produse sunt comercializate la preturi corecte”, a adaugat Mioara Bolozan.

 

Gandite pentru a putea sustine in partea superioara greutatea vaselor scoase din cuptor,  cuptoarele MAX in editie limitata au fost concepute astfel incat sa poata fi plasate in colt, castigand cu 25% mai mult spatiu pe blatul de bucatarie, comparativ cu un cuptoar traditional. Astfel, gratie designului inteligent si a dimensiunilor speciale- 39 cm latime si 38 cm adancime- pot fi inserate platouri cu diametre de pana la 28 cm. Dimensiunile exterioare mici nu influenteaza insa capacitatea din interiorul cuptorului, de 13 litri.

 

Dotate cu display cu touch-screen, timer si sistem 3D de distributie a microundelor, noile cuptoare MAX pot gati, incalzi si dezgheta uniform si rapid. Cuptoarele includ si functia Quatz Grill, pentru prepararea rapida de gratare, functia Jet Defrost, functia de deghetare de 7 ori mai rapida in comparatie cu un cuptor cu microunde standard, semnalizata prin lumina albastra.

 

„Daca in trecut cuptoarele cu microunde se foloseau doar pentru a incalzi ceaiul sau a dezgheta alimente, astazi se poate pregati chiar o masa sanatoasa cu ele. Acesta a fost si motivul pentru care a fost inglobata tehnologia „Al 6-lea Simt gatire cu aburi” in noile cuptoare MAX. Printr-o simpla apasare de buton, consumatorii aflati la dieta sau cei care prefera alimentatia fara grasimi si plina de vitamine pot avea masa dorita in doar cateva minute”, a explicat Mioara Bolozan.

 

Cuptoarele MAX in serie limitata pot fi gasite in reteaua de magazine Flanco si sunt disponibile la pretul de 1.400 RON.

 

# # #

 

 

Whirlpool Romania este o subsidiara a Whirlpool Corporation. Cu o cifra de afaceri anuala de peste 18,4 miliarde de dolari, 71.000 de angajati si aproape 67 de centre de productie si cercetare, Whirlpool Corporation este liderul mondial in fabricarea si comercializarea electrocasnicelor de mari dimensiuni. Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht si alte branduri importante pentru consumatori in aproape fiecare tara din intreaga lume. Informatii suplimentare despre companie pot fi gasite la http://www.whirlpoolcorp.com.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.