Un nou magazin Apple s-a deschis in West Side Manhattan, New York
Designul minimalist al magazinelor marcii Apple reinterpreteaza de fiecare data notiunile clasice ale organizarii unor spatii comerciale, spatiul nou inaugurat in West Side Manhattan fiind asemuit cu piramida de la Louvre si decretat emblema arhitecturala de catre specialisti. Creaind o imagine de marca usor de implementat datorita vitrajului si a siglei, compania Apple continua sa-si intareasca pozitia pe piata prin intermediul a celor 200 de magazine din intreaga lume. In New York exista in prezent patru astfel de magazine, ultimul dintre acestea fiind inaugurat zilele trecute in West Side Manhattan.
Noul magazin imprumuta mare parte din elementele arhitecturale inovatoare de la imaginea comerciala a strazii Fifth Avenue, dar pentru a se deosebi si a iesi in evidenta i-a fost imprimat un aer aparte, specific Apple. In timp ce multe din magazinele din Fifth Avenue isi organizeaza mare parte din spatii in zona de subsol, magazinul UWS functioneaza atat la nivelul strazii cat si la subsol. Ambele niveluri sunt amenajate foarte simplu, cu spatii ample, evidentiind mai bine produsele.
La nivelul atriumului, patru laturi ale paralelipipedului sunt de fapt acoperite de beton - trei pereti si pardosela. Dar o extensie inclinata a acestei forme in fatada si in acoperisul curbat, maresc iluzia de spatiu, de transparenta.
Mai multe informatii gasiti pe www.worldarchitecturenews.com Traducere si adaptare: Arh. Raluca Popa |