Saint-Gobain lansează campania de employer branding “Invent yourself. Reshape the world”

Avand ca motto “Invent yourself. Reshape the world”, Saint-Gobain promite o atitudine si un spirit deschis in concordanta cu mediul actual al companiei, atat la nivel local, cat si la nivel global. Mai mult decat atat, incurajeaza actualii si viitorii angajati sa isi testeze creativitatea pentru a transforma misiunea grupului in aceea de lider in spatii de locuit prin imbunatatirea confortului si a vietii de zi cu zi.
”Un angajator de top acorda in permanenta grija angajatilor sai si mediului de lucru pe care il ofera. Asculta mesajele venite din partea lor si incearca sa gaseasca solutii optime astfel incat sa intareasca angajamentul dintre companie si angajati”, spune Cristina Paveliu, Director de Resurse Umane al Grupului Saint-Gobain din Romania.
Noua campanie de employer branding implica angajatii din intreaga lume si reprezinta o imagine concreta a experientei echipelor Saint-Gobain in ceea ce priveste diversitatea afacerilor, oportunitati de cariera si experiente pe care compania le ofera angajatilor sai.
„La nivel global, Saint-Gobain angajeaza in fiecare an peste 28.000 de oameni. Prin intermediul acestei campanii vrem sa demonstram faptul ca grupul este si mai orientat catre dezvoltarea profesionala a individului si punem accent pe caracterul unic al persoanelor. Generatia noastra se schimba intr-un ritm alert, iar compania trebuie sa tina pasul cu cele mai noi tendinte si tehnologii pentru a evolua. Prin urmare, este important sa sprijinim si sa acordam o atentie personalizata angajatilor pentru dezvoltarea carierei lor”, spune Claire Pedini, vicepresedinte responsabil de Resurse Umane de la Saint-Gobain.
Pentru a sustine lansarea proiectului “Invent yourself. Reshape the world”,
Saint-Gobain organizeaza, la nivel global, in perioada 12-16 iunie 2017, o serie de sesiuni de comunicare online, mai exact, o experienta open-house unica in Social Media.
Sub conceptul “Saint-Gobain Live Journey”, timp de 5 zile, tineri angajati, studenti, potentiali candidati, parteneri de business sau pasionati de constructii pot vedea ce inseamna sa faci parte din grupul Saint-Gobain prin intermediul unor sesiuni live pe Facebook, articole dedicate, video-uri si alte materialele, toate reunite sub aceasta platforma.
Mai mult decat atat, o data la trei ore, platforma www.saint-gobain-live.com este updatata cu articole scrise de angajati din intreaga lume. Din proiect fac parte tari precum Statele Unite ale Americii, Brazilia, India, Franta sau Romania.
Astfel, in perioada 12-16 iunie 2017, pe paginile de Facebook si LinkedIn Saint-Gobain Romania vor fi uploadate peste 10 materiale scrise si video-uri pentru a sustine aceasta initiativa. Mai mult decat atat, vineri, 16 iunie, la ora 15:00 echipa Saint-Gobain Glass va realiza o transmisie live pe pagina de Facebook din fabrica de sticla de la Calarasi.
Detalii despre noua campanie se pot gasi si pe site-ul local al companiei: http://saint-gobain.ro/cariere/despre_noi. O cariera la Saint-Gobain inseamna:
- Un angajament pentru bunastare si durabilitate
- Un mediu intreprinzator si inovator
- Investitie in dezvoltarea angajatiilor, aspect pe care il dovedim in fiecare zi
- Dezvoltare profesionala continua.
Despre Saint-Gobain
Saint-Gobain creeaza, produce si distribuie materiale si solutii care contribuie la bunastarea si viitorul fiecaruia dintre noi. Acestea pot fi gasite pretutindeni, in locurile in care traim si in viata de zi cu zi: in cladiri, transporturi, infrastructura si in multe aplicatii industriale. Ele ofera confort, performanta si siguranta, abordand provocarile legate de constructie durabila, de eficienta utilizarii resurselor si de schimbarile climatice.
Vanzari de 39.1 miliarde de euro in 2016
Opereaza in 67 de tari
Peste 170,000 de angajati