Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Rosu in dormitor, o alegere diferita

Rosu in dormitor, o alegere diferita
Chiar daca rosul in dormitor nu are o faima prea buna, de fapt e o culoare care poate reprezenta o alegere din punct de vedere decorativ. Dar cum prea multa energie si senzualitate paote strica o buna doza de confort si pentru a pastra parametrii optimi de rosu, iata cateva imagini care arata cum si cat anume ar putea fi folosita....

 

Dupa cum veti vedea, o combinatie de rosu luminos cu mult alb salveaza spatiul de la a semana cu un lupanar si il aduce chiar de partea cealalta... Nuantele de rosu cara bat in caramiziu sau culori ale pamantului deja calmeaza si linistesc, devenind, elegante, in timp ce decorurile de inspiratie asiatica beneficiaza din plin de nuantele de rosu. Totul tine de fapt de spatiu si alegerea unui mobilier mai elegant, care justifica, astfel, alegere aunei culori atat de intentse, precum si de texturi, straluciri, felul in care cade lumina. O serie de designeri au apreciat, dupa cum se vede mai jos, ca rosul nu e deloc de evitat in dormitoare. Dimpotriva.



 

Mai multe pe http://www.home-designing.com/2011/09/red-bedrooms


Rosu in dormitor, o alegere diferita

Cum te aperi de alergii in exterior

 

Singura si cea mai buna metoda este evitarea alergenilor, dupa ce acestia au fost identificati de medic sau de laborator.

In multe cazuri, evitarea factorilor declansatori duce imediat la incetarea simptomelor. Poarta ochelarii de soare cand iesi afara, foloseste lacrimile artificiale (picaturi pentru ochi) si ia cu tine, in oras, servetele si o sticla cu apa.

Rosu in dormitor, o alegere diferita

Cum te aperi de alergii in interior

 

In interiorul casei, lucrurile ar trebui sa fie ceva mai simple, pentru ca este un spatiu unde ai mai mult control. Cel mai important lucru pe care trebuie sa il retii, in acest caz, este ca prezenta acarienilor in locuinta este una dintre cele mai comune cauze ale reactiilor alergice, la care se adauga prezenta prafului si a mucegaiurilor.

Ca sa eviti problemele, una dintre cele mai simple, sigure si comode metode este sa instalezi un purificator de aer in casa ta, acesta fiind un aparat casnic recomandat persoanelor care sufera de astm bronsic, alergii si afectiuni pulmonare. In acest mod, poti tine ferestrele inchise mai mult timp, in sezonul raspandirii polenului in aer, sau atunci cand praful de afara este cu adevarat deranjant.

Rosu in dormitor, o alegere diferita

Purificatorul, un aparat ce te fereste de alergii in interior

 

De ce este util purificatorul de aer, mai ales daca locuiesti in oras, unde aerul poluat si praful intra usor pe fereastra, oricat de mult te-ai stradui sa pastrezi curatenia in interiorul apartamentului?

Purificatoarele de aer imbunatatesc calitatea aerului din locuinta sau de la locul de munca, variantele moderne reusind sa capteze, cu ajutorul filtrelor HEPA, particule de pana la 0,3 microni, in timp ce prin intermediul sistemelor UVC si fotocatalitice, distrug complet microparticule precum virusurile, microbii si bacteriile.

Datorita acestor beneficii, sunt aparate utile nu doar pentru evitarea si tratarea alergiilor, dar si pentru a asigura sanatatea, in cazul familiilor care au copii mici sau care cresc animale de companie in casa.

 

Beneficiile purificatoarelor de aer pentru alergici

 

Daca ne referim specific la persoanele care sufera de alergii respiratorii, purificatorul de aer este un adevarat aliat, mai ales atunci cand asigura si functia de dezumidificator.

Purificatoarele prezinta diverse filtre, fiecare cu functia si beneficiile sale:

  • filtrul de carbune indeparteaza mirosurile din aer
  • filtrul HEPA inlatura alergenii
  • lumina ultravioleta si sistemul fotocatalitic elimina bacteriile si virusurile

In plus, aceste dispozitive sunt echipate cu dispozitiv de ionizare, care indeparteaza praful in exces si mirosurile, curatand complet aerul.

 

Cum alegi purificatorul potrivit

 

In selectia unui purificator care sa asigure un aer curat si sa protejeze de alergeni, sunt de luat in calcul, in primul rand, doua criterii esentiale: dimensiunile camerei in care acesta va fi instalat si echiparile aparatului - de preferat, in numar cat mai mare, asa incat sa prezinte filtrele despre care am amintit, sa protejeze sanatatea, dar sa asigure si confortul.

Poti opta pentru un produs 2 in 1 - umidificator si purificator - ca acesta, cu vapori reci sau calzi, filtre impotriva alergenilor, ionizator pentru improspatarea aerului si difuzor de aroma, care este potrivit pentru alergici, dar asigura un aer curat si pentru orice utilizator casnic care isi doreste un stil de viata mai sanatos. Sa nu uitam ca, de calitatea si prospetimea aerului din locuinta depinde inclusiv nivelul de hidratare al pielii.

Te-ai confruntat, vreodata, cu problema alergiilor? Ce ai facut ca sa inlaturi simptomele si factorii alergeni si sa refaci echilibrul sistemului imunitar?

[1] https://acaai.org/allergies/

Surse foto: Shutterstock

Sursa: https://alecoair.ro/blog/despre-alergii-ce-sunt-si-cum-scapi-de-ele-cu-ajutorul-unui-purificator-de-aer-> Intra sa afli mai multe informatii si alte articole interesante

Rosu in dormitor, o alegere diferita

O abordare experientiala a nivelurilor de sofisticare ale pietei.

Complementare nivelurilor de constientizare sunt nivelurile de sofisticare, iar marketingul empatic solicita o intelegere atenta a acestor niveluri de sofisticare. Conceptul, derivat, de asemenea, din cartea Breakthrough Advertising, ofera companiilor abilitatea de a-si perfectiona mesajele pe baza nivelului de saturare al pietei si a familiaritatii audientei cu produsul sau serviciul oferit.
La fiecare nivel, marketerul empatic poate recunoaste si aborda subtilitatile mentalitatii audientei.

Sa revenim la exemplul nostru B2B, in care folosim un sistem de detectie si protectie cibernetica bazat pe inteligenta artificiala, pentru a clarifica aceste niveluri de sofisticare si pentru a arata cum marketingul empatic poate transforma si eficientiza comunicarea cu potentialii clienti.

Nivel de sofisticare 1

Pe masura ce sistemul dvs. de detectie si protectie cibernetica bazat pe inteligenta artificiala intra pe piata ca un concept nou, el starneste un sentiment de noutate. Mesajul dvs. de marketing ar trebui sa se concentreze pe această emotie si sa se axeze pe prezentarea solutiei revolutionare.

Abordarea empatica ar evidentia nu doar beneficiile unice ale sistemelor AI, ci si linistea pe care tehnologia de varf o poate oferi.

Nivel de sofisticare 2

Cand concurentii incep sa lanseze solutii similare, mesajul dvs. de marketing trebuie sa iasa in evidenta.

Nu este vorba doar de prezentarea caracteristicilor specific serviciilor suplimentare sau suportului tehnic exceptional pentru clienti; marketingul empatic la acest nivel inseamna sa articulati cum acele aspecte unice satisfac nevoile utilizatorilor, reducandu-le stresul si imbunatatindu-le sentimentul de securitate.

Nivel de sofisticare 3

Pe măsura ce piata devine din ce în ce mai saturata si clientii sunt expusi la abordari repetitive, este necesar sa introduceti un "mare diferentiator". Acesta ar putea fi o caracteristica inovatoare care imbunatateste semnificativ eficacitatea sistemului, cum ar fi un algoritm predictiv care identifica proactiv amenintarile cibernetice.

Cu toate acestea, practicarea marketingului empatic inseamna, de asemenea, sa le aratati clientilor ca diferentiatorul dvs. le va oferi mai mult control si o senzatie de proactivitate in abordarea preocuparilor lor legate de securitatea cibernetica.

Nivel de sofisticare 4

Odata cu saturarea pietei apare si scepticismul crescut. Mesajele dvs. de marketing trebuie să abordeze aceasta problema prin consolidarea "marilor diferentiatori", oferind toate dovezile concrete ale eficacitatii solutiei dvs., cum ar fi studii de caz sau validari din partea tertilor (review-uri / testimoniale).

Marketingul empatic in acest scenariu merge un pas mai departe prin recunoasterea scepticismului potentialilor clienti si prin demonstrarea modului in care solutia dvs. ofera nu doar rezultate mai bune, ci si incredere reinnoita in strategia lor de securitate cibernetica.

Nivel de sofisticare 5

Atunci cand clientii sunt extrem de sceptici si obositi de numeroase afirmatii similare despre sistemele de detectie si protectie cibernetica bazate pe inteligenta artificiala, mesajele dvs. de marketing ar trebui sa prezinte o abordare sau tehnologie revolutionara care amplifica eficacitatea produsului dvs.

Aceasta ar putea fi un instrument sau serviciu suplimentar care completeaza produsul sau serviciul dvs., oferind o solutie de securitate cibernetica si mai robusta.

Prin marketingul empatic, acest mesaj nu propune doar o solutie inovatoare, ci valideaza si prezinta o solutie mai cuprinzatoare si mai adaptata, care isi propune sa le redobandeasca increderea si sa le ofere liniste sufleteasca.

Rosu in dormitor, o alegere diferita

Astfel, marketingul empatic nu se refera doar la intelegerea nivelului de familiarizare al potentialilor clienti cu produsul, ci si la modelarea mesajelor dvs. pentru a recunoaste experientele, preocuparile și emotiile lor in fiecare etapa. Această abordare dezvolta o conexiune care depaseste marketingul conventional, construind un pod intre companii si clienti la nivel emotional.

Atunci cand intelegeti nivelurile de sofisticare, puteti ajusta fin mesajul dvs. de marketing pentru a aborda preocuparile si nevoile specifice ale audientei dvs. in functie de cat de familiarizati si saturati sunt cu tipul dvs. de solutie. Astfel, cresteti impactul si eficacitatea campaniei dvs. de marketing.

O parte integranta a marketingului empatic implica obtinerea urmatoarelor 2 aspecte:
1. Dificultatile si dorintele lor imediate
2. Temerile si visele lor pe termen lung

Aceasta metoda ofera o intelegere emotionala cuprinzatoare a audientei, permitand sa creezi mesaje de marketing care rezoneaza cu adevarat cu ei.

1. Dificultati

Acestea sunt provocarile imediate cu care se confrunta audienaa. Intr-un context B2B, acestea pot include orice, de la optimizarea operatiunilor, integrarea de noi tehnologii si gestionarea echipelor remote pana la mentinerea competitivitatii pe piata.
Identificand dificultatile publicului, poti pozitiona produsul sau serviciul tau ca pe o solutie pentru acele probleme imediate, facandu-l relevant si valoros.

2. Dorinte

Acestea sunt dorintele pe termen scurt ale audientei. De exemplu, o afacere poate dori sa-si mareasca cota de piata, sa-si imbunatateasca productivitatea sau sa sporeasca satisfactia clientilor. Intelegerea acestor dorinte iti permite sa aliniezi ofertele tale cu obiectivele afacerii, evidentiind modul in care produsul sau serviciul tau poate contribui la atingerea lor rapid si eficient.

3. Temeri

Acestea sunt fricile sau preocuparile pe termen lung ale audientei. Intr-un context B2B, acestea ar putea include teama de a fi depasit de concurenti, incapacitatea de a se adapta la schimbarile de pe piata sau chiar falimentul ca urmare a unor circumstante neprevazute. Intelegand aceste temeri, poti crea mesaje care evidentiaza caracteristicile preventive si protective ale produselor sau serviciilor tale, reasigurand astfel publicul tau.

4. Vise

Acestea sunt obiectivele sau aspiratiile pe termen lung ale audientei. Pentru o afacere, acestea ar putea include devenirea liderului din industrie, extinderea in piete noi sau construirea unei marci recunoscute la nivel national sau global. Accesand visele potentialilor clienti, poti pozitiona produsul sau serviciul tau ca un catalizator sau instrument care sa-i ajute sa atinga acele obiective inalte.

Rosu in dormitor, o alegere diferita
Boxa portabila Bose SoundLink Micro
Boxa portabila Bose SoundLink Micro

Boxa portabilă Bose SoundLink Flex este creată pentru a vă bucura de muzică oriunde, oricând:
• sunet echilibrat și clar, cu bași puternici, instrumentele și vocile interpreților auzindu-se clar și distinct indiferent de poziția boxei, datorită tehnologiei PositionIQ;
• rezistență la factorii de mediu și la șocurile mecanice, datorită materialelor impermeabile și a grilei din oțel;
• abilitatea de a pluti, fără a se scufunda în apă, datorită carcasei ușoare din silicon;
• dimensiuni și greutate reduse (0,6 Kg);
• autonomie de până la 12 ore și conectivitate prin Bluetooth de la o distanță de până la 9 m;
• control facil prin aplicația Bose Connect și posibilitatea de a fi conectată cu alte boxe ori soundbar-uri Bose în Modul Party.

Boxa portabila Bose SoundLink Flex
Boxa portabila Bose SoundLink Flex

Boxele de exterior Bose 251 sunt perfecte pentru terasă sau balcon, fiind ușor de montat pe orice perete exterior:
• aria de acoperire sonoră este largă, fiecare carcasă conținând câte un array din două difuzoare;
• sunetul este clar, nuanțat și puternic, putând fi auzit de la o distanță considerabilă;
• se conectează ușor la echipamentul stereo existent sau la un sistem Bose Lifestyle;
• permit streaming-ul prin rețeaua WiFi, oferind posibilitatea de a alege din peste 20.000 stații Internet radio din toată lumea, servicii muzicale precum Deezer sau playlist-uri variate;
• pot fi conectate cu alte sisteme SoundTouch, în modul Party, pentru audiție multi-room;
• sunt rezistente la factorii de mediu;
• au dimensiuni mici și un design minimalist.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.