Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Prima ediție a ForwardEdu: Peste 20 de lideri din mediul de business și educațional discută despre piața muncii de azi și de mâine

Pe 24 noiembrie 2025, BusinessMark și Asociația ReMark organizează la NORD Events Center by Globalworth din București prima ediție a conferinței „ForwardEdu”, eveniment plasat la intersecția dintre mediul educațional și cel de business. Evenimentul va reuni peste 300 de lideri din mediul de business și cel educațional, sectorul non-guvernamental și autorități, ce vor discuta despre beneficiile unei colaborări a sistemului educațional – mediul de business, în contextul vitezei transformărilor de pe piața muncii.

Prima ediție a ForwardEdu Peste 20 de lideri din mediul de business și educațional discută despre

Peste 20 lideri din instituții de învățământ și mediul de business vor aduce în atenție necesitatea ca liderii și organizațiile să contribuie la formarea și educarea următoarelor generații de angajați, pentru a clădi o Românie mai bună. Ei vor privi, totodată, spre cum arată un parteneriat pentru învățare de succes și cum pot actorii de stat și cei din sectorul privat să asigure acces egal la educația de calitate și oportunități de carieră pentru toate grupurile sociale.

Nu vor lipsi din agenda ForwardEdu discuțiile despre cum evoluează profesiile și rolul programelor de învățământ dual.

Împreună, vor răspunde unor întrebări esențiale:
• Este școala de astăzi pregătită să formeze talentele pentru un loc de muncă în care inteligența artificială își face tot mai simțită prezența la locul de muncă?
• Ce facem în cazul acelor specializări și meserii de care tinerii nu mai sunt astăzi atrași?
• Cum va arăta viitorul job-urilor blue collars, în contextul în care automatizarea și digitalizarea capătă tot mai mult teren?
• Vom vorbi, în viitor, despre job-uri superspecializate, însă unde vom găsi oamenii potriviți pentru aceste roluri?
• Ce rol va mai avea creativitatea în procesele de lucru, într-un viitor dominat de GenAI?
• Unde se termină responsabilitatea școlii și unde începe cea a mediului de business, în formarea viitoarelor generații de angajați și, chiar, de lideri?

Formatul conferinței va include sesiuni de prezentări, paneluri de dezbatere și discuții 1-to-1, cu focus pe patru direcții strategice: DUAL EDU: THE POWER OF COLLABORATION, EDUCATION LOOKING FORWARD, FUTURE CAREERS și TECH MADE IN RO, la care vor participa:

Dalia-Maria Dărămuș, Director General, Centrul Național de Dezvoltare a Învăţământului Profesional și Tehnic
Giorgiana Matei, Head of Human Resources, Airbus Aerostructure
Raluca Stamate, Talent Acquisition & Employer Branding Manager, Rompetrol – KMG International
Ioana Voinescu, Head of Sustainability Department, Banca Comercială Română
Dorina Zara, Production Unit Manager, Rompetrol Rafinare
Marian Petre, Mechanical Coordinator, Rominserv (Rompetrol)
Cosmina Ciulei, Senior HR Professional, Adient Automotive Ploiești
Marian Crăciun, Director, Departamentul de Consiliere și Orientare pentru Carieră, Universitatea din București
Paul Niță, Director General, ID Logistics România, Președinte ARILOG
Andrei Stupu, Expert în Educație & Cercetător în Inteligență Umană
Gabriela Folcuț, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor
Răzvan Bologa, Profesor al Departamentului de Informatică, Academia de Studii Economice
Dana Dobrescu, Manager Corporate and Government Affairs România, Mondelēz International
Marinela Culea, Director, Liceul Tehnologic „Cezar Nicolau”, Brănești
Andreea Preda, Responsabil Employer Branding și Recrutare, Pirelli Tyres România
Costin Tudor, CEO, wherewework
Pietro Cottarelli, National Director of Membership Experience, AIESEC Romania
Adriana Pălășan, Managing Partner, Supply Chain Management Center, Vicepreședinte ARILOG
Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
Alexandra Bălșeanu, Fondator și Președintele Asociației GO-AHEAD, Director al GO-TECH Consulting
Mihaela Mariș, Vicepreședinte, Fundația The Duke of Edinburgh’s International Award România

Moderatori ai evenimentului vor fi: Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor, Andreea Drăgan, Co-founder, BusinessMark, Producer, Worksounds & CFOlogy, Președinte, Asociația ReMark, Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR, și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși. Studenții, cadrele didactice și reprezentanții din mediul ONG au acces gratuit la eveniment, oferit de Asociația ReMark.

Evenimentul este organizat de BusinessMark și Asociația ReMark, o asociație ce are ca scop a susține crearea unei legături puternice între mediul de business și cel educațional.

Parteneri: Globalworth, Rompetrol – KMG International, Undelucram.ro, Macromex, Merlin’s Vitamin Aqua

Eveniment susținut de: ARB – Asociația Română a Băncilor, Asociația ARILOG, Asociația Go-Ahead, The Duke of Edinburgh’s International Award România, AIESEC România, Liga Studenților Români din Străinătate

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, AngajatorulMeu.ro, PRwave, BusinessVoice, Digital-Business.ro, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global HR Manager, EventsMax, Spațiulconstruit.ro, România Durabilă, Economistul, Business Press, Club Economic

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.