Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Opportunities & Challenges after Lockdown - Cum ne adaptăm la noua realitate

Subiectul de pe buzele tuturor ramane in continuare criza provocata de pandemia de noul coronavirus, care reasaza strategii de business, schimba prioritati si forteaza la reactii rapide pentru a mentine un echilibru si o continuitate a afacerilor.
Opportunities & Challenges after Lockdown - Cum ne adaptăm la noua realitate

Totodata, pe langa procese tehnologice pe care trebuie sa le integram rapid pentru a ne adapta la noua realitate, si consumatorul si-a schimbat comportamentul. Deci, cum reactionam?

 

Am invitat specialisti cu experienta si lideri cu viziune pentru a ne impartasi din strategiile si solutiile pe care le-au adoptat in propriile companii pentru a depasi cu succes provocarile aduse de pandemie si starea de carantina dar si oportunitatile pe care le-au identificat in aceasta situatie fara precedent.

 

Astfel, Doingbusiness.ro in parteneriat cu Telekom Romania, First Bank, Microsoft Romania, E.ON Romania, KPMG Romania si Kompass Romania organizeaza joi 25 iunie 2020 o noua editie a webinar-ului „BUSINESS EVOLUTION – RETHINK STRATEGY - Insights from business leaders” intr-un demers comun de a ajuta companiile din Romania si liderii acestora sa isi redefineasca strategiile si planurile intr-o perioada marcata de provocari financiare si economice deosebite.

 

Exemplele de succes si strategiile care functioneaza in cadrul companiilor de top ne dau intotdeauna speranta si ne motiveaza sa continuam, sa fim mai buni si mai creativi si sa incercam sa ne autodepasim. De aceea ne indreptam atentia si eforturile spre a invata de la cei mai buni, invitandu-i alaturi de noi sa ne vorbeasca din experienta lor, in cadrul seminariilor online din seria Business Evolution – Rethink Strategy. Avem certitudinea ca vom depasi cu bine aceasta criza, doar daca ramanem conectati la noile cerinte impuse de piata, daca adoptam rapid noile modele de lucru si daca ramanem alerti in fata incertitudinilor economice, fiscale sau sociale. Cum facem asta? Haideti sa incercam sa aflam raspunsul in cadrul seminarului de joi, 25 iunie, impreuna cu invitatii nostri", declara dl. Dumitru Ion, CEO DoingBusiness.ro. 

 

In cadrul acestui webinar vom discuta cu:

 

  • Violeta Luca, General Manager, Microsoft Romania
  • Andreea Ionita, Deputy GM and Strategy, Markets and Digitalization Director, E.ON Romania
  • Cristiana Fernbach,  LL.M., MBA, Head of IP, Tech & Privacy Practice, Partner, KPMG Legal - Toncescu si Asociatii  
  • Senior Representative, Telekom Romania - TBC
  • Ionut Encescu,  Head of Customer Value, FIRST BANK
  • Marius Filipas – Managing Partner, Got2Know, Chairman

 

Printre intrebarile la care vom incerca sa gasim cele mai bune raspunsuri impreuna cu invitatii nostri, speakeri si audienta deopotriva, mentionam:

  • Cum arata contextul macroeconomic actual la nivel global, regional si local?
  • La ce sa ne asteptam? Ce elemente sunt fundamentale pentru a regandi strategia afacerii in noul context?
  • Care sunt masurile pe care liderii companiilor le pot implementa pentru a mentine continuitatea si controlul asupra evolutiei afacerii?
  • Care este raspunsul institutiilor financiare la nevoile companiilor?
  • Care sunt noile tehnologiile care s-au dovedit indispensabile pentru continuitate?
  • Cum au trecut cu bine si cum re-planifica urmatoarea perioada companii reprezentative pentru mediul de afaceri romanesc?
  • Care sunt principalele directii spre care liderii companiilor ar trebui sa isi indrepte atentia?
  • Care sunt principalele actiuni care ar trebui evitate de catre liderii companiilor din Romania?

 

Va invitam sa fiti online joi, 25 iunie 2020, pentru a adresa propriile intrebari specialistilor invitati.

 

Participarea este gratuita, iar inregistrarea se poate face pe site-ul evenimentului, aici.

 

In perioada urmatoare vom continua sa ne concentram impreuna cu partenerii nostri pe ajutarea mediului de afaceri din Romania sa depaseasca cu bine actuala criza generata de virusul COVID-19 si sa reporneasca motoarele.

 

Vom sustine mediul de afaceri cu informatii concrete, practice si utile, vom organiza mai multe astfel de “intalniri’ interactive online si speram astfel sa contribuim impreuna cu un pas poate mic, dar sigur util, la reechilibrarea companiilor si oamenilor din aceste companii.

 

Va asteptam la webinar pentru a afla care sunt oportunitatile de sub avalansa de schimbari si cum putem depasi cu succes provocarile aparute in contextul noii realitati.

 

Multumim partenerilor acestei editii Telekom Romania, First Bank, Microsoft Romania, E.ON Romania, KPMG Romania si Kompass Romania, precum si partenerilor media Financial Market, Cariere Online, Agerpres, Bucuresti Business, Prahova Business, Reusita.ro, Spatiul Construit, Jurnalul de Afaceri, Asociatia Firmelor Bihorene, Spot Media, Transilvania Business, Manager Express, Ziarul de Iasi si Iasi Fun, Jurnal de Craiova pentru implicarea in acest proiect.

Lucru în România