O noua editie SEM Days va avea loc pe 24-25 septembrie, la Bucuresti
SEM Days 2014 - cel mai mare eveniment de profil din regiune
Pentru al treilea an consecutiv, cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se discuta la Bucuresti, timp de 2 zile, in cadrul celui mai important eveniment de SEO si PPC din Europa de Sud-Est. SEM Days 2014 va fi cel mai mare eveniment de profil din regiune, organizat de SEO monitor si 2Parale, care va oferi informatii de actualitate din domeniu, pentru peste 500 de budget owners, manageri de marketing si brand, online marketing manageri, coordonatori de business-uri si antreprenori online.
Dupa succesul evenimentelor SEM Days 2012 si 2013, care au reunit peste 300 de participanti la fiecare editie, cei mai multi dintre ei detinatori de business-uri sau coordonatori ai unor segmente de business online si nu numai, anul acesta evenimentul isi extinde audienta la 500 de persoane, pentru a creste impactul informatiilor oferite in cadrul celor doua zile de prezentari si workshop-uri. Asadar, pentru orice companie cu prezenta online, SEM Days reprezinta o oportunitate de a afla direct, de la unii dintre cei mai asteptati specialisti in Search Engine Marketing, pe plan international si local, care sunt cele mai noi si competitive solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante si aprofundate prin workshop-uri specifice.
Pentru toti cei interesati sa afle cele mai eficiente tehnici pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului unui site si imbunatațirea conversiilor pentru un business online, SEM Days pregateste doua zile de sesiuni interactive si studii de caz.
Conferinta debuteaza pe 24 septembrie cu discutii axate pe tacticile de succes pentru cresterea vizibilitații unui site atat la nivel local, cat și internațional folosind SEO, PPC, Social Media și continutul de calitate. Participantii pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona si proteja reputatia online a unui brand sau ce tactici SEO sunt mai eficiente dupa noile schimbari de algoritm ale principalului motor de cautare. In plus, speakerii vin cu idei despre cum dezvolti o strategie de continut pentru a atrage trafic din motoarele de cautare.
Ziua dedicata workshop-urilor dezvaluie solutii, instrumente si strategii care pot fi puse imediat in aplicare pentru a folosi eficient SEO, PPC si Social Media. Specialistii SEO au ocazia de a se implica activ intr-o discutie despre tehnicile white hat si black hat care aduc trafic. Niciun business care vrea sa vanda mai mult nu trebuie sa rateze workshop-urile de usability si bune practici pentru cresterea conversiilor.
Programul complet, pe zile, poate fi consultat in pagina dedicata.
Conferinta SEM Days 2012 aduce in premiera in Romania experti cu autoritate la nivel international in search engine marketing: Tim Resnik, coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul Moz, Jim Sterne, autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment, Ann Stanley, co-fondator si managing director la Anicca Digital, si Phil Nottingham, consultant si strateg video la Distilled, iar lista nu se va opri aici.
Despre SEM Days
SEM Days este prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing si brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri si antreprenorilor online. Primele doua editii, in 2012 si 2013 au adus la Bucuresti profesionisti de renume din domeniul SEM precum Brad Geddes (Founder, Certified Knowledge), John Heffernan (Digital Marketing Sales Director, The Foundry Communications), Judith Lewis (Head of Search, Beyond), Rand Fishkin (CEO & Co-Founder, SEOmoz), Philip Nottingham (SEO Consultant, Distilled UK), Paul Rouke (Head of Usability & Conversion, PRWD), Gary R. Beal (MD, VanguardSEO).