Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

PIATRAONLINE anunță campania de facelift a noului showroom, un spațiu plin de creativitate, o adevărată experiență pentru toți cei care trec pragul sediului din Aleea Teișani 137A. Facelift-ul noului showroom a venit ca o necesitate în urma dezvoltării businessului.
Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Amenajarea a fost realizată de către arhiecții de la PickTwo Studio

 

Brief-ul beneficiarului a fost unul simplu: s-a dorit un spațiu care să răspundă mai multor nevoi, atât ale business-ului care a atins o nouă etapă de maturizare, cât şi ale clienților și ale angajaților companiei.

Showroom-ul este acum dedicat segmentului B2C, cu spații bine optimizate, astfel încât clienților le este mult mai simplu să aleagă produsele favorite. Etajul este dedicat acum angajaților și partenerilor, cu spații destinate birourilor și meetingurilor.

S-a dorit un spațiu care să îndeplinească nevoile tuturor, în care să existe zone dedicate partenerilor companiei, dar totuși să fie un spațiu aerisit.

 

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Parterul

Acesta s-a conturat mai mult ca etaj dedicat consumatorului final B2C. Recepțiile noului showroom sunt îmbrăcate în marmură Volakas, o haină albă ce dă senzația de eleganță spațiului. Sunt piese de mare impact ce contrastează cu peretele din plante aflat în spatele acestora.

În spatele dulapurilor îmbrăcate în ardezie flexibilă SKIN se află birourile de Marketing, un departament amenajat cu multă grijă, deoarece există multe elemente vii care riscau să încarce spațiul și să deranjeze. Aici se remarcă cei doi pereți accent, cel realizat din lastre Afrodita Bookmatch și cel cu tapet în culori vii, elemente decorative dublate de biblioteca îmbrăcată cu plante și plasele metalice de care sunt atârnate surse de iluminat și plante.

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Ne întoarcem către zona de așteptare, cea de lângă șemineul de Arabescato, unde remarcăm expozoarele de piese speciale, cada și chiuveta de marmură Arabescato Faro, două piese statement, custom-made ce sugerează multitudinea de forme pe care o poate lua piatra naturală. Expozoarele de la parter sunt spectaculoase și dau impresia de continuitate pe verticală, acestea ajutând businessul să expună suficient material pe doar câțiva metri pătrați. În acest spațiu regăsim și colecția de mozaicuri care a fost relocată, dar și zona cu ardezie flexibilă SKIN.

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Lângă scările care dau către etaj, remarcăm un corner dedicat LTP UK, partener cu care PIATRAONLINE colaborează în scopul de a oferi soluții profesionale de îngrijire a pietrei naturale. Chiar înainte de a urca treptele se află vitrina decorativă care este amenajată de către Florăria Vanda, partenerii PIATRAONLINE. Această zonă este amenajată în funcție de tematica lunii respective, sau în stilul de amenajare specific uneia dintre țările din care PIATRAONLINE importă produse.

Etajul dedicat B2B


Imediat ce ajungem la etaj, dăm ochii cu barul custom-made îmbrăcat în marmură Tundra Light. În spatele acestei piese află bucătăria placată cu marmură Nero Marquina cu al său perete din mozaic Tear Drop. Trecem pe lângă masa arhitecților și pe lângă peretele creat cu lamele de oglindă intercalate de mozaic Nero Marquina Penny și ajungem în zona de ”meeting informal”.

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Ideea de bază a acestui showroom a fost căldura: clientul trebuie să se simtă ca acasă. S-a dorit un spațiu în care piatra naturală să nu fie expusă ca material brut, ci să sugereze ideea de acasă. Să creeze o experiență. În zona de meeting, se remarcă în primul rând peretele din lastre Autograph Bubble Onyx, element care asociat cu draperia închisă la culoare, dă senzația de confort. În spatele draperiei se află zona de traininguri a companiei, compusă dintr-un covor din mozaic din mamură Mix Cube Design, un design aparte ce nu se mai regăsește în alte spații. Pentru placarea verticală, s-a ales pentru un perete mozaicul Carrara Fish Scale și marmură Calacatta dispusă într-un evantai pentru cel opus. Această zonă se amenajează în funcție de tema întâlnirilor.

Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei
Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei
Pentru a inspira și pentru a crea un design patentat pe care nu îl întâlnim în România, PIATRAONLINE împreună cu PickTwo Studio, a creat la etaj o baie cum rar îți este dat să găsești. Scopul acesteia a fost să creeze un decor excentric și șocant. Aceasta atrage cel mai mult prin combinația de ”lamele” din marmură albă și neagră, elemente completate de tapetul din junglă. În mijlocul încăperii, tronează piesa centrală a amenajării și anume chiuveta din marmură Nero Marquina, un produs custom-made.
Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei
Noul showroom PIATRAONLINE pentru cele mai tari idei

Birourile managementului sunt un alt spațiu cheie al showroom-ului. Aici s-a mizat pe crearea unui spațiu cald, relaxant și elegant în același timp. Paleta de culori aleasă este compusă din diferite nuante de maro și bej, completate de masa din marmură albă, peretele cu lastre Golden Sky și piesele de puzzle din marmură ce completează pardoseala din lemn masiv.


Showroom-ul a adus noutăți în ceea ce privește spațiile create. ”(…) este prima dată în istoria noastră de facelift-uri în care am folosit extraordinar de multe materiale și m-am ambiționat să refolosesc tot ce am putut”, spune Mariana Constantinescu-Brădescu, Managing Partners PIATRAONLINE.


Dacă ești curios să vezi cum a decurs întregul proces, găsești toate cele trei episoade aici, aici și aici, iar pentru vizita arhitecților, click aici. Și dacă vrei să vezi showroom-ul pentru cele mai tari idei, te așteptăm cu porțile larg deschise în Aleea Teișani 137A.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Articol scris de
PIATRAONLINE