Kludi Romania anunta cresterea cu 30% a cifrei de afaceri in primul trimestru din 2011
Bucuresti, 30 mai 2011 - Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie Kludi anunta rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2011. Compania a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri din Romania de la 1 325 000 lei in primul trimestru din 2010 la 1 720 000 lei pentru primul trimestru al anului 2011, echivaland cu o crestere de 30%.
"Contextul pietei, inca in dezechilibru, ne-a provocat constant sa gasim cele mai bune solutii pentru nevoile consumatorilor finali care investesc in produse cu valoare adaugata. Cresterea ne confirma ca am reusit sa atragem mai multe proiecte importante pentru businessul Kludi in Romania. Estimam ca pana la finalul anului vom atinge o crestere totala fata de 2010 de 20-25%." , a declarat Florin Barabas, Managing Director, Kludi Romania. Tendinta consumatorului de a investi in produse de calitate este confirmata de vanzarile produselor din categoria smart luxury, care au inregistrat o crestere de 52% fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, anul acesta numarul punctelor de vanzare a produselor Kludi a crescut cu inca 14 unitati, fapt ce a dus la consolidarea retelei de distributie.
|