Kludi Romania anunta cresterea cifrei de afaceri cu 13% in 2011
Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie Kludi a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 13% in 2011, de la 6 364 000 lei, in 2010, la 7 184 000 lei, la finalul anului trecut.
Florin BARABAS, Managing Director KLUDI Romania |
„Ne bucura foarte mult aceste rezultate excelente pe care compania le-a inregistrat anul trecut. Cresterea cifrei de afaceri a Kludi Romania cu 13%, intr-un context de declin economic pe piata de materiale de constructii, evidentiaza eforturile complexe pe care compania le-a depus in decursul anului trecut in toate activitatile si canalele de business. Totodata, aceasta majorare se datoreaza recunoasterii de catre clientii nostri, o data in plus, a calitatii superioare a produselor Kludi ce ofera posibilitati multiple de design si functionalitati,” a declarat Florin Barabas, Managing Director, Kludi Romania.
Astfel, Kludi Romania a derulat in 2011 catre clientul final o campanie sustinuta de comunicare, care a inclus un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare remarcabile.
În plus, compania a dezvoltat semnificativ reteaua de distributie a produselor Kludi, numarul punctelor de vanzare majorandu-se anul trecut cu 54 de unitati fata de anul anterior. În 2011, strategia de vanzari a Kludi s-a orientat si mai mult catre segmentul B2B, compania dublandu-si prezenta in proiectele noi nerezidentiale, precum hoteluri, cladiri de birouri, spitale si centre comerciale.
O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a Kludi in Romania in 2011 a fost dezvoltarea segmentului DIY si, implicit, a prezentei produselor Kludi in astfel de magazine.
În plus, compania a beneficiat in Romania si de un debut de exceptie al produselor lansate in premiera la Targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ din lume de echipamente sanitare pentru bai.
Categoria smart luxury continua sa reprezinte un segment important in totalul business-ului Kludi Romania, ponderea acesteia inregistrand o crestere de la 45%, in 2010, la 47,5%, in 2011 din totalul cifrei de afaceri. În valoare absoluta, vanzarile de produse Smart Luxury au crescut cu 20% anul trecut, fata de perioada precendenta. Totodata, vanzarile de produse ale partenerilor companiei pe care Kludi Romania le pune la dispozitia pietei locale (brandurile Esprit si Joop!) s-au majorat cu 48%, in 2011, fata de 2010, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri majorandu-se de la 4,7% la 6,2%.
Compania a investit, de asemenea, in programe intensive de training pentru distribuitorii sai din Romania, asa incat numarul de persoane instruite din cadrul fortei de vanzari a partenerilor Kludi a crescut cu peste 50%, anul trecut, fata de perioada precedenta.
Despre Kludi
KLUDI este lider de piata in segmentul bateriilor de bucatarie in Germania, Austria si Elvetia. Fondata in Germania in anul 1926, compania are in prezent peste 1000 angajati in toata lumea si o cifra de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. Kludi dezvolta si produce baterii de lux pentru baie si bucatarie, sisteme de dus si accesorii pentru baie precum si baterii medicale pentru clinici. Kludi detine fabrici in Germania, Austria, Ungaria, Polonia, un joint-venture Kludi - RAK in Emiratele Arabe Unite si centre de comercializare in Romania, Germania, Austria, Olanda, Franta, Polonia, Ungaria, Elvetia, Cehia, Slovacia, Rusia, Dubai, Thailanda. Pentru mai multe informatii va rugam vizitati www.kludi.ro.
Pentru informatii despre Kludi Romania va rugam sa o contactati pe Ana Maria Nitoi, Senior PR Executive, GolinHarris Romania, la adresa ANitoi@golinharris.com sau la telefon 0742.100.657.