Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi

Pentru persoanele care lucrează la birou, acesta reprezintă locul în care își petrec practic cel mai mult timp, zi de zi... săptămână după săptămână... an după an, iar în timp... acest lucru se resimte îndeosebi la nivelul sănătății angajatului.
Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi

Postura incorectă a corpului la birou și statul timp îndelungat pe un scaun incomod pot genera disconfort și pot conduce la apariția unor probleme de sănătate pentru angajat și implicit la probleme de alocare a resurselor umane pentru companie.

Situație win-win (reciproc benefică)

Gândindu-ne la angajații noștri și asigurându-le un cadru primitor și confortabil în care să-și petreacă ziua de muncă, vom crea nu numai un loc de muncă mai frumos, ci vom aduce împlinire și satisfacție în viața lor profesională.

Lucrând într-o atmosferă deschisă și destinsă, în armonie cu un mod de viață sănătos, oamenii din companie vor fi mai mulțumiți, se vor simți apreciați, valoroși, vor fi mai activi, mai sănătoși, fapt ce se va reflecta în modul lor de lucru, în gradul lor de implicare și productivitate, influențând astfel dezvoltarea companiei din care fac parte.

Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi
Locul de muncă 
 
Spațiile mari, luminoase, dedicate lucrului, zonele de relaxare sau de trecere, spațiile pentru discuții private sau cele create special pentru comunicare, încăperile destinate întâlnirilor sau ședințelor, sălile de așteptare sau de conferințe, întregul mobilier de birou trebuie sa aibă un numitor comun nu numai din punct de vedere al design ului sau al imaginii companiei, ci mai ales din punct de vedere practic și ergonomic.
Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi
Mobilier pentru birou 
 
Generația tânără are un stil de viață și de lucru extrem de dinamic. Prin urmare, are nevoie de mobilitate, flexibilitate, confort, libertate, durabilitate și nu în ultimul rând, siguranță. Toate aceste atribute se regăsesc în scaunele, mesele de lucru sau birourile din portofoliul Chairry.
 
Indiferent de statura și conformația corpului, noi te ajutăm să găsești soluțiile optime în vederea asigurării unei poziții corecte la birou pentru fiecare utilizator, astfel încât să poți oferi angajaților tăi un mediu de lucru confortabil și ergonomic, păstrând totodată liniile designului modern pe care ți-l dorești.
Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi
Portofoliul Chairry
 
Avem scaune operaționale sau scaune directoriale complet ajustabile, scaune rotative, cu înălțimea reglabilă, cu spătar reglabil (ca unghi sau înălțime), cotiere ajustabile (lateral sau pe înălțime), cu tetieră, cu suport lombar (poziționat conform anatomiei personale), șezut reglabil / translatabil precum și birouri sau mese de lucru reglabile pe înălțime, care oferă posibilitatea lucrului alternativ, fie din poziția șezând, fie din picioare.
 
Și pentru ca să te convingi, vino în Showroom-ul nostru să testezi aceste scaune ergonomice.
 
În perioada următoare am pregătit o promoție specială cu discount-uri de până la 52% în funcție de cantitatea comandată, pentru următoarele scaune de birou: EFIT (SO 317), STAY (SO 239) și TRIM (SO 332)
 
Pentru mobilarea completă a birourilor tale, te invităm să răsfoiești Categoria Office din site-ul nostru și să alegi piesele de mobilier potrivite pentru compania ta.
 
Oricând ai nevoie, apelează cu încredere la echipa Chairry!
Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi
Investește în birourile companiei și în confortul angajaților tăi
Articol scris de
CHAIRRY
Lucru în România