Fabryo lanseaza colectia de culori SAVANA 2011, prin campania integrata "Exista o culoare potrivita pentru fiecare"
Pentru al doilea an consecutiv, Savana le face utilizatorilor alegerea usoara, recomandandu-le cele mai frumoase nuante pentru redecorarea casei Bucuresti, 30 iunie 2011 - Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, deruleaza incepand cu 1 iulie, in plin sezon al amenajarilor, o campanie integrata de comunicare, prin care invita utilizatorii sa redescopere universul culorilor Savana. Asa cum a facut si anul trecut, Savana recomanda si in 2011 Culorile Anului, alese cu atentie de designeri si artisti pentru a crea o atmosfera relaxanta si optimista in fiecare casa. Galben Citrin, Luluvit, Verde Tierra, Rosu Imperial, Roz Fondant, Gri Agat, Crem Briosa, Albastru Oceania, Portocaliu Chihlimbar si Galben Melon sunt nuantele pline de emotie care formeaza colectia Savana 2011. Campania aduce din nou in prim-plan vopseaua superlavabila colorata pentru interior Savana si finisajul de lux Savana SIDEF si beneficiaza de comunicare integrata: TV, internet, presa scrisa, OOH si promovare in magazine. Fabryo detine in acest moment cea mai extinsa retea computerizata de colorare din Romania, cele 640 de masini de nuantat din magazinele partenere reprezentand o parte importanta a investitiilor in piata - numai anul acesta reteaua a fost extinsa cu 35 de masini noi. "Campania Savana Culoare, derulata anul trecut, a fost un succes si a pozitionat marca Savana ca trendsetter in teritoriul culorii", declara Dragos Militaru, Chief Marketing Officer Fabryo Corporation. "Anul acesta, readucem culorile in atentia utilizatorilor, printr-o campanie care promoveaza in primul rand noile nuante recomandate pentru redecorarea locuintei, dar care le reactualizeaza si pe cele deja existente, indragite mai ales de publicul feminin." Trofeul Gold Effie, obtinut recent de Fabryo in categoria Sustained Success (succes constant), a reconfirmat eficienta campaniei Savana Culoare din 2010 si potentialul pe care il are segmentul vopselelor colormix. "Pornind de la personalitatea dinamica si prietenoasa a marcii Savana, am realizat o noua campanie complexa, care promoveaza ideea ca exista o culoare potrivita pentru fiecare dintre noi", declara Robert Tiderle, General Manager Papaya Advertising. "Mesajul pe care trebuie sa il retina utilizatorul este ca Savana iti face alegerea usoara si iti aduce cat mai aproape cele mai bune solutii decorative." Un instrument important in desfasurarea campaniei "Exista o culoare potrivita pentru fiecare" il reprezinta site-ul dedicat www.savanaculoare.ro, lansat in 2010 si actualizat cu noile propuneri de culori si noi informatii. Aici, utilizatorii pot descoperi sfaturi utile despre tendintele deco si produsele Savana, dar pot afla si care este nuanta anului care li se potriveste cel mai bine, parcurgand un test amuzant bazat pe imagine si multa culoare. Vizitatorii site-ului au, de asemenea, posibilitatea sa aleaga nuanta dorita din paletarul electronic, sa calculeze pretul sau sa identifice cel mai apropiat centru de colorare Savana, de unde pot cumpara vopseaua in nuanta preferata. Codurile de culoare corespunzatoare diferitelor nuante de vopsea sunt disponibile atat pe site, cat si in magazinele dotate cu sistem computerizat de colorare Savana, unde poate fi consultata si brosura Culorile anului 2011 - Savana. Echipa care a realizat campania "Savana Culoare 2011" este formata din Dragos Militaru - Chief Marketing Officer, Oana Robu - Marketing Manager si Vladimir Martinus - Junior Brand Manager din partea Fabryo Corporation si echipa Papaya Advertising, coordonata de Robert Tiderle - General Manager. # # #
Pentru mai multe informatii, va rugam contactati: Anca Dumitrascu
|