Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Evenimentul Magnetico, dedicat specialiștilor de resurse umane, ajunge la Craiova

BusinessMark invită specialiștii de resurse umane și employer branding din Craiova la prima ediție a „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, eveniment ce va avea loc la Ramada Plaza by Wyndham Craiova, dar și online.

Evenimentul Magnetico, dedicat specialiștilor de resurse umane, ajunge la Craiova

Pe 26 aprilie 2023, discutăm despre trăsăturile de caracter pe care trebuie să le dețină o companie pentru a atrage candidații potriviți, cât și pentru a păstra talentele în organizație, punând totodată accent pe strategiile prin care angajatorii reușesc să câștige devotamentul angajaților și să aducă cei mai compatibili oameni în echipele lor.

Specialiști români și internaționali din companii de top vor discuta la Magnetico Craiova despre cum poate fi construit un brand de angajator transparent și autentic, despre stabilitatea locului de muncă și ce alte nevoi mai au angajații în 2023, despre strategiile de atragere și păstrare a talentelor. Totodată, aceștia vor discuta despre digitalizarea departamentului de HR, cum poate inteligența artificială să susțină activitatea de recrutare și cum putem utiliza datele într-un mod eficient pentru atragerea și păstrarea talentelor în organizație.

În cadrul celor două sesiuni de prezentări, îi vom avea alături pe:

  • SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Founder, Remix Coaching
  • SPECIAL GUEST: Cristina Maldonado, International Consultant on Organizational Development
  • Iulia Kolesnicov, Senior Employer Branding Specialist, HiveMQ
  • Mihai Ionescu, Head of HR Front Office, CEZ România
  • Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
  • Ileana Popa, HR Manager, MW Romania
  • Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe EMEA Engineering
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
  • Mirela Tănase, Senior Partner - Enterprise & Strategic Accounts, Exploratist
  • Viorel Enache, Senior Sales Manager, TotalSoft
  • Cătălin Florea, Senior Sales Manager, TotalSoft
  • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” se va desfășura în 2023 și în alte orașe din România: Cluj-Napoca (16 mai), București (9 iunie), Iași (14 iunie), Oradea (19 octombrie), Timișoara (2 noiembrie), Sibiu și Brașov (datele urmează a fi anunțate) și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Partenerii Magnetico Craiova sunt: CEZ România, TotalSoft, Romanian Software, OLX – Locuri de Muncă, Exploratist, UCMS by AROBS

Suport tehnic asigurat de: SCS

Parteneri de mobilitate: AVIS

Parteneri media: TVR Craiova, Jurnal de Craiova, Spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, AngajatorulMeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz Magazine, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

Un proiect realizat de BusinessMark.

Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.

Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.