Duraziv semneaza primele parteneriate cu lanturile tip DIY, directie care va contribui cu minimum 10% la cifra de afaceri totala a companiei in 2013
Bucuresti, 23 iunie 2011- Compania este prezenta acum in magazinele Hornbach si Praktiker atat cu gama de adezivi, cat si cu vopselele Duraziv. De asemenea, Duraziv a semnat un contract cu Leroy Merlin si-si propune ca-n urmatorii doi ani sa realizeze venituri mai mari de doua milioane de euro din vanzarile de pe acest canal. Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de omul de afaceri Daniel Guzu, anunta semnarea mai multor contracte cu lanturi de comercializare de produse de bricolaj dupa o perioada in care compania a investit in capacitati de productie, retete noi, logistica de livrare si echipe de vanzari. In acest moment produsele companiei sunt prezente pe rafturile magazinelor de bricolaj Hornbach si Praktiker, compania fiind de asemenea listata ca furnizor pentru Leroy Merlin.
„Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea in lanturile de DIY" a declarat Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Inainte de a face acest pas am considerat ca este indicat sa facem mai multe actiuni in directia cresterii notorietatii brandului Duraziv. Acesti pasi au fost demarati, iar acum produsele companiei devin marci de incredere si pentru consumatorul final, dupa ce o buna bucata de timp am lucrat indeaproape cu partenerii din constructii si mesterii care ne-au ajutat sa dezvoltam produse a caror calitate a fost confirmata de ei", declara Daniel Guzu, proprietarul Duraziv. „Avand in vedere gama de produse pe care o comercializam, precum si numarul mare al unitatilor de acest tip in care sutem sau urmeaza sa fim prezenti, credem ca in 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri sa fie reprezentata de vanzari catre retelele DIY", adauga Daniel Guzu.
Duraziv a demarat negocierile cu cele trei lanturi de bricolaj la finalul anului trecut, dar contractele au fost semnate in al doilea trimestru financiar al acestui an. Anul acesta parteneriatele cu aceste magazine nu vor avea o influenta semnificativa asupra business-ului companiei. „Acest segment de Key Accounts va avea curand o influenta pozitiva asupra business-ului din doua directii. In primul rand va contribui la majorarea volumelor livrate si implicit la o evolutie a cifrei de afaceri, iar apoi va consolida si va creste notorietatea brandului", precizeaza Daniel Guzu. Compania isi propune pentru acest an o majorare a veniturilor cu 25%, dupa ce anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, venituri cu 50% mai mari decat cele din anul precedent.
Duraziv este prezenta in magazinele de retail cu o gama larga de produse. Pe langa vopsele compania va comercializa catre aceste lanturi si alte produse cu Kauciuc - tencuieli decorative, coloranti, amorse, gleturi, adezivi pentru polistiren, adezivi pentru placari interioare si exterioare, mortare hidroizolante si alte mortare.
Pentru mai multe detalii contactati: Antonescu PR&CONSULTING Raluca Antonescu
|