DURAZIV: Produsele ecologice au un potenţial imens, insa pentru ca acesta sa fie atins e nevoie de un efort de educare a pietei
Producatorul de materiale de constructii intentioneaza sa extinda gama de produse eco label destinate pietei de constructii
Bucuresti, 4 octombrie 2011- Compania locala Duraziv, detinuta de omul de afaceri Daniel Guzu, a demarat in magazinele Praktiker o campanie de promovare si educare a publicului cu privire la beneficiile primei vopsele cu eticheta ecologica din Romania, „Duraziv fara miros". Aceasta actiune a reliefat un aspect important: clientii stiu foarte putine lucruri despre beneficiile produselor ecologice, dar in momentul in care li se explica avantajele acestor sortimente, devin interesati si sunt dispusi sa plateasca chiar mai mult decat pentru produsele obisnuite, cu toate ca in cazul vopselei eco label „Duraziv fara miros" pretul este chiar mai mic decat al altor vopsele premium. Campania de educare demarata de Duraziv se desfasoara in 27 de magazine Praktiker din intreaga tara in perioada 9 septembrie - 26 noiembrie, in zilele de vineri si sambata, de doua ori pe luna. Aceasta include demonstratii, preturi promotionale de lansare pentru vopseaua „Duraziv fara miros" si oferirea tuturor vizitatorilor de mere romanesti bio - care reflecta calitatile ecologice ale produsului Duraziv Vopsea Fara Miros si beneficiile acestuia.
„Dorim sa ne extindem productia de materiale de constructii ecologice. Nu ne vom opri la vopsele, ci vrem sa dezvoltam o intreaga gama de produse cu aceste caracteristici", declara Daniel Guzu, proprietar Duraziv. „Protectia naturii si o viata mai sanatoasa reprezinta pentru mine o tema care ma preocupa de multi ani. Acesta este si motivul pentru care am investit in ferme in care am drept tinta practicarea unei agriculturi ecologice. Fiind managerul unei companii, pot imprima produselor aceasta directie: aceea de a fi cat mai prietenoase cu mediul inconjurator si cu utilizatorii lor", adauga Daniel Guzu.
La inceputul acestui an compania a lansat Vopseaua Fara Miros, primul produs industrial din Romania care a obtinut dreptul de a utiliza eticheta ecologica. Productia de vopsele reprezinta un segment nou de activitate pentru Duraziv, care isi doreste in acest an sa ajunga la vanzari de peste un milion de euro pe acest segment. „Dorim o crestere a afacerilor de 30% in acest an pana la 18 milioane de euro, iar vopselele vor avea si ele o contributie in acest sens", spune Daniel Guzu.
„Practic, ne-am asumat un pionerat in a educa publicul. Nu este un produs ieftin, nu se bate cu alte produse la raft pe pret, ci pe beneficii, este o categorie in sine. In acest sens, este foarte important sa vii alaturi de client sau de mester si sa-i explici de ce e important sa-l foloseasca. Din acest motiv apreciem faptul ca Praktiker a ales sa ne fie partener in aceasta directie", declara Marga Calin, Director de Marketing Duraziv. „Clientii stiu putine lucruri despre beneficiile produselor ecologice si vrem sa le explicam cat mai bine. Denumirea produsului in sine subliniaza o calitate a acestuia. In cadrul campaniei am primit zeci de intrebari de la clienti, care de care mai diverse, din care a reiesit ca sunt dornici sa afle mai multe despre produsele ecologice in general", adauga Marga Calin.
Vopseaua Duraziv Fara Miros are o serie de beneficii care se adreseaza atat clientului final, cat si mesterilor sau aplicatorilor. Acesta are un continut minim de chimicale, astfel incat cel care o aplica nu inhaleaza compusi toxici. In acelasi timp, vopseaua este fara miros, permitand locuirea in camera zugravita inca din ziua aplicarii vopselei. Se aplica foarte usor, este superlavabila putandu-se curata cu mare usurinta si are o putere de acoperire peste media produselor din piata.
***
Pentru mai multe detalii contactati: Antonescu PR&CONSULTING Raluca Antonescu
|