Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Duraziv: Ne-am atins deja targetul anual pe segmentul de vopsele. Vânzările au mers mult mai bine decât ne aşteptam

Duraziv Ne-am atins deja targetul anual pe segmentul de vopsele Vânzările au mers mult mai bine

DURAZIV Fara miros - 200x197Aceste produse au ajuns să reprezinte în acest moment mai mult de 10% din business-ul condus de Daniel Guzu. Compania a raportat un total al vânzărilor de vopsele pe primele 10 luni de 1,7 milioane de euro.

 

Bucureşti, 22 noiembrie 2011- Producătorul de materiale de construcţii Duraziv anunţă o revizuire a estimărilor în ceea ce priveşte vânzările de vopsele în 2011. Compania estimase iniţial că va ajunge în acest an la un prag de aproximativ 1,5 milioane de euro, nivel depășit deja în această perioadă. Vânzările de pe acest segment au crescut peste aşteptări. Daniel Guzu a mizat pe o reţetă eficientă de-a lungul timpului, propunând pieţei un produs inovator, superior calitativ celorlalte din piaţă, dar la un preţ sub cel al produselor premium: vopseaua Duraziv fără Miros.

 

Duraziv a demarat producţia de vopsele în a doua parte a anului precedent, noua linie necesitând până în acest moment investiţii totale de 1 milion de euro. Anul trecut vânzările de produse realizate în această secţie nu au avut un aport semnificativ în vânzările totale. Pentru acest an compania îşi propusese ca 10% din vânzări să vină de pe acest segment. La zece luni, aportul diviziei de vopsele în totalul business-ului a fost de 10,8%. Ponderea vopselelor în business s-a majorat cu trei procente raportat la rezultatele anunţate la jumătatea anului. La şase luni compania raporta vânzări pe segmentul de vopsele de 585.000 de euro, reprezentând 7,5% din vânzările totale ale Duraziv.

 

„Faptul că am reuşit să vindem vopsea de peste un milion de euro în mai puţin de nouă luni pe o piaţă puţin dinamică ne-a confirmat calitatea produsului creat de noi”, declară Daniel Guzu, fondatorul şi managerul Duraziv. „Am propus pieţei un produs ecologic, revoluţionar. Nu ştiam cum va fi primit, dar aceste rezultate ne arată că piaţa manifestă în continuare deschidere faţă de produse care pot schimba radical felul în care e privit un anumit produs”, adaugă Daniel Guzu. Vopseaua Duraziv fără Miros a fost primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a folosi eticheta ecologică acceptată la nivelul Uniunii Europene, certificatul de înregistrare eco label pentru Duraziv fără Miros puartând numărul 1.

 

daniel guzu - 200x133„Când am produs prima dată în carieră vopsele decorative mi-a fost mult mai uşor să ating un prag de vânzări similare, având în vedere că piaţa nu era la fel de aglomerată. Însă, şi atunci, şi acum, consumatorii au rămas la fel. Sunt gata să cumpere produse de calitate superioară dacă acestea le oferă nişte avantaje evidente şi au un preţ decent”, spune privind retrospectiv Daniel Guzu.

 

Evoluţia vânzărilor companiei la nouă luni a fost una în trendul preconizat iniţial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrările de adezivi au avut o creştere mai mare de 40%, iar unul din principalele obiective ale companiei, respectiv acela de a echilibra ponderea fiecărei divizii în business, devine unul uşor de atins într-o perioadă mai scurtă de timp.

 

Duraziv şi-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, după ce iniţial anunţase o creştere de 25%. Revizuirea e venit în urma rezultatelor raportate la şase luni. Surprinzătoare pentru acest an au fost vânzările foarte mari din lunile de iarnă, în februarie compania raportând încasări de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie şi august au fost caracterizate de o evoluţie accentuată a încasărilor, aceasta fiind în mod tradiţional o perioadă foarte propice afacerilor din domeniul construcţiilor.

 

Duraziv a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.

 

 

***

 

 

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare.  Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent.

 

Pentru mai multe detalii contactaţi:

 

Antonescu PR&CONSULTING

 

Raluca Antonescu

0741 199 889

raluca.antonescu@antonescupr.com

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.