DURAZIV mizeaza pe o crestere de minim 25% in 2011, dupa o crestere de 50% in 2010
Bucuresti, 7 februarie 2011 - Producatorul de materiale de constructii Duraziv estimeaza o majorare a veniturilor cu 25% fata de nivelul de anul trecut. In 2010 compania a raportat un business de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decat in anul precedent.
Evolutia preconizata a afacerii in 2011 se datoreaza strategiei aplicate de companie, bazata pe cercetare si crearea de produse de foarte buna calitate, testate direct in santiere de catre aplicatori, dar si pe cresterea semnificativa a fortei de vanzari si a eforturilor de distributie. „Avem in acest moment o echipa foarte puternica, formata din cei mai buni specialisti pe fiecare dintre segmentele pe care suntem activi" a declarat Daniel Guzu, fondatorul si Directorul General al Duraziv. „De pilda directorul de cercetare pe adezivi este directorul de cercetare care a participat la crearea adezivilor Henkel, in vreme ce echipa de vopsele este condusa de cercetatoarea care a contribuit la dezvoltarea vopselelor Fabryo. De asemenea, am demarat o serie de proiecte de investitii in productia de adezivi si vopsele, al caror rezultat se va vedea mai mult in urmatorii ani. Lansarea productiei de vopsele este un alt element cheie pentru dezvoltarea noastra ulterioara", a adaugat el. Cresterea veniturilor companiei a fost sustinuta de evolutia pozitiva a vanzarilor de adezivi, de lansarea gamei de vopsele si tencuieli, dar si de majorarea preturilor profilelor metalice. In 2010 a crescut ponderea vanzarilor de adezivi in totalul cifrei de afaceri, astfel ca in prezent peste o treime din vanzarile Duraziv se datoreaza acestui tip de produse. O cota importanta o detin si profilele metalice, in vreme ce vanzarile de vopsele si tencuieli decorative, initiate in urma cu numai cateva luni, genereaza 5% din cifra de afaceri, cu estimari de crestere a ponderii in 2011. In ceea ce priveste segmentul de adezivi, cea mai mare pondere in vanzari au detinut-o adezivii de polistiren, reprezentand 60% din vanzarile totale pe segment. Data fiind actuala conjunctura economica, aproximativ jumatate din totalul vanzarilor de adezivi, in termeni de volum, s-a datorat produselor entry level. Cel mai bine vandut produs a fost adezivul AT 31, acesta avand cele mai mari rulaje in ultimii doi ani. AT 31 este un produs destinat sistemelor de termoizolare cu polistiren expandat, solutie preponderent utilizata in termoizolarea exterioara a cladirilor. De altfel compania ofera sisteme complete de termoizolare. „Ne-am structurat portofoliul de produse astfel incat sa putem oferi sisteme complete de termoizolare, de hidroizolare, de finisare interioara etc, astfel ca vanzarile sunt impulsionate pe fiecare segment in parte de faptul ca putem oferi pachete complete, cu produse compatibile. De aceea am putut sa crestem pe o piata extrem de concurentiala, pe care de altfel am intrat relativ recent" a declarat Marga Calin, Director de Marketing Duraziv. Compania a lansat anul trecut Kauciucul, un liant natural folosit in productia de mortare, solutie care a fost bine primita in piata. Acest ingredient special a contribuit la cresterea durabilitatii in timp a adezivilor din portofoliu, cat si a lucrabilitatii acestora, atribute apreciate de aplicatori. „Mesterii sunt interesati de produse de calitate, care sa ii ajute sa realizeze o lucrare durabila in timp, dar care sa se si aplice foarte usor, fara un efort fizic deosebit, elemente la imbunatatirea carora Kauciucul a contribuit considerabil", a mai adaugat directorul de marketing al companiei.
Pentru mai multe detalii contactati: Antonescu PR&CONSULTING Raluca Antonescu Ovidiu Lefter |