Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

„Decizii corecte în prețurile de transfer: învățăm din cazuri reale" - webinar gratuit pentru profesioniștii financiari, 15 mai 2025

Pe 15 mai 2025, în intervalul 10:00 – 13:30 va avea loc webinarul „Decizii corecte în prețurile de transfer: învățăm din cazuri reale”. Organizat de NOA, cu susținerea BusinessMark, evenimentul va trece în revistă detalii despre relațiile intragrup, aspecte privind conceptul de Operational Transfer Pricing, precum și studii de caz reale în domeniul prețurilor de transfer.

„Decizii corecte în prețurile de transfer învățăm din cazuri reale" - webinar gratuit pentru profesioniștii financiari

Webinarul va fi susținut de Lidia Terzea, Partner, NOA – Tax Advisors, și Adrian Simionescu, Transfer Pricing Director, fiind dedicat persoanelor din middle & top management din cadrul departamentului financiar-contabil: Director Financiar, Director Economic, Manager Financiar, Contabili.

Cei doi lectori vor aduce laolaltă informații teoretice esențiale și aplicații practice concrete, punând accent pe învățarea din exemple reale și pe prevenirea riscurilor fiscale. Totodată, ei vor discuta în mod clar și structurat despre etapele pe care orice companie ar trebui să le urmeze pentru a diminua riscul fiscal asociat prețurilor de transfer.

Agenda discuției:

  1. Introducere și prezentare generală despre prețurile de transfer
  2. De unde începem cu prețurile de transfer? Matricea relațiilor intra-grup: identificarea și clasificarea tranzacțiilor
  3. Gestionarea Operațională a Prețurilor de Transfer
  4. Studiu de caz – Despre ajustările ANAF și ajustările voluntare
  5. Întrebări și concluzii

 

Participarea este gratuită, în baza înscrierii prealabile aici. Organizatorii își rezervă dreptul de a limita înscrierea la acest eveniment, în funcție de numărul disponibil de locuri și alte elemente logistice.

Evenimentul este organizat de NOA cu susținerea BusinessMark.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, DigitalBusiness.ro, PRwave, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, AngajatorulMeu.ro, MATEK, Business Voice, Femei în Afaceri, BusinessPress.


Despre NOA:
NOA este o companie high-end de consultanță fiscală, audit intern și strategie de business.

Fiecare client NOA are parte de experiența solidă a specialiștilor noștri, obținută în proiecte complexe, dar livrată în procese extrem de agile. Fără ierarhii de secolul 20, fără birocrație.

Realitatea economică volatilă cere agilitate în luarea deciziile din business. NOA oferă o expertiză premium pentru ca aceste decizii să fie luate bine și la timp.

Cu un spirit conectat la prezent, NOA oferă liderilor companiilor vizionare tot suportul în luarea deciziilor. Când au nevoie, cum au nevoie. Peste 100 de companii locale și internaționale, din industrii precum tehnologie, infrastructură, FMCG și retail sunt clienți NOA.

Despre BusinessMark:

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.