Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Creştere a vânzărilor Brico Dépôt în primul semestru

Grupul Kingfisher anunță rezultatele financiare obținute în primul semestru al anului fiscal (perioada februarie-iulie 2022), raportând o creștere vânzărilor de aproape 17% în comparație cu nivelurile pre-pandemie. În România, vânzările Brico Dépôt în primul semestru au crescut cu 8,9% în termeni comparabili față de aceeași perioadă din 2021 și cu peste 43% pe o bază comparabilă de 3 ani, consolidând astfel evoluția pozitivă a companiei din ultimii ani. De asemenea, la nivel local, vânzările înregistrate în prima parte a anului sunt superioare creșterii de piață estimate de companie pentru anul 2022, ajungând la 145 de milioane lire sterline.

Creştere a vânzărilor Brico Dépôt în primul semestru

Rezultate generale, la nivel de Grup
• Grupul Kingfisher a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în comparație cu nivelurile pre-pandemie, susținută de creșterea cotei de piață.
• Performanță solidă în ceea ce privește vânzările, atât pe segmentul DIY – Do It Yourself, cât și pe cel de DIFM − Do It For Me /comerț.
• Avans semnificativ în raport cu prioritățile strategice setate și investițiile pentru creștere, în următoarele domenii − digital, comercial, dezvoltarea brand-ului Screwfix și extinderea pe piața în Polonia.
• Vânzări în scădere cu aproximativ 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, respectiv în creștere cu 16.6% pe o bază comparabilă de 3 ani.

-Performanță anuală notabilă pentru Polonia, Iberia și România și creștere puternică în Franța;

Vânzările online au crescut cu 156% în ultimii 3 ani; Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut acestea au scăzut cu 19%.

Profitul din retail a scăzut cu 27.1% (la o monedă constantă a cursului), ajungând la 555 milioane £, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când s-au înregistrat rezultate foarte bune în Marea Britanie și Irlanda.

“Continuăm să înregistrăm rezultate solide la nivel local și încheiem primul semestru cu o creștere de 8.9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Un factor important de creștere a fost diversificarea gamelor noastre de produse, atât online, cât și în magazinele fizice. Portofoliul existent cuprinde produse cu un nivel înalt de calitate, la standardele Kingfisher, dar și diverse soluții sustenabile, prin intermediul cărora consumatorii pot realiza economii semnificative de apă și energie electrică. De asemenea, oferim clienților posibilitatea de a achiziționa produse în rate, fără dobândă, la prețuri accesibile.

În continuare, o mare parte din eforturile noastre se vor concentra pe proiectele pentru dezvoltarea unor servicii conexe, dedicate, fie că vorbim despre consultanță, livrare la domiciliu, montaj sau finanțare în rate fără dobandă, astfel încât, ȋntr-o perioadă provocatoare din multe puncte de vedere, clienții noștri să beneficieze de o experiență de cumpărare completă, îmbunătățită. Ne dorim să găsească în Brico un partener de ȋncredere şi soluţii sustenabile potrivite, din grijă pentru mediu și pentru puterea de cumpărare.

Toate acestea nu ar fi posibile, însă, fără sprijinul echipelor Brico Dépôt, fără implicarea de care dau dovadă în fiecare zi și le mulțumesc tuturor, pe această cale, pentru contribuția la rezultatele pe care le-am obținut”, a spus Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.

“Kingfisher încheie prima jumătate a anului cu o performanță solidă la nivelul vânzărilor. Deși perioada de referință este una cu rezultate foarte bune, iar contextul actual rămâne marcat de provocări, vânzările noastre în termeni comparabili au crescut cu 16,6% față de nivelurile pre-pandemie, cu o îmbunătățire constantă de la trimestru la trimestru. Acest lucru a fost determinat de creșterea cotei de piață în țările cheie, reflectând execuția cu succes a strategiei noastre. În prezent, am revenit la nivelurile de dinainte de pandemie în ceea ce privește disponibilitatea produselor în magazine și menținerea unor prețuri competitive pentru toate categoriile noastre de produse.

Pentru perioada următoare, deși tranzacțiile comerciale au fost până acum în conformitate cu așteptările noastre, ne uităm cu atenție la perspectivele economice mai incerte pentru cea de-a doua jumătate a anului. Prin urmare, ne concentrăm pe a oferi valoare adăugată clienților noștri într-un moment în care aceștia au cea mai mare nevoie. Ne vom axa pe creșterea vânzărilor și a cotei de piață, gestionarea eficientă a marjei noastre brute și alinierea costurilor și stocurilor noastre la contextual actual al pieței.

Businessul nostru se află într-o poziție puternică și continuăm să investim pentru a stimula creșterea. B&Q a lansat cu succes primul marketplace de îmbunătățire a locuinței, iar acum ne pregătim pentru lansări pe piețele din Franța, Polonia și Iberia. De asemenea, continuăm să investim pe segmentul de trade, prin extinderea Screwfix în Marea Britanie și Irlanda, precum și prin dezvoltarea continuă a ofertei noastre pentru consumatorii profesionali, bazându-ne pe succesul TradePoint. În viitorul apropiat urmează să deschidem și primele magazine Screwfix în Franța. Totodată, dezvoltăm noi produse și servicii inovatoare pentru locuințe mai sustenabile și mai eficiente din punct de vedere energetic, care să aducă beneficii clienților noștri și mediului înconjurător.

Aceste investiții, precum și reziliența confirmată de sectorul de îmbunătățire a locuințelor, în ansamblu, și consecvența de care am dat dovadă, susțin creșterea noastră continuă pe piețele pe care activăm”, a declarat Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.