|
Service și mentenanță de calitate de la KADRA Service pentru o viață lungă a sistemelor automate de acces
|
|
|
Soluțiile automate de control acces (uși automate, porți rapide, turnicheți sau chiar sisteme inteligente de parcare) sunt sisteme complexe care, pe lângă funcționalitate, au un rol și în crearea unei experiențe sigure și confortabile pentru cei care lucrează, vizitează sau tranzitează clădirea respectivă. De cele mai multe ori ele devin o adevărată carte de vizită pentru aceasta.
Cum aveți grijă de investiția făcută într-un sistem automat de acces?
Investiția într-o ușă automată care să aibă o durată mare de viață, nu este de neglijat, pornind de la câteva mii de euro și ajungând la zeci de mii de euro, în funcție de dimensiuni de nivelul de personalizare, finisaje, etc. Dincolo de investiția în ușa propriu-zisă, costurile pot să crească din cauza modului în care aceasta este exploatată (necorespunzător) sau întreținută.
Ușile automate ar trebui verificate de specialiști la fiecare 6 luni, în medie. Aceste verificări de rutină permit un diagnostic corect: dacă ușa are nevoie de o intervenție corectivă imediată, sau dacă e necesară mentenanța de rutină.
Ce oferă echipele specializate de la KADRA Service? |
|
|
Service multi-marcă prompt, la nivel național:
• Service complet și intervenții pentru sisteme de acces multi-marcă;
• Soluții adaptate nevoilor specifice ale clientului;
• Acoperire la nivel național;
• Suport tehnic pentru preluarea sesizărilor;
• Disponibilitate maximă pentru intervenții.
Echipe proprii experimentate pentru operativitate maximă:
• Tehnicieni specializați și dedicați pe diferite tipuri de intervenții;
• Operativitate maximă - acces rapid la piese de schimb (stoc minim permanent) și la informații tehnice;
• Garanție pentru lucrările executate;
• Bază logistică performantă (mașini, echipamente de diagnostic și intervenție) și acoperire teritorială eficientă prin echipe mobile de service;
• Timp minim de intervenție prin trecerea la contract de mentenanță;
• Înregistrarea echipamentelor de servisare cu toate detaliile acestora (model, producător, dimensiuni, caracteristici);
• Rapoarte de evaluare a stării echipamentelor, evaluarea costurilor cu întreținerea și reparațiile echipamentelor, rapoarte centralizatoare ale intervențiilor service, istoricul intervențiilor service etc.
• Posibilitatea alegerii planului de service în funcție de buget, ținând cont de recomandările producătorilor și de gradul de uzură al echipamentelor. |
|
|
Cât costă service-ul unei uși automate?
Costul de service pentru o ușă automată depinde de mai mulți factori: dacă este nevoie de o reparație extensivă, sau dacă intervenția este minoră. Cu toate acestea, dacă ușa este verificată periodic, aceasta va duce la economii pe termen lung. Un specialist poate identifica orice problemă minoră înainte ca aceasta să necesite o reparație extinsă și costisitoare. Studiile arată că, având un contract de service și mentenanță cu o firmă specializată, vă poate ajuta să economisiți 25% din bugetul alocat cu întreținerea echipamentelor în cauză.
Verificările de rutină sunt mult mai puțin costisitoare decât reparațiile extinse. În plus, în baza unui contract de service și mentenanță, veți primi oferte avantajoase pentru diverse intervenții, veți avea prioritate astfel încât problema să fie rezolvată rapid, fără să vă afecteze business-ul.
Soluțiile de acces din clădirea pe care o dețineți sau administrați reprezintă sistemul ei circulator. Dacă doriți să îl mențineți funcțional cât mai mult timp, controlând atent costurile, lăsați totul în grija specialiștilor de la KADRA astfel încât să vă concentrați pe lucrurile cu adevărat importante pentru afacere.
Contact pentru oferte personalizate:
0737 975 305
contact@kadra.ro , www.kadra.ro
|
|
|
|
|