ISS este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii destinate locatiilor, la nivel mondial, activand pe 5 continente (Europa, Asia, America de Nord si de Sud, Australia), in peste 53 de tari, implicand peste 530.000 de angajati in activitati solicitate de clienti, la nivel local, regional si international.
Modelul de afaceri ISS este bazat pe oferirea unui plus de valoare clientilor nostri, prin preluarea activitatilor lor de suport dintr-o gama de servicii cum ar fi curatenie, office suport, servicii tehnice, catering, servicii de securitate si Facility Management.
Principalul nostru scop este de a livra servicii de calitate in termenele stabilite si solutii de afaceri eficiente pentru orice potentiala criza.
Incepand cu 2006, ISS a devenit un furnizor important in piata economica din Romania. Implicarea intr-un domeniu in continua dezvoltare a generat o crestere exponentiala a personalului ISS, de la un numar mediu de 200 la 1800 angajati, in 2011.
Partenerii de afaceri ISS fac parte din domenii diverse: bancar, industrial, birouri, IT&telecomunicatii, cu peste 1000 de locatii nationale. |
|
|
Modalitati de livrare a serviciilor
- Single Service - la achizitionarea unui serviciu ISS, clientii nostri au intotdeauna garantate preturi competitive furnizate de personal dedicat si competent.
- Multi Service - acopera doua sau mai multe servicii prin care clientul primeste aceleasi beneficii ca si in cazul externalizarii Single Service, precum si beneficii datorate integrarii serviciilor, acolo unde este posibil.
- Servicii Integrate (IFS) - este cea mai complexa metoda ISS care creste eficienta si flexibilitatea in livrarea de servicii si optimizeaza structura de management si sistemele de livrare, printr-un singur punct de contact.
Servicii integrate care protejeaza mediul inconjurator
- ISS promoveaza o conduita stricta de mediu si implementeaza metode si procese specific.
- ISS preia responsabilitatea de protectie a mediului si in probleme care vizeaza sanatatea angajatilor si a clientilor sai.
- Majoritatea operatiunilor globale ISS sunt aprobate ca fiind sigure pentru oameni si mediu, toate documentele certificand acest fapt.
Capacitati de livrare
- Servicii Integrate - metoda dovedita de a crea sinergii si de a reduce costurile;
- Un singur furnizor pentru toate serviciile solicitate;
- Reducerea costurilor si transparenta, prin emiterea unei singuri facturi pentru toate serviciile furnizate;
- Promisiunea de a livra servicii la cele mai inalte standarde de calitate;
- Angajarea unui personal cu multiple calificari, capabil de a face fata mai multor sarcini si de a le integra in echipele clientului;
- Cresterea eficientei, flexibilitatii si motivatiei angajatilor;
- Locatiile clientilor din acelasi site pot imparti resursele si serviciile, cum ar fi serviciul de catering;
- Serviciul de help-desk furnizeaza raspunsuri prompte si eficiente la toate intrebarile clientului.
Avantajele externalizarii serviciilor catre ISS
- Peste 100 ani de experienta - Strategia ISS furnizeaza servicii care aduc o contributie valoroasa pentru afacerile clientilor nostri. Aprecierea si multumirea lor vin din implementarea standardelor inalte si din felul in care gestionam si livram serviciile.
- Cea mai buna calitate versus costuri - Evaluarea pozitiva poate fi mentinuta prin aplicarea catorva elemente necesare:
- 1. Accesul la cele mai noi evolutii tehnologice - metoda ISS de a reduce cantitatea de resurse necesare cheltuite si cresterea nivelului de eficienta, fara a diminua nivelul de calitate.
- 2. Angajarea personalului superior calificat - ISS face un efort mare pentru a imbunatati in mod constant performanta in munca, prin brosuri de informare, cursuri si intalniri. Toate evaluarile interne de performanta includ diferite teste necesare pentru a stabili nivelurile de performanta.
- Flexibilitate si varietatea serviciilor - capacitatea de a adapta rapid gama de servicii si metoda de livrare, in functie de cerintele si in beneficiul clientilor.
- Consiliere calificata - oferita de specialistii nostri, avertizand clientii cu privire la zonele care implica pierderi financiare.
- Management eficient al calitatii - ISS isi analizeaza constant activitatea si mentine un nivel inalt al calitatii si al respectarii standardelor.
Beneficii, pe scurt:
- mai mult decat un furnizor de servicii;
- cele mai bune practici si un know-how solid in gestionarea oamenilor si a proceselor;
- metode dovedite, proceduri si planificare sistematica;
- documentarea si monitorizarea solutiilor dedicate definite prin Acordul de Servicii Agreate (SLA) si prin Indicatorii de Performanta (KPI);
- personal dedicat si calificat.