Iţi place aceasta stire? Recomand-o prietenilor:
Abonează-te la SpaţiulConstruit sau conectează-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Lindab a fost desemnat Superbrand

Lindab a fost desemnat Superbrand


Bucuresti, 11 ianuarie 2011 - Lindab a primit in luna decembrie distinctia de Superbrand, titlu prestigios ce atesta recunoasterea marcii de catre consumatorii romani. Lindab obtine acest titlu pentru a doua oara, dupa premiera din 2006 si are o importanta cu atat mai mare cu cat recunoasterea vine de aceasta data din partea clientilor. Studiul Superbrands analizeaza cele mai cunoscute branduri la nivel local in tari din intreaga lume. In acest an, in Romania, au fost analizate 1150 de branduri, dintre care doar 300 de marci din aproape 25 de domenii de activitate s-au calificat pentru statutul de Superbrand 2010.

"Acest rezultat confirma faptul ca ne-am ghidat dupa o strategie corecta, inca de la intrarea pe piata din Romania. Este o recunoastere deosebit de importanta, obtinuta cu greu de branduri din domenii „sobre", asa cum este cel al constructiilor, cu atat mai mult cu cat suntem singurul Superbrand desemnat de clienti pe piata pe care activam. Suntem mandri de validarea importantei Lindab in constiinta publicului nostru, mai ales ca Lindab a introdus in vocabularul romanilor termenul de tigla metalica. Mai mult, Lindab a fost construit de la baza pe principii solide - simplitate, realism, ordine si bun gust. Ne pretuim echipa si ne ghidam dupa respectul pentru client si investitia sa. Din experienta mea, aceste valori vor da intotdeauna rezultate si cred ca sunt o fundatie excelenta pentru ca Lindab sa ramana, pentru mult timp de acum inainte, un Superbrand in Romania", a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab Romania.

Programul Consumer Superbrands 2010 a evaluat performanta brandurilor de produse si servicii care se adreseaza direct segmentului consumatorului final, atat din perspectiva profesionistilor, cat si din cea a consumatorilor. Lista celor 300 de branduri validate Superbrands este publicata in premiera in Prima Carte Consumer Superbrands pentru Romania. O extensie in versiune digitala a Cartii Consumer Superbrands va fi de asemenea disponibila online. Mai multe informatii despre program pot fi consultate pe http://www.superbrands.com/ro.




Despre Lindab Romania

Compania Lindab este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1994. Profile, Ventilatii si Building Systems sunt cele trei domenii principale de activitate. Lindab Profile dezvolta, produce si promoveaza solutii si sisteme eficiente din otel pentru industria constructiilor: tigla metalica, acoperisuri faltuite, sisteme de jgheaburi si burlane, porti de garaj, constructii usoare, trape si luminatoare, elemente de siguranta pentru acoperis, sisteme de placari, profile usoare etc. Lindab Ventilatii acopera toata gama de sisteme de ventilatie: tubulatura si accesorii, difuzoare, grile si anemostate, atenuatoare de zgomot, clapete de reglaj etc. Lindab Astron Building Systems este lider european in cladiri metalice industriale si comerciale, pentru recreere, inclusiv cladiri multietajate, si ofera servicii complete pentru proiecte la cheie in toata Europa, prin reprezentantele locale si prin reteaua de parteneri autorizati.

Lindab Romania este parte a concernului international Lindab Group, care dezvolta, produce si promoveaza solutii moderne pentru constructii civile si industriale si sisteme ecologice de ventilatii. Lindab Group are puncte de lucru in 31 de tari si un numar de 4500 de angajati.

 

Despre Superbrands
Organizatia Superbrands promoveaza pretutindeni in lume cultura de branding si aduce recunoastere brandurilor cu performante exceptionale prin cateva programe specializate: Business Superbrands, Consumer Superbrands, Luxury Superbrands, Cool Brands, Sports Brands etc. Organizatia Superbrands opereaza in peste 80 de tari ale lumii, stimuland in mod proactiv, de peste 15 ani, dezvoltarea pietelor locale prin programe specializate si prin publicarea volumelor Superbrands, specializate pe categorii. Intrata si in Romania in 2005, organizatia dezvolta programe consacrate pietei romanesti si culturii de branding locale. Studiul este dezvoltat in fiecare an de catre Superbrands Romania si analizeaza pana la 1.500 de branduri din peste 50 de categorii economice. Etapele studiului cuprind: selectia calitativa realizata de panelul de experti ai Consiliului Superbrands, urmata de cercetarea de piata realizata anual de compania Nielsen pentru Superbrands Romania.

 

Pentru informatii suplimentare, va rugam contactati Lindab Romania la 021.209.42.72, persoana de contact Camelia Dinica (camelia.dinica@lindab.ro; 0744.328.548)

Ai o întrebare despre acest subiect? Scrie-o aici!

user
Ataseaza fisiere
(Foto, video sau PDF. Maxim 1600x1600 pixeli @ 50 MB)
Anunță-mă când răspunde cineva
Pentru noi, confidențialitatea dvs. este importantă
Portalul spatiulconstruit.ro folosește cookies pentru a asigura funcționalitatea și securitatea site-ului, pentru a personaliza conținutul și modul de interacțiune, pentru a oferi facilități de social media și pentru a analiza modul în care este utilizat site-ul. Aceste cookies sunt stocate și prelucrate, de către noi sau partenerii noștri în conformitate cu toate reglementările în vigoare și toate standardele de confidențialitate și securitate actuale.

Vă rugăm să rețineți că este posibil ca anumite prelucrări ale datelor dumneavoastră cu caracter personal să nu necesite consimțământul dumneavoastră, dar vă puteți exprima acordul cu privire la prelucrarea realizată de către noi și partenerii noștri conform descrierii de mai sus utilizând butonul SUNT DE ACORD de mai jos.

Navigând în continuare, vă exprimați acordul implicit asupra folosirii cookie-urilor.

Mai multe detalii despre politica noastră de confidențialitate aflați aici: https://www.spatiulconstruit.ro/politica-de-confidentialitate.