Firma PIATRAONLINE

PIATRAONLINE este o afacere de familie ce a inceput in anul 2007 continuand activitatea echipei de la Mini Svema Impex, producator si importator de piatra naturala, prezent pe piata din 2001. In cei 11 ani de experienta in domeniul amenajarilor interioare si exterioare am reusit sa construim o retea stabila de furnizori din toate colturile lumii, printre care India, China, Grecia, Italia, Spania, Marea Britanie, etc.

 

In toti acesti ani, am fost constanti si ne-am intampinat clientii in acelasi showroom (Aleea Teisani nr 137A). Stim ca timpul clientilor nostri este important, asfel incat ne dorim sa putem fi prompti si eficienti: va punem la dispozitie un depozit situat in plin sector 1 ce va asigura stocuri permanente pentru toata gama de produse. Echipa noastra va sta permanent la dispozitie cu un zambet pe buze si gata sa va ofere informatii legate de produsele comercializate de Rock Star Construct !

 

Odata cu trecerea timpului am inteles faptul ca oamenii nu isi doresc doar cele mai bune preturi pentru cele mai bune produse ci si servicii complete, personalizate ce sa ajunga la nivelul asteptarilor acestora. Astfel, va punem la dispozitie o gama variata de produse pentru orice tip de proiect: materiale taiate la dimensiune, toata gama de pietre naturale si produse de decor din piatra naturala. Rock Star Construct - Servicii ireprosabile, produse de cea mai inalta calitate si preturi corecte.

Vezi mai multe detalii
Discuţiile 1 - 1 din 1 discuţie
  pagina urmatoarepagina urmatoare pagina anterioara Pagina din 1 pagina urmatoare ultima paginaultima pagina
Discuția 1
Adrian Vasile - 26 mai 2014, 12:37 (post nou)
Raspuns solutie
Aveti grija cu ei! Va cer sa le platiti in avans marfa si nu vor sa faca un contract, dupa care nu va mai livreaza marfa. Sunt tepari. Ocoliti-i! Sunt si alte firme de genul asta, mai serioase si cu preturi mai mici. Succes!
Raspunde
Bejan Lucian - 03 iun 2014, 18:41 (post nou)
Raspuns solutie
Subscriu. Comportament foarte neprofesional, de evitat.
Raspunde
Departement Comercial - 04 iun 2014, 14:48 (post nou)
Raspuns solutie
Stimate Domnule Bejan Lucian!Am verificat situatia emailurilor transmise intre societatea noastra si dumneavoastra,in calitate de potential client.Probabil este aceeasi problema ca si la domnul de mai sus : credeti ca in tara asta se dau doar tepe si credeti ca in calitatea dumneavoastra de potential client societatile trebuie sa stea la coada sa va roage sa cumparati si eventual sa va dea si gratis,daca ar fi posibil.Ati primit un pachet de mostre,gratuit,iar ulterior ati refuzat plata a 5 ron per mostra pentru o suplimentare.Imi pare rau,insa costurile noastre sunt destul de bine calculate si nu putem trimite mostre de 10 de ori.Oricum,probabil este de la sine inteles faptul ca sunteti o exceptie de la regula atata timp cat avem peste 5000 de clienti pe an si majoritatea sunt clienti ce revin sau ne recomanda tuturor celor pe care ii cunosc.Va doresc succes in viata cu aceasta gandire!
Raspunde
Bejan Lucian - 04 iun 2014, 15:01 (post nou)
Raspuns solutie
Cand am subscris m-am referit la comportamentul total neprofesional, nu la "tepe". Trimisul necontrolat de mostre a fost in totalitate greseal dv. Verificati inca odata emailurile. Aveti tot acolo, nu e nevoie de dezbateri :) Lipsa de profesionalism a dus la trimiteri nesolicitate de mostre si la incapacitatea de a raspunde clar la intrebari simple in legatura cu transportul si procedurile, pe care eu le-am adresat. Aroganta de care ati dat dovada si dati si acum, inclusiv in raspunsurile pt dl Adrian Vasile, e probabil problema dv principala ca firma. Am fost pus in imposibilitatea de a finaliza o comanda simpla datorita arogantei excesive (a se citi "frustrare") a colegului dv, probabil auto-intitulat "consilier de vanzari". Daca nu vreti sa vindeti persoanelor fizice, ci doar super-corporatiilor (imaginare), atunci spuneti asa si nu va mai aratati atat de "indignati" cand un potential cumparator "negigant" va deranjeaza cu o comanda (nu e nimeni curios de complexele de superioritate etalate). Cum spuneam, lipsa de profesionalism...
Raspunde
Departement Comercial - 04 iun 2014, 14:40 (post nou)
Raspuns solutie
Stimate Domn Adrian Vasile!Va rog sa va asigurati ca inainte sa denigrati o persoana sau o societate aveti si acest drept.Am verificat in baza de date a societatii noastre si nu aveti nici un istoric,asadar afirmatiile dumneavoastra nu sunt fondate.Ati facut o comanda online pe care nu ati achitat-o,asadar nu avem o relatie comerciala pentru a sustine afirmatiile dumneavoastra.Faptul ca ati facut afirmatiile de mai sus nu ma fac decat sa cred ca sunteti genul de om care face exact ce ati spus mai sus despre societatea pe care o reprezint asadar va asteptati ca si ceilalti sa faca acelasi lucru.Va rog sa va asigurati data viitoare ca aveti dreptul sa afirmati anumite lucruri si sa nu vorbiti in necunostinta de cauza.Suntem una din cele mai mari si mai respectate firme de piatra naturala din Romania,asadar ati gresit atunci cand ati considerat ca pentru o comanda de 1475 ron TVA inclus cineva isi doreste sa "dea teapa".Rulajul firmei noastre este mult peste aceasta comanda infima pe care dumneavoastra nu ati onorat-o.Va asigur ca avem suficiente informatii pentru a proba cele de mai sus,asadar va recomand sa va cereti scuze pentru acuzatiile aduse si sa va asumati faptul ca nu a fost decat o afirmatie rautacioasa din partea unei persoane suparate si nu pentru ca societatea noastra ar fi gresit cu ceva.
Raspunde
andivasi - 10 iun 2014, 21:22 (post nou)
Raspuns solutie
Mie imi plac produsele RockStar, nu am cumparat, dar calitatea se pare ca e foarte buna. Pt cei de la Rockstar ar fi ideal sa multumeasca toti clientii.
Raspunde
Departement Comercial - 11 iun 2014, 20:21 (post nou)
Raspuns solutie
Din fericire suntem toti diferiti,asadar nu cred ca exista firma care sa multumeasca pe toata lumea insa ca si firma,este important sa incerci prin produsele,preturile si serviciile pe care le oferi,sa multumesti cat mai multi clienti este posibil.Din acest punct de vedere cred ca ne facem treaba foarte bine si avem clienti care revin permanent,care ne recomanda si care vorbesc extrem de frumos despre produsele si serviciile pe care le oferim.Cu siguranta intotdeauna vor fi si persoane care nu sunt compatibile cu viziunea si cu politica noastra iar pentru aceste persoane exista si alti furnizori in piata care cu siguranta se pot plia pe asteptarile si necesitatile dansilor.Imi cer scuze in numele colegilor mei daca mai sunt si potentiali clienti care nu se simt intelesi sau apreciati si va sigur ca ne facem datoria cu maximul de responsabilitate si etica.
Raspunde
Porneste o discutie noua
Răspunsuri soluţie
→ din toate forumurile
Masina de spalat DAEWOO Nano Silver DWF 750 MPS
Va salut dle Ghita. Ma uitam pe acest forum ca sunt aproape 2 ani de la prima problema pe ...
Covoare antiderapante exterior
Va rugam sa consultati link-urile atasate acestui post
electricitate
Posibilitatile sunt; 1. Siguranta arsa in tablou. 2. Fir ars in tablou la iesire din...
Masina de spalat INDESIT nu porneste
Cel mai probabil s-au terminat carbunii la motor.
Stoparea umezelii ascensionale cu Dryzone la Cetatea Fagarasului c&a construct - DRYZONE
Buna ziua Daca zidul este suprateran nu necesita tratamente suplimentare.Se va usca in...
vezi toate răspunsurile soluţie
Cei mai activi utilizatori
 GHITA
GHITA
13 posturi in ultima luna
 
Damian Si Alina Nicolae
4 posturi in ultima luna
 
georgeunum
3 posturi in ultima luna
 
Cristina A. Ichim
3 posturi in ultima luna
 
Adrian
3 posturi in ultima luna
 
Nastase Andy
3 posturi in ultima luna
 Luminita Andries
Luminita Andries - BASF S.R.L
3 posturi in ultima luna
 
Daniela Nicolae
2 posturi in ultima luna
 
CERNESCU
2 posturi in ultima luna
 
Marius Titulescu
2 posturi in ultima luna
 Preda Teodor
Preda Teodor
2 posturi in ultima luna
 
arghirita
1 post in ultima luna